Vs: Päivän =) Joo, Jarla on hyvä: Fingerpori - 7.11.2009 - Sarjakuvat - Helsingin Sanomat Mut sama oli jo joskus Pythoneilla How not to be seen - sketchissä. Ja nythän löytyi se maan kaltainen planeetta. Ei pyöri oman akselin ympäri, mutta pyörii auringon. Heh.
Vs: Päivän =) ;-) Noo, kiva se on että saa lahjansa ajoissa, saa valita itse sen, eikä ol väliä mitä maksaa. Tehkää perässä ;-D
Vs: Päivän =) Eka vasta. Kiitokset, kyllähän tässä voisi vaikka koko matkan Turkuun juhlia, kun saan jopa illalla katseltavaksi opuksen. Mutta ystäväni Petri on informoinut, että ihan hyvä se on.
Vs: Päivän =) Kirjamessuille? Onko Liken ständillä jotain haastatteluja tms? Olen itse messuilla käväisemässä, joten pitää ainakin käydä tsekkaamassa kirja.
Vs: Päivän =) joo, joitakin tunteja huomenna lauantaina pyörin liken standilla. ilmeisesti nimmaroin kirjoja. en ainakaan esiinny mitenkään erikseen. toki mielellään esittelen kirjaa muuten vain.
Vs: Päivän =) Lainaus käyttäjältä: kb - eilen kello 15:14 Eka vasta. Kiitokset, kyllähän tässä voisi vaikka koko matkan Turkuun juhlia, kun saan jopa illalla katseltavaksi opuksen. Mutta ystäväni Petri on informoinut, että ihan hyvä se on. Kirjamessuille? Onko Liken ständillä jotain haastatteluja tms? Olen itse messuilla käväisemässä, joten pitää ainakin käydä tsekkaamassa kirja. _______________________ Ajatteleva ihminen olisi tuosta jopa saanut käsityksen, että kaikki ei tapahdu siellä Kehäkolmosen sisäpuolella. kapa
Vs: Päivän =) Jotain tommosta harrastelua on Turun seudullakin havaittu. Aika pienimittakaavaista, tietysti.