Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Päivän =)

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana herby, 11 Heinäkuu 2006.

1. GynZi

GynZi

38
    0
    0
    Vs: Päivän =)

Olin aamulla tunnin töissä kuumeessa, kunnes annoin periksi, soitin kuskille joka mulla oli töissä kesällä, ja pyysin sitä ajamaan tän päivän. Menin kotiin ja nukkumaan, heräsin tossa 11 aikoihin, vielä melko sekavana, kävin viemässä koiran pihalle ja hain postin samalla, ja kas kummaa, postilaatikossa oli saapumisilmoitus. Tilasin varustelekasta laukun jonka arvioin sopivan kameralaukuksi, postiennakolla, ja näkyy liike vähentäneen postikulut postiennakon hinnasta. Kannatti siis odotella vähän pidempään.

Nyt hakemaan laukkua postista.. ja palvelukseenastumismääräystä samaten, johan olen sitä 3 viikkoa pitänyt postissa :eek:

2. Vs: Päivän =)

Kuulin juuri että saan vihdoin uuden puhelinosakkeen kadotetun tilalle. Eikä hetkeäkään liian nopeasti ;-)
    Ei maar, tällä kertaa toiminta oli nopeaa, tosin sitä on odotettu jo varmaan neljä vuotta ;-}

3. Vs: Päivän =)

Uutiset tiesi että helsinkiläiset ovat Suomen huonotuulisin porukka. Ei suuri yllätys ;-]

4. Vs: Päivän =)

Comedy Inc. (K13) 20.55
    Merkitse suosikiksi
    Merkitse huippuohjelmaksi.
    Lisää kalenteriisi.
    Australialainen sketsikomediasarja

Jee!

5. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38

Signaali 2020, DDR-Puola 1970. Yle teema.
    POP!

6. Vs: Päivän =)

Kahvitauolla kertoi työkaveri pyytäneensä infoa korjaamaan kulunvalvontavempaimen työaikavirheen.
    Infon nainen kysyi miten tämä toinen oli ollut paikalla.
    "No, tulin aamulla plöö plöö ja lähdin n.pölö pölö. Niin juu: ja kävin mä keskipäivällä puolen tunnin runkkiksellakin!"
    -tuli sitten lausuttua ;-D

7. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38

Toista vuotta hakusessa ollut 35mm:n Rodenstock Heligon Kodak Retina -kameraan löytyi tänään! Voi tätä ilon päivää :)

8. Vs: Päivän =)

Ja mä:
    -Sain oikein hyvän supparisaaliin metsässä.
    -Tilasin uudet sukset nahkapöksyiltä.
    -Kuulin että pakun renkaat maksavat vain 250e.

Ja itkeäkö vai nauraa osastolle, sarjassamme Kafkan kanssa osakekaupoilla:
    Saan puhelinlaitoksen hävittämän osakkeeni tilalle uuden, jos allekirjoitan sopimuksen jossa minä korvaan kaikki vahingot, jos se osake (puhelinlaitoksen toimesta) päätyy markinoille. Ja minä kun olisin tyhmänä ajatellut päinvastoin ;-}

9. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

No niin, nyt on taas aikaa omille rojekteille ainakin jonkin aikaa. Projekti jossa olin, laitettiin jäihin, jatkosta ei ole tietoa, mutta onneksi liksa juoksee :)

10. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38

Artistin nimi ja musatyyli lyövät kättä -kerrankin. Yle Extralta Livekonsertti Katie Melua. Varsinaista naukumista, mutta melko "kissa" artisti :)

11. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63

Subject: Nigerian Astronaut Wants To Come Home
    Dr. Bakare Tunde
    Astronautics Project Manager
    National Space Research and Development Agency (NASRDA)
    Plot 555
    Misau Street
    PMB 437
    Garki, Abuja, FCT NIGERIA

