Vs: Päivän =) Sen vain kokee, aistii ja ... maistaa. Ja tuntee kukkaron kevennyksenä. Vaan tuo satamillinnen oli löytö. Nyt on pikkukennokalusto minulle täydellinen. kapa
Vs: Päivän =) Höpöti sinne... Paraat aineet on Speysidea (mieluiten sherry-tynnyrissä ollutta). Noissa ei perinteisesti savu/turve maistu, koska kuivaukseen on käytetty sijainnin ansioista koksia tai löpöä. Pikku hörpyt Macallania sen kunniaksi...
Vs: Päivän =) Tämä kokki kyllä tietää savusta, mutta miltäs se turve maistuu. Niin ei ole ollut nälkä, että pettuakaan.
Vs: Päivän =) Sitten hyvä viski on pahaa. En ole koskaan tykänny noista savuviinoista. Tuli juotua pullo mielestäni hyvää, savuvapaata viskiä -mutta nyt tiedän että se oli pahaa. ;-)
Vs: Päivän =) No hyvä kun valistit meitä että on olemassa vain yhdenlaista oikeasti pahaa viskiä. Nyt mekin tiedämme. ;-)
Vs: Päivän =) Vihdoinkin konicahexariin tilattu keltasuodin on tulossa. Ei muuta kuin tri-x koneeseen ja kuvia ottamaan! TJukka
Vs: Päivän =) Jos lennokin lennättäminen näyttääkin melkein yhtä tyhmältä kuin valokuvaaminen, niin ainakin sitä vaikutelmaa voi vielä kehittää:
Vs: Päivän =) Outoa väkeä nuo lennokkipojat. Onneksi itse olen ollut kuivilla jo kahdeksan vuotta. Jäljellä on synkkä muisto vain. (Heh?) K.
Vs: Päivän =) Export hyvinkin Cairnsissa on kahviputiikki, josta saa paikallisia kahvilaatuja suhteellisen tuoreeltaan paahdettuna ja pakkaavat ja lähettävät niitä myös postitse. Tuolla oleilevat kaverini sitten päättivät kokeilla tuota palvelua. Raportoin kahvin mausta heti kun vaan hauduttelen siitä sumpit itselleni. http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/hs278.snc6/180679_10150092370857760_551192759_5964560_890236_n.jpg
Vs: Päivän =) Linkkikuvaan viitaten. Noit samanmoisia putiikkeja on italiassa kans ja pienellä varauksella niistä ostanut mitään. Kun ei tiedä pitkäänkö pavut on ollut noissa 'laareissa'. Parempi olis sen paahdon jälkeen sulkea ne pakettiin ja imee ilmat veks... Mut mielenkiintoista silti.