Vs: Päivän =) Kyllä, ehdottoman vaikuttavia ja mahtavan näköisiä. kyllä noita kelpaa katella (ehkä hieman kateellisenakin..)
Vs: Päivän =) Joutsenet lähti eilen, komean näköistä kun isot linnut nousee ja asettautuu järjestykseen. Jo toinen upea, kirkas aamu, täysikuun laskeutuminen metsän taa ja samalla auringon nousu vastapuolella. Puut kuurassa - HIANOO!
Vs: Päivän =) Kiitos, omani aijon pilkkoa 6X6 laakasilpuksi, samaa kamaa on , katsotaan sitten miltä näyttää.. Rotskulla aijon liottaa !
Vs: Päivän =) Kämppä varattu Lissabonista. Viikko ja vajaa päivä niin lähdetään Sitä ennen vielä alkuviikosta pyrähdys Romaniaan työn puolesta.
Vs: Päivän =) Pekka Epsanjan Madridissa. Hoidettu porukoiden seminaari finaaliin. Eikun suihkuun ja yöhön. -p- Lissäys: on muuten hyvä kamera-aparaatti tämä 4S.
Vs: Päivän =) Ottakaa vaan, mutta ei mulla oo mitään valittamista. Romanialaiset (ainakin ne kenen kanssa itse olen tekemisissä) on oikein mukavaa sakkia. Eri asia sitten nää suomessa loisivat yksilöt.
Vs: Päivän =) WAU!!...pitää hehkuttaa vielä lisää Amazonin kirjapakettia eiliseltä: "Way Beyound Monochrome, 2nd edition" eli vuodelta 2011, 540sivua mv-kuvausta kovissa kansissa. Hinta 26,76e kotiin tuotuna. Tuolla hinnalla joutuu jo miettimään minkälaisen lukukokemuksen saa kotimaasta samalla hinnalla.....Timo Soinin "Maisterisjätkä" vaiko kahden viikon Turun Sanomat ;-?
Vs: Päivän =) Ahaa, sitä kirjaa olisi nyt saatavissa. Perkeleen Amatsooni. Aikanaan saitilla ilmoitin että laittakaa sähköpostia kun kirjaa on saatavilla. Ei ole sähköpostia tullut. Pitäkää tunkkinne! tekisi mieli sanoa mutta ehkä tämän kirjan osalta teen poikkeuksen.