Vs: Päivän =) Sain päätökseen 72 cd:n mittaisen urakan Mika Waltarin Mikael Karvajalka+Mikael Hakim -äänikirjapaketista. Vuoden alussa alkoi, eli melko pitkään otti! Jonkun kertomuksen mukaan Karvajalan piti olla pohjustusta Hakimia varten ja moni piti Karvajalkaa huonona, mutta itse tykkäsin siitä enemmän.
Vs: Päivän =) Karvajalka (Pelzfuss!) on aivan loistava. Ja senverran runsas teos että ei ihan heti lopu kesken. T. Kerkko
Vs: Päivän =) Viikonloppu meni tyttären (Jannican) muuttoon Uusikarlepyyhyn, missä hän huomenna aloittaa neljän vuoden opiskelut Novian ammattikorkeakoulun valokuvauslinjalla. Kiva yksiö keskustassa, ja vuokra jotain aivan muuta kuin pääkaupunkisudulla. Käveltiin koululle huvin vuoksi ja kävi hyvä tuuri, elokuvalinjan opettaja oli paikalla ja ehdotti että voi esitellä koulun tilat meille. Koulu teki minuun suuren vaikutuksen, tämähän vaikuttaa olevan paikka jossa saadaan asioita aikaiseksi eikä opiskella huvin vuoksi. Mukavan persoonallinen tunnelma ja erittäin vahva käsityön leima vallitsi ilmapiiriä. Kaikki löytyy: elokuvapaja studioineen, valokuvausstudio minun silmissäni hyvin ammattimaisilla laitteilla, täydellinen pimiö (13 käytössä olevaa suurennuskonetta!!), grafiikkapaja, maalausateljé, puutyöpaja, metallipaja, savipaja ja vaikka mitä muuta. Ja joo, oli siellä tietokonesalitkin missä photarin käyriä väännetään. Erittäin hienot isot tulostimet ja skannerit (mm Flextight). Huojuntuneena jätin tyttären Uusikarlepyyhyn ja käänsin auton nokan etelään päin. Tiedän että hän tulee nauttimaan opiskeluajasta. Jäi oikein hyvä mieli!
Vs: Päivän =) Keskiviikkona töissä kehityskeskustelua, torstaina kehityskeskustelua, perjantaina prosesseja... Milloin sitä tehdään oikeata työtä ? T Jukka
Vs: Päivän =) Sinar on hieno peli. Tuttavalla on Sinar Norma 3 optiikalla ja rullafilmiperällä. T Juka
Vs: Päivän =) Olin ulkoilemassa; Kävin uimassa, koska oli ranta. Ja kävelin ja katseskelin. Ja ilman kameraa ja internetiä. Olipa eksoottista
Vs: Päivän =) Opinnot jatkuu, kouluun tosin tarvii mennä vasta marraskuussa. Tämähän on vähän kuin lomailis, kun ei tarvi töissä käydä.
Vs: Päivän =) Jazz ja filmille kuvaaminen rauhoittavat mukavasti mieltä, näinä hektisinä aikoina. TJukka