Vs: Päivän =) Da, kaiksi viikkoa mokailua, sitten juhannuksenviettoon aj samantein Pudapestiin. Vaikuttaa hyvältä, eli nice korvavaikkus.
Vs: Päivän =) Haen tänään itselleni uuden (käytetyn) rungon (ja lasin), joka on minulle ominaisuuksiltaan ylimitoitettu ja mahtipontinen. Se maksaa aika paljon,ehkä jopa liikaa. Varsinaiset edut,tai kuvan parantuminen ovat lähinnä vitsejä, joilla voi hauskuuttaa kanssa kuvaajia. Tyhjensin säästötiliäni tätä varten surutta! Mutta.. halusin sen silti, ja olen iloinen että sain! Ellei nyt jokin mene reisille..
Vs: Päivän =) [QUOTE> [/QUOTE] Kyllä alkoi kiinostamaan. Mikä vois olla mahtipontinen kamera.....pitäiskö tehdä tästä arvauskilpailu? Arvaan ekkkuna. Mahtipontisin....oisko Canon
Vs: Päivän =) Mahtipontisin olisi ehkä joku markku III, mutta tuotan pettymyksen ja vastaan Nikon D200. Ois varmaan pitänyt ostaa cänön.. mutta tuo tuli ekana vastaan. edit: pitäis varmaan ruveta kamerafanaatikoksi.. toiskohan se jotain uutta tähän harrasteluun? edit II: RUOKAA!
Vs: Päivän =) HD-miehen tarinaa. Varoitus: sisältää alatyylin ilmaisuja ja heikkohermoisille sopimatonta kielenkäyttöä sekä materiaalia. ;D
Vs: Päivän =) Huomenna alkaa viikon loma, jolta palattuani on töitä jäljellä enää kolme päivää, sitten loppukesä lomaa.
Vs: Päivän =) Sain vanhan avon myytyä ja nyt oli varaa hakea uus kannettava ja pöytökoneeseen uus 22" wide TFT näyttö Hieman vaatteitakin tuli ostettua.
Vs: Päivän =) Auton voi aina downgreidata, mutta tietsikkaa ei Kuvauskamoja taas, hmm... periaatteessa voi? Minä taas pääsen taas tänään viikoksi yötöihin, ja olen tämän päivän printannu netistä manuaaleja vanhoihin kuvauskamoihin, saa perehtyä rauhassa.
Vs: Päivän =) matkakuvat tuli kehityksestä, eipä tarvi miettiä mitä illalla tekisi kun pääsee väkertelemään diakehysten kanssa. Onneks on vaan kuusi rullaa
Vs: Päivän =) Mielenkiintoinen palvelu Sat-Gps-Locate.com | Cell Phone Tracking | Free Cell Phone Tracker System | Live GPS phone Locator