Vs: Päivän =) Kyllä linnunlaulun kuunteleminen huvilan rantasaunan seinustalla kaffekup kädes on mukavata, vaikka välillä sadekuuro ropsahtaisikin...
Vs: Päivän =) Päivän satoa ala Digelius Music ja Levykauppa Eronen: Bruno Ganz - Wenn Wasser Wäre Steve Reich - Phases Ambrose Field, John Potter - Being Dufay Stephen Hartke - Tituli, Cathedral in the Thrashing Rain Valentin Silvestrov - Sacred Works
Vs: Päivän =) Maanantaina juhlitaan. Kanootissa istuen, onkivapa kädessä. Rannassa kylmää kaljaa, sauna ja viskiä. kapa
Vs: Päivän =) Niin, sain sattumalta demonstraation tällaisen kaiutinparin äänimaailmasta. Ja se oli jotain se. Jää tosin haaveksi, jos edes sellaiseksi. http://www.mrhifi.fi/iwc/index.php4?page=productinfo&prod_code=785
Vs: Päivän =) Olipas tänään hirveen kiwa retki Porkkalanniemeen. Tuuli oli kyllä aika kova. Tuonne suunnistamme toistekin. Ihanaa, wonderful.
Vs: Päivän =) Porkkala on hieno! Ekoja kertoja kävin 70-luvun lopussa, edelleenkin paikka jaksaa viehättää. K.
Vs: Päivän =) Ikuisuusprojektiksi muuttunut diy fieldi tuli valmiiksi. Tai, noh kuvauskuntoon - muutama säätönupikka puuttuu. Samalla tuli otettua elämäni ensimäiset laakat, jotka nyt roikkuvat kuivumassa. Märkänä näyttivät hyviltä, vaikka pelkäsin jotain muuta. Paljon enempää uusija tekijöitä ei oikeen ois voinut prosessiin ottaa - täysin uusi formaatti, itse tehty kameran tekele, outo objektiivi, uusi filmi ja uusi kehitystapa (altaassa kehittelin). Kehite sentään oli tuttua. Minkäänlaisia valovuotoja ei ilmennyt ja muutenkin näytti menevän homma niin kuin pitikin. Itse kuvaaminen tuolla oli fantastisen upeaa. Huomenna lisää, tai tänäänhän se taitaa olla.
Vs: Päivän =) Hankin v 1991 ensimmäisen CD soittimen (JVC, ja se soi edelleen, mutta ei minun hyllyssä tosin) ja tänään oli vuorossa sitten se toinen (sain tarpeekseni Sonyn Blu-ray soittimesta ...). Näppärä ja ihan mukavasti soiva laite tämä Cambridge Audio Sonata CD 30. Valinta osui tähän sen takia, että halusin testata tälläistä entry leveliä, ja nimenomaan Cambridge Audiota ja vielä tämän laitteen erittäin kompakti laatikko herätti mielenkiinnon. Eikä ollut pahan hintainenkaan. Ranskanmaalle sitten seuraavaksi ...
Vs: Päivän =) Minä taisin hankkia 1986 vuonna ekan CD soittimen Technics SL-P110. Vieläkin kovaa kauraa sanon minä.
Vs: Päivän =) Mun ensimmäinen CD-soitin oli Marantz CD10. Sitä seurasi Rega Planet, jonka jälkeen tuli Marantz CD17. Se oli niin huono, että palasin suosiolla Rega Planetiin, joka minulla on edelleen.
Vs: Päivän =) On se sääli että Israelin ylläpitämää vieraan valtion saartoa kritisoidaan -Jos Suomi sulkisi Suomenlahden liikenteen, siitä tuskin koitettaisiin rikkoa ;-D
Vs: Päivän =) Mmm ... Rega ... joku päivä sitten, tai sittenkin ehkä ISEM Tänään tällaista. Hieno tämä Kent, en ole sitä aikisemmin kunneltukaan.
Vs: Päivän =) Mukava lämmin ilta hiostavan päivän jälkeen: - Filmiä ja kehitettä ostettu - 10 kuvaa otettu uudella polaroidkameralla. Hyvin toimii! - Hiukan viiniä otettu puutarhassa - Hiukan Baileystä juotu viinin jälkeen - Norralands Guld-tölkki meneillään ja Ruotsin Sarek ajatuksissa... - Hyvä fiilis...