Vs: Päivän =) Oon vahvasti Victoria 20112 kannalla. Tasasuuntausputki, point to point tehty jne. TJukka
Vs: Päivän =) Aika menestyksekästä on ollut viimeiset 7 päivää arkistokuvamyyntirintamalla (minun standardeilla): yht. 26 kertajulkaisuoikeutta myyty, ja ihan hyvään hintaan kaikki.
Vs: Päivän =) Näin voisi kai sanoa 40*50 kuvat pimiöstä ovat niin kivan näköisiä. Ensi vuonna 180 mm metsästykseen Ai, mä aattelin, että Sakkeämmä kommentoisi, että missä niitä kuvia pimiöstä on ja että montako milliä sen mitta tällä hetkellä, keskimäärin lien 160 mm...Riippuu mittaako kuinka juuresta ja ala- vai yläpuolelelta. Tukka
Vs: Päivän =) [/quote] Näin voisi kai sanoa 40*50 kuvat pimiöstä ovat niin kivan näköisiä. Ensi vuonna 180 mm metsästykseen... [/quote] No,missä Sakkeämmän kommentti? T Jukka
Vs: Päivän =) Jep, noilla kolmella linsseillä pärjää jo... Nyt kun olet käyttänyt sekä Rolleiflexia ja Hasselbladia, kummalla kuvaat mielummin?
Vs: Päivän =) NO kyllä rollikka oli mukavampi, mutta hasseli monipuolisempi. Tällä hetkellä hasseli sopii paremmin, kun kuvaan pääsääntöisesti sillä jalustalta. Näpsimiseen on erinomainen heaxar af. Rollikka on erinomainen käsivarakamera - tri-x 1600 ja 1/30 sekunnilla käsivaralta teräviä kuvia. TJukka
Vs: Päivän =) No, ei kun kuvia kehiin. Minullakin on ollut kaksi Hasselia, 500 ja 503. Kivoja leluja, kyllä minä sen tiedän. Saatanpa joskus taas sellaisella kuvatakin.
Vs: Päivän =) Näin voisi kai sanoa 40*50 kuvat pimiöstä ovat niin kivan näköisiä. Ensi vuonna 180 mm metsästykseen... [/quote] No,missä Sakkeämmän kommentti? T Jukka [/quote] Mä aattelin, että Sakkeämmä kommentoi, että missä niitä kuvia pimiöstä on nähtävillä ja mikä sen mitta on tällä hetkellä - keskimääräinen mitta lienee noin 160 mm, riippuu mittaako ala- vai yläpuolelta ja kuinka juuresta... Tukka
Vs: Päivän =) Jännittäviä asioita tapahtuu erinnäisissä tilastoissa (erityisesti datan siirtomäärissä) kun hs.fi:stä linkkasivat allekirjoittaneen sivuille. Piti luottokorttia vingauttaa tänään aamulla ettei siirtokapasiteetti lopu kesken.