Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Päivän =)

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana herby, 11 Heinäkuu 2006.

    Jepulis. Kiitoksia. Noi UPSin sivut vaan on mahdottoman selkeät, joten en ole oikein saanut selvää niiden toimintatavoista. Myöskin toimitusaikalaskurin mukaan eilen aamulla 06:00 lähteneen paketin olisi pitänyt olla eilen mun kotona 08:00 aikoihin. :)
    Onneksi seuranta pelaa hienosti tuolla sivustolla kuitenkin.
     
  1. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Vettä sataa, eikä tarvitse kastua. :eek:)
     
  2. JuhaH

    JuhaH

    92
    0
    0
    1. Lomalla on kiva olla :)
    2. Aurinko paistaa - osin vähän liikaakin
    3. Hevosen koulutus päättyi taas tältä erää, joten pääsee itsekin selkään ja paahtamaan täysiä noita kesäisiä metsäpolkuja.
    4. Sain asennettua windowsin uusiksi. Kone nopeutui aivan julmetusti "ikkunoiden puhdistuksessa"
    5. sain just korkattua kaljan, kun tulin kaupasta. Oluthammasta on kolottanut Koko päivän, mutta jääkaappi on ammottanut tyhjyyttään ohrapirtelön osalta.
    6. Kohta asuttu kuukausi "isossa" rivarikolmiossa, jonne muutettiin kerrostaloyksiöstä, ja tätä kämppää fiilistelee päivä päivältä enemmän. Tää on vielä niin "landella", vaikkei Espoon kerrostalohel..tistä siirryttykään kuin 6km syrjään.
    7. En keksi mitään tuohon vitutuksen Top-3 listaan :)
     
  3. Eilen leikattiin tukkaa, tänään en polttanut tupakkaa, mutta silti olen vieläkin elossa !!
     
  4. Ronff

    Ronff

    136
    0
    0
    1. Juon juuri aamukahvia (aamun paras asia)
    2. Olen ollut polttamatta kohta 2 viikkoa tupakkaa
    3. Tekemistä ja menoa riittäviin, pieni tressi pitää elossa
    4. Löysin uuden pyörän :)
     
  5. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 721
    122
    63
    ^ Stressaat ku saat pölön riesakses viikon päästä ;D

    Vetelen just aamukahvia ja pian vois pestä hampaat & suunnistaa työmaalle. Pomolla alkoi kesäloma, joten tiedossa on hieman rauhallisempaa seuraavat kolme viikkoa (ei heilu nakkiruoska). Ehdin siis hoitamaan parit keskeneräiset projektit ajatuksella läpi ja hakemaan muita töitä, koska vanhan sopimuksen jatkosta ei ole vielä mitään varmuutta.

    Mut ei silti vituta vaan hymyilyttää.
     
  6. Kameravaras jäi kiinni ja saadaan vakuutusyhtiöstä korvaus! Nyt vain uutta kameraa katselemaan :)
     
  7. Ronff

    Ronff

    136
    0
    0
    Tai istumaan torikahvilassa ;)
     
  8. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0
    Alkaa uuden obsun jekut käymään tutuksi ja jälki jaksaa hämmästyttää yhä uudestaan ja uudestaan. Reilu viikko ja sitten pitääkin sen kanssa onnistua tai kaverit pettyy pahasti. Tällä hetkellä olen riittävän luottavainen tekniikkaan ja rajoittuneisiin kykyihini ajatellen tulevaa joten =)
     
  9. Pari aika hyvää kuvaa! saatan laittaa joskus esille. ehkä.
     
  10. No tää on kalenterin mukaan eilinen, mutta kun on vielä vähän aikaa yövuorossa samoilla silmillä niin olkoon Päivän =)

    Kävin hakemassa Kto:lta Imagonin ja mukava juttutuokio ja hyvä objektiivi pelastivat päivän.
     
  11. kauan taikinoitu mallikeikka oli erittäin onnistunut. seuraavassa voi kasvattaa jo portfoliotakin.
    fp4+ on ajettu sisään ja nyt on varaa jo tehä perstuntumallakin.
     
  12. peet

    peet Member

    764
    0
    16
    Autoa rusikoineen ja paikalta paenneen k**ipään aiheuttamien vahinkojen korjaus: vain 1100e.
    Viimeksi olen autossa kaskoa pitänyt 80-luvun loppupuolella, ja nyt otin puoli vuotta sitten täyskaskon, antaa aihetta hymyilyyn tällä hetkellä.
     
  13. Eilen sain itseni pakotettua vihdoinkin laudan päälle; muutama varvi plaanissa nosti kyllä hymyn suulle.
    Huonona puolena: joku on varmasti pamputtanut minut helläksi nukkuessani?
     
  14. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    115
    63
    Jeeeeee.


    Loma alkaa ihan muutaman tunnin kuluttua. :D
     
  15. tm

    tm

    9
    0
    0
    onnistuneet kuvat fotonetistä
     
  16. Kesäloma alkoi just. Kaunis aamu. Ei krapulaa vielä. Mikseri tulee tunnin sisällä uuteen kotiin. Velipoika saapuu vierailulle poriin. Ei tästä päivä ainakaan huonoksi voi mennä... :)
     
  17. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Mä en löydä kyllä juurikaan mitään positiivista... Tää on järkyttävän huono aihe keksittäväks mitään.
     
  18. Sun täytyy lainata multa Imagonia (kunhan kotiväki leikkii sillä ensteks). Ja se Hasselin piitkä lanka ei sekään oo mikään iso onkelma, muistaakseni noita mun kahta Haman pneumaattisen piuhaa voi yhdistellä.

    Eli eiköhän se siitä (ja katotaan nyt löytyykö musta tarpeeksi pellepelotonta Imagonin ja Hasselin yhdistämiseen - eli sekin vielä).
     
  19. On perjantai ja vkl edessä! \o/