Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Päivän =)

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana herby, 11 Heinäkuu 2006.

1. kb

kb

2 235
    0
    0
    Vs: Päivän =)

Höh. Itse en ole edes esitellyt kirjaan liittyviä kuvia (pääasiassa ylijäämä-sellaisia) kuin kahdella foorumilla ja omilla sivuillani. Kuvakirjasta on maininnut tietojeni mukaan Plaza.fi/kaista ja City.fi, mikään muu media ei, kun asiasta ei ole lähetetty vielä mitään tiedotteita. Ehkä olen sitten riesaksi asti jakanut PMMP-aiheisia kuvia näillä foorumeilla jos tuolta tuntuu. Johtuu osittain siitä, että en ole juuri muuta valokuvannut kuin ko. bändiä yli vuoden ajan nyt. Ja olen tietysti innoissani ensimmäisestä julkaistavasta kirjastani.

No, ajattelin joka tapauksessa lahjoittaa yhden kappaleen Galleria Harmonian käsikirjastoon jos vain ottavat vastaan, eli sieltä voi käydä selailemassa jos joskus on niin tylsää.

2. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Sitä huolimatta etusivun juttu molemmissa iltapäivälehdissä ON hyvä promo kirjalle.

3. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Kaikki mainos on hyvää ja onnea kirjan johdosta!
    T Jukka

4. kb

kb

2 235
    0
    0

Ai niissäkö kirja mainitaan? Minulle jo tuo ylex:n "pop-juoru" oli vähän vaivaannuttava kun tulee vähän eri kontekstissa kirja (ja minun nimi) esiin kuin haluaisin (eikä noita tissikuvia tule kirjaan kun en niitä siihen halua).

Lisäys: kiitos Jukka.

5. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

No kyllä ne koulukuvat onkin aivan älyttömän hintaisia....

6. Vs: Päivän =)

Mitä ihmettä! Tarkoittaako tämä että vuosikymenien lahjonta on muka ollut väärin? Ja ettei normaali kilpailu toimi? Ei kai?

7. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113

Kiitos jo etukäteen. Oikeasti olen utelias näkemään lopputuloksen. Muut asiat vitutti, eikä sellaisessa mielentilassa pitäisi näille foorumeille mennä kirjoittelemaan.

Sorry.

kapa

8. kb

kb

2 235
    0
    0

Noinhan sitä välillä pääsee itse kullakin käymään.

Olen minäkin kiinnostunut kuulemaan minua kokeneempien ja laajemmin valokuvauksesta taiteena ymmärtävien mielipiteitä työstäni.

9. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

SSee ssseee sssseee sssseeeeehähähähän oo ooooo on kuva-ahti tuossa kuvassa.
    Hienoa!
    T Jukka

10. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63
  11. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Hienoa!
    Minunkin ensimmäinen lehdelle tehty kuvaus onnistui -käyttävät myös ottamaani kuvaa lehden kannessa.
    T Jukka

12. Bester

Bester Member

790
    0
    16
  13. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Maanantaina pääsee terkkarille näyttämään kipeää jalkaa.
    TJukka

14. Antti M

Antti M Member

545
    18
    18

Keskikoon kuvaus- & vedostusvarusteet alkaa olla kasassa. Rolleicord V:lla näppäiltyjä ruutuja pääsee vääntämään paperille Durst M605:lla johon juuri löytyi ystävälliseltä foorumilaiselta tarkoituksenmukainen objektiivi.

Nyt odotellaan enää että kesätyöt loppuu ja illat pimenee että pääsee sulkeutumaan kylppäripimiöön. Kemikaaleja ja paperia on tarpeeksi talven varalle ja erinomaiseksi havaittua mallasviskiäkin (Caoi Ila distillers ed.) sen verran että alkuun pääsee. Satakoon mun puolesta räntää vaikka koko talven. :)

15. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Onneksi olkoon!
    Mulla on samat haaveet, kun tulee hieman viileämmät ilmat.
    On vieläkin niin kuuma, ettei viitsi hikoilla.
    Vedostettavaa riittää.
    Lue tuolta filmikuvausosiosta tuo split-printing juttu.
    T Jukka

16. Antti M

Antti M Member

545
    18
    18

Onneksi olkoon!
    Mulla on samat haaveet, kun tulee hieman viileämmät ilmat.
    On vieläkin niin kuuma, ettei viitsi hikoilla.
    Vedostettavaa riittää.
    Lue tuolta filmikuvausosiosta tuo split-printing juttu.
    T Jukka
    [/quote]

Joo, split printingiä onkin kyllä tullut harrasteltua ja Way beyond monocromen 2ed. on ennakkotilattuna. Itse kyllä tykkään tuosta splitin logiikasta, vaikkei se kuvissa näkyisikään.

17. Vs: Päivän =)

Hyvä sienikeikka:
    löytyi mustatorvisientä, kanttarellia, haperoita, punikkitatteja ja lampaankääpiä.

18. Antti M

Antti M Member

545
    18
    18

Itsekin keräilin kaverin kanssa tänään reilut 10 litraa punikkitatteja noin vartissa. Ja vielä työajalla. :D