Vs: Päivän =) 1) loma alkaa 2) nykyiset hommat jatkuvat todennäköisesti vielä ensi vuoden huhtikuuhun asti 3) kotona jääkaapissa on kylmää kaliaa!
Vs: Päivän =) sain just netistä ladattua vanhan elokuvan The Red House mpeg2:na ja pääsen katsomaan että millainen kuva siinä on. Sitten laitan imuttamaan toista klassikkoa nimeltään Carnival of Souls - oon ton joskus kauan sitten nähnyt ihan leffateatterissa ja on siitä asti vaivannut se elokuva
Vs: Päivän =) Toinen kaksosista havaitsi ettei tarvitse tukea kävelemiseen. Nyt sitten mennään olohuonetta ympäri tauotta.
Vs: Päivän =) ;-P Loistavaa, onnittelut tapahtuneesta.. hmm.. ei mainittavia rapelon tuntemuksia eiliseltä.. jotta notta voipi tänään juhlistaa etukäteen syntymäpäiviään.. ja pelata biljardia.. niin ja rullaluistella.. ehkä tästä tulee vielä ihan hyvä päivä.
Vs: Päivän =) Parin paivan Gaudi yliannostuksen jalkeen perevaa brittihuumoria: kaveltiin kohti sangri-lata, kun takana ryomivasta brittiryhmasta kommentoitiin ohittavaa pissista torkeassa hameessa: Gentlemen, please notice the nice architecture on the right
Vs: Päivän =) Tuota samaa taktiikkaa käytimme vaimon siskon miehen kanssa joskus muinoin ihan tuossa etelärannikon puoleisen rapakon takana Tallinnassa. Ihastelimme paikallista arkkitehtuuria.
Vs: Päivän =) Merkillistä porukkaa noi espanjalaiset. Jos kännykkä soi ravintolassa niin menevät ulos puhumaan! Busseissa ja yleisissä tiloissa pitävät ilmeisesti puhelimen kokonaan kiinni. Käsittämätöntä porukkaa kertakaikkiaan....
Vs: Päivän =) Tyylien kierrätys Näin ruokalassa kesätyöntekijän, joka oli kuin Ralph Maccio suoraan Karate Kid 1 -elokuvasta pukeutumista ja habitusta myöten. Tilasi kahvinsa valitettavasti normaalisti eikä "Lokki" asennossa
Vs: Päivän =) Seuraavaksi varmaan löydät Dennis Hopperin Apocalypse Now -pätkästä! Viisi Nikonia kaulassa, huivi pees, kaksi tupakkaa käsis ja hirvee molotus ;-D
Vs: Päivän =) No tuo vielä voisi mennä hymähdyksellä, mutta odotan mielenkiinnolla milloin olkatoppaukset ja ylhäältä superlöysät ja alhaalta pillit housut ja niihin sopivat nilkkapituiset saappaat tulevat takaisin -tyyliin Duran Duran taipaleensa alussa
Vs: Päivän =) kalle - Bing -> Msn.fi:n mielestä mä oon tällä hetkellä maailman merkittävin Kalle. Vähänkö hivelee egoa. Editti: ja tossa vieressä paketissa odottaa kotia viemista Apple Cinema HD Display 23 tuumaa.