Dear Mr. Sir,

REQUEST FOR ASSISTANCE-STRICTLY CONFIDENTIAL

I am Dr. Bakare Tunde, the cousin of Nigerian Astronaut, Air Force Major Abacha Tunde. He was the first African in space when he made a secret flight to the Salyut 6 space station in 1979. He was on a later Soviet spaceflight, Soyuz T-16Z to the secret Soviet military space station Salyut 8T in 1989. He was stranded there in 1990 when the Soviet Union was dissolved. His other Soviet crew members returned to earth on the Soyuz T-16Z, but his place was taken up by return cargo. There have been occasional Progrez supply flights to keep him going since that time. He is in good humor, but wants to come home.

In the 14-years since he has been on the station, he has accumulated flight pay and interest amounting to almost $ 15,000,000 American Dollars. This is held in a trust at the Lagos National Savings and Trust Association. If we can obtain access to this money, we can place a down payment with the Russian Space Authorities for a Soyuz return flight to bring him back to Earth. I am told this will cost $ 3,000,000 American Dollars. In order to access the his trust fund we need your assistance.

Consequently, my colleagues and I are willing to transfer the total amount to your account or subsequent disbursement, since we as civil servants are prohibited by the Code of Conduct Bureau (Civil Service Laws) from opening and/ or operating foreign accounts in our names.

Needless to say, the trust reposed on you at this juncture is enormous. In return, we have agreed to offer you 20 percent of the transferred sum, while 10 percent shall be set aside for incidental expenses (internal and external) between the parties in the course of the transaction. You will be mandated to remit the balance 70 percent to other accounts in due course.

Kindly expedite action as we are behind schedule to enable us include downpayment in this financial quarter.

Please acknowledge the receipt of this message via my direct number 234 (0) 9-234-2220 only.

Yours Sincerely, Dr. Bakare Tunde
    Astronautics Project Manager
    <EMAIL email="tip@nasrda.gov.ng"]tip@nasrda.gov.ng</EMAIL>
    National Space Research and Development Agency |

12. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

^

Toi on ihan kiva, oon saanut ton sman, mutta oletko sä voittanu lotossa, meinaan ulkomaan lotossa, ilman että olet edes osallistunut. Mä olen voittanut jo muutaman kerran brittein saarten lotossa ja nyt viimeisin hollannnin :p

Muutama miljuuna olis taas tulossa, hitto kun tää on niin helppoa nykyisin, ei tarvii edes lotota ja silti voittaa. Kyllä tää suomen lottosysteemi on ihan syvältä, kun siihen pitää osallistua, eikä silti voita :D

13. Vs: Päivän =)

Kuulon huononeminen on hauskaa ;-)

"Gay Cuntissa on synttärit!
    Se nyt on vai tyhmää maksaa liikaa!"

14. Vs: Päivän =)

LOLLLLLLLLLLL kylla oon talle repeilly jo monta kertaa :D

15. Vs: Päivän =)

Uudet sukset tuli, jee. Kyl nyy kelppa ko on Apassi-lainsuojattoma ;-}

16. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Hiihdän kouluun kesät talvet.......onneksi, vielä on kesää jäljellä, vielä tulee kauniita....

17. Vs: Päivän =)

Milloin tarvitaan Kelan johtajaa?
    Hmm? Naimisen jälkeen? Silloin tarvii jorma huuhtasta.

18. Vs: Päivän =)

Heh, Putin ei sitten julistauitunut vielä tsaariksi. Nyt hän ryhtyy pääministeriksi, -ja seuraavaksi demokratisoi systeemiä siten että presidentin valtaa vähennetään. ;-)

19. Vs: Päivän =)

Lukihärökin voi olla ihan jees. Digityscameran uutisissa mainostetaan Fart Air Finland-tapahtumaa ;D

Toisaalta ei kovin väärin luettu, mutta vissiin vähän kiinteämpää kostumukseltaan tuon tapahtuman tarjonta.