Vs: Päivän =) Mulla meni kuukausi tuommoisen kanssa - myyjä laittoi vahingossa Visalle, ja sanoin eiku. Perui Visan ja laittoi Debit-puolelta. Katevaraus jäi kuitenkin Visalle, ja hävisi sieltä reilun kuukauden päästä. Olisi pitänyt mennä k.o. putiikkiin uudestaan, ja saada kauppias perumaan se katevaraus. No, en nyt just siinä kuussa tarvinnut k.o. katetta, joten annoin olla. Matkoille yms lähtiessä noi on muistettava katsoa, tileillä voi olla kaikenlaisia kummallisuuksia. Ei minulta ole rahaa hutiin mennyt, mutta selvittämättömiä varauksia kummittelee joskus.
Vs: Päivän =) Eikös toi Rukoilua & Alastioloa -festivaali ollut muotia joskus 80 -luvun lopulla (tai jotain semmosta...), silloin ainakin "kylddyyrihipit" riensivät sinne limailtuaan ensin julisteita ympäri ämpäri kaupungin muureja ... Eikös se ole ollut jo ihan "out" yli kaksikymmentä vuotta ? Mutta saahan sinne mennä jos (joku vieläkin) haluaa, ei siinä mitään ... - Suvaitsevainen Ihmettelijä ...
Vs: Päivän =) Tullut jo Chloe ja Mr. Nobody tsiigattua etelä- ja länsinaapureissa. * CD, jota olen metsästänyt jotain 13 vuotta tuli postissa. No olisi sen saanut aiemminkin 10x hinnalla.
Vs: Päivän =) Mulla tuli sarjakortti aika helposti täyteen. Varmana tärppinä on ainakin Trash Humpers, ja onhan toi muutenkin yllättävän kiinnostava ohjelmisto tänä vuonna.
Vs: Päivän =) Viime yönä puoli kolmeen pimiössä - 12 printtiä aikaiseksi. Kuudelta ylös, nyt on väsynyt päivä takana, mutta kuvat tekevät onneliseksi. T Jukka
Vs: Päivän =) Pimiö alkaa muotoutua. Tänään kannan suurennuskoneen sisään. Pieni, ahdas ja kaikin puolin huono, mutta kiva kuitenkin.
Vs: Päivän =) Loma... tai no, saldoja pois ja vajaa kaks viikkoo pois leipätyön ääreltä. Aamulla kohti Pärnua narun jatkoksi, ja jos sieltä selviää ni sit pieni trippi pohjoisessa. Loma ;D
Vs: Päivän =) Eilen tämäkin - ranskalainen lähetti taas humoristisen mainoksen : Aihe: Kemerat ja videokamerat piereen hintaan ! Päivä: 9. syyskuuta 2010 21:47 ---------------------------------------------------------------------- PIXMANIA.COM ----
Vs: Päivän =) Me valokuvaajat. Me olemme porukkaa joka 20 vuotta kuvattuaan emme tiedä hommasta eikä laitteista mitään. Me olemme porukkaa, joka parkuu kun auton omistaja käyttää meidän ottamaamme kuvaa auton myynti-ilmossa, ja me itse esitämme omakuvana jonkun toisen ottamaa kuvaa, me olemme näreissämme lain turvaamista oikeuksistamme, paitsi kun laitamme avatariin jonkun toisen ottaman kuvan jostakusta toisesta ja suunittelemme seuraavaa tullirikosta. Me kuvaamme messuilla teinityttöjä ja paheksumme niitä kadulla kuvanneita. Me kuvaamme työnantajalle ja sitten kummastelemme kun työnantaja käyttää kuviamme. Olemme hienoa porukkaa ;-D
Vs: Päivän =) Hyvin kirjoitettu - olen vilpittömästi tuon kirjoituksen ihailija. Siinä on pohtimista. Nyt kun moraalit on kaluttu - niin eiköhän jatketa taas päivän rikoksilla ... G O !
Vs: Päivän =) Ei paista liikaa aurinko. Ilmatieteen laitos lupailee että sen reuna voisi näkyä täällä päin pilven takaa huomenna.