Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Päivän =)

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana herby, 11 Heinäkuu 2006.

Vs: Päivän =)

Lopetin savukkeet noin 20 vuotta sitten. Niitä en ole kaivannut - päinvastoin. Mutta piippua tekee hyvin usein mieli. Se liittyy vieläkin hetkiin, joissa on jotain postitiivista ja aikaa keskittyä, miettiä, olla...

1. Vs: Päivän =)

Itte yritän päästä eroon tupakasta ja se on jännä jutska et aamula sitä tekee mieli ihan hirveenä mut ei niin sit illalla.

2. Keni

Keni Well-Known Member

6 384
    1 764
    113

En ole ikinä polttanut tupakkaa sännöllisesti, enkä tule polttamaan. Partiolaispojasta saakka piippu on kuitenkin kuulunut erävarustuksiin. Vaelluksilla poltan ehkä piipullisen päivässä, jostain syystä tekee silloin mieli. Ei ikinä muuten. Ihme juttu oikeastaan...

3. Jukka75

Jukka75 Active Member

3 168
    5
    38

Tänään alkoi toinen osa kesälomasta, 16 päivää vapaata ja ens sunnuntaina lähtö viikoksi kreikkaan.

4. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113
  5. massee

massee Member

420
    0
    16

Olisi hienoa jos pystyisi polttelemaan piippua, mutta pidättäytymään tupakasta. Oon ollut nyt viikon polttelematta, vähän reilu kymmenen vuotta ehdin poltella.

6. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Mitäs polttaisit? Sitä kannabista?

7. massee

massee Member

420
    0
    16

:) Heh, olin epäselvä. Tarkoitan että olisi hienoa pidättäytyä säännöllisestä tupakanpoltosta, mutta silti pystyä polttamaan piipputupakkaa harvoin hyvässä tilanteessa.

Mitä höpiset kannabiksesta?

8. Vs: Päivän =)

Mun pitää myöntää et olen harkinnut kannabis yhdistykseen liittymistä, ei kannabis niin kamalaa ole itte asiassa siitä tulee hyvä ja rauhallinen mieli mitä ei tule tupakasta.
    Tai on nää kaikki huumeita tavallaan mut tupakka ja olut esim on laillistettuja huumeita.

9. Vs: Päivän =)

..tää ketju on kyllä "Päivän =)"

10. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Mää oon eläissäni polttanut 1.5 savuketta ja 2 mälliä.
    Sikareita on mennyt lähemmäs 10.
    Nyt en ooo kyllä 10 vuoteen polttanut edes sikaria.
    T Jukka

11. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Itse asiassa en tiedä (tupakan lisäksi) mitään muuta, mitä piipussa poltettaisiin. No, oopiumia...  Sillä kyselin, josko suunnittelit jotain erikoisempaa, kuten kuivattua lampaanlantaa tms.

12. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Toin viime vuonna Havannasta muovikassillisen 'valtion vyöllä' varustettuja sikareita.  Olishan niitä joskus messevä pöllytellä, mutta kun muuten ei tupakoi, niin hirveän kamalan olon nikotiinimyrkytyksestä saa.  Normikankkunen on kepeää meininkiä....  Polttamatta taitavat jäädä, ja vähän luulen muittenkin satunnaispössyttelijöiden saavan nautinnon asemasta vain pahan päänsäryn.

13. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Voi siinä piipun pesässä polttaa vähän sormeansakin - jos on poikkeuksellisen lahjakas -
    mutta sekin on (vissiin) tuiki harvinaista.

Faijalta sain nuorena kollina hänen vanhat piippunsa, kun kerran huomasi, että vetelin röökiä. En ikinä piippuihin kunnolla tottunut. Ja nyt on mennyt monta vuotta (pari, vissiin, en ole laskenut? Jossain miitissä vetäsin joskus muistaakseni yhden spaddun tai jonkin pikkusiggen ?) - ilman mitään sauhuja. Viimeiset oli ihan hyvästä sikaarista. Kunnon kuubalaisessa on pehmeät sauhut.

En halua loukata suitsuttelijoita - mutta koko touhu on mielestäni -lopultakin- aika *erseestä.
    Joihinkin vanhoihin elokuviin nippa nappa sopii mutta tosielämässä täysin turhaa. Intiaanien onnistunut kosto.
    Ja keuhkosyöpä on aivan helvetillinen tauti ...
    - Ilonpilaajien Keskusliitto
    edit : suuranteeksi

14. campv

campv Ylläpidon jäsen

2 309
    110
    63

Voi herranen aika, älä nyt jätä kuubalaisia pössyttelemättä! Kai olet säilyttänyt niitä humidorissa?

15. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Jos se muovikassi lasketaan....  :)

Kuivia ovat, siis.

16. Vs: Päivän =)

Est on kyl oikeessa.

17. sahe69

sahe69 Well-Known Member

10 276
    47
    48

No sittenhän kannatti rahdata ne sieltä asti! ;D

18. campv

campv Ylläpidon jäsen

2 309
    110
    63

Mitä sikareita ne ovat? Ajattelin vaan, että vieläkö kannattaa yrittää elvytystä, vai julistetaanko ne kuolleeksi?

19. massee

massee Member

420
    0
    16

*