Vs: Päivän =) Mikäs kaupungissa? Paikoin ihan kiva, sääli vain että paikalliset, varsinkin persjalkaisuudellaan brassailevat itseriittoiset slummia puhuvat pölvästit, niin -he ovat pölvästejä. ;-] Ja sinähän olet aika usein tuonut julki helsinkiläisyytesi syvät sfäärit ja ylpeyden. J halveksuntasi muuta maata kohtaan. Ja minä tiedän miksi ;-} Mutta en katso että olisitte tyystin erillinen ulkosuomalainen pönttömuseo, saksalaisen, venäläisen ja ruotsalaisuuden huonojen puolien sekoituksena -kyllä sukulaisuutenne forssalaisuuteen on myös hyvin syvä.
Vs: Päivän