Vs: Päivän =) Hajamielinen Kuukausiliitteen (HS) selailu täräytti eteen Martin Parrin kuvia - ja vielä Suomesta! Päivän =)
Vs: Päivän =) Nää on prioriteettijuttuja juu. Itse taas olen manaillut miksi ostin koneen vasta nyt. Vuosi sitten. Ylivoimaisesti paras hankinta varmaan kymeneen vuoteen, jos ei kissoja lasketa ;-) Ei tuo setti nyt NIIN kallis ole, jonkun puolivillaisen objektiivin hintainen. Tosin itse edelleen ostaisin tämän saman Oskari-myllysetin -minkä ostinkin. Ainoa huono puoli on ollut se, ettei kahviloiden "erikoiskahvit " maistu kovin erikoisilta.
Vs: Päivän =) ^Niinpä... ei maistu kahvi monessa paikassa enää miltään. Varsin niillä hinnoilla :/ Toi kuikurin ekan linkin silvia-setti on ok. Tällä, tai eri mylly, mut silvia keitin ollut nyt reilu 5v käytössä. Yksi tiiviste/suodin/kahvasetti hommattiin nyt syksyllä huoltotoimenpiteinä. Ja todellakin... parhaita hankintoja jokapäiväiseen käyttöön, mitä kahvista tykkäävä voi tehdä o/ Sille päivän ;D
Vs: Päivän =) Kävin illall pari tuntia kuvaamassa Hasseleilla eka kertaa studiosalamoilla. Kaikki toimi kuin junan vessa. Jopa tuo 1959 tehty SWC laukaisi salamat joka ikinen kerta, kun painoi laukaisijaa. Joka optiikassa 50, 100 ja 180 on niin hyvä tuo pistoke, johon synkkapiuha tulee, ettei teippiä tarvinnut edes harkita. Ainoa ongelma oli 50 mm tarkennus, ei meinannut millään saada tarkennettua. Otin aina metrimitan ja mittasin etäisyyden varmuudeksi. Kolme tri-xää tuli kuvattua ja nyt on filmit kuivumassa. Nikonissa ei pysy synkkapiuha kiinni, aina saa pihdeillä kiristää ja tai laittaa salamakenkään lisäkappaleen. Nikonin omassa lisäkappaleessa kyllä hyvin pysyy kiinni. T Jukka
Vs: Päivän =) Perhana, en muistanutkaan että meillä näkyy mtv3MAX. Ratkaisevalla hetkellä, sanoakseni...
Vs: Päivän =) No voi perskules kun en älynny tänne linkata sorry, matsi näkyi livenä tuolla: http://www.oleoletv.com/watch/live/stre ... pcast.html"]http://www.oleoletv.com/watch/live/stream/online/free/tv/video/channel/feed/link/broadcast/vivo/gratis/p2p/4/december/4/2011/12/182/v-338315/robert-helenius-vs-dereck-chisora-sopcast.html Helenius voitti matsin niukasti, täydet 12 erää ottelivat.
Vs: Päivän =) Hah! onpa pitkään kestänyt auto! itte vaihdoin heinäkuussa (käytettyyn) ja mulla on tullut jo 20000 .... elämä on.... Tuo Quiquernin (että on taas vaikee - vieläkin) mainitsema hagmannin lasta on parasta mitä on tehty - "varastin" tai otin "ennakkoperintönä" kotoa ja ei pysty tekemään yhtä hyvää tai markkinatalous kaatuu.... se on ollut meillä aina! Täydellinen! Espressokeitin on kyllä parhaita ostoksia ikinä. (kakskytvuotta oli mutteri - ja on vieläkin, mutta alkaa olla jo loppuun syöpynyt) . - Varmahan se on - toki. Ja onkin pelastanut espressotuskalta kun automaatilla oli uhmaikä.
Vs: Päivän =) Keittiökalusteisiin en ota paljon kantaa, en juuri itse keittele. Espressokeittimet sunmuut vehkeet on turhia, Moccamaster jyrää!!!!!! Italianreissullakin otetaan aina Juhla Mokkaa mukaan ja vähintään kerran päivässä on saatava kunnon kahavia! Paikallisista plöröistä ei mieli kovin paljon lämpene. Tee-litkut vasta pahasta onkin, kupillisen jos juo niin maha on aivan sekaisin. Hajukin oksettaa.
Vs: Päivän =) Kun tottuu tuollaiseen kahvikoneen jauhettuun kahviin, joka tekee sellaisen "kreemin", niin suodatinkahvit on kyllä aika syvältä. (tietty käytetyt pavut vaikuttaa). Moccamasterin vaihduttua Saecon masiinaan, mulla loppui sokerin käyttö kahvissa ja rupesin juomaan kahvin kahvina. Eikä tartte erikseen keitellä kahveja, riittää kun painaa nappia.
Vs: Päivän =) Hyvä tee oikein valmistettuna on mitä mainioin juoma. Niistä karamellille haisevista esanssijuomista en kylläkään paljoa perusta. Kahvin kruunaa lusikallinen hunajaa . Myös maitokahviin. Sokeri ei enää sen jälkeen maistu. kapa
Vs: Päivän =) Kerma sopii kahviin yhtä huonosti kuin rasvaton maitokin, kevytmaito ja vastaavat on sopivia. Sokerin käytön lopetin turhana 70-luvun alkuvuosina.
Vs: Päivän =) Myönnän - olen Minna ja olen sekakäyttäjä! Olen hullaantunut Twiningsin teehen (laittaisin monikon jos osaisin taivuttaa ) mutta myös liptononin "karamelliset" -ei teet- uppoaa. Jopa mansikka"tee"! Kahvia juon suodatettua (no ehkä kuitenkin vain juhlamokkaa, presidenttiä ja yhtä halpiskahvia jonka nimeä en muista ja jota saa vain silloin tällöin). Sokeria ja kermaa ei voi laittaa. Mutta espresso: sokerilla, ilman ... cappucinona alkoholilla ja ilman, turkkilaisena =ällömakeana ja vahvana, al fresco, ristretto, macciato...., lattena ja kaakaolla tai tummalla Tiedän että kohta aletaan järjestää vertaistukiryhmiä kaltaisilleni sekä uhrien läheisille....
Vs: Päivän =) Riisinkeitin työskentelee meillä päivittäin ja mikroakin tarvitaan. Astianpesukone tässä kämpässä on, mutta käyttöä mokomalle ei löydy. Helpompi ja nopeampi pestä tiskit heti ruuan jälkeen...
Vs: Päivän =) Suomi-Ruotti http://derbynewsnetwork.com/live/bouts/ ... place_game"]http://derbynewsnetwork.com/live/bouts/2011/12/5th_place_game Jännästi alkanut, toinen puoliaika alkaa just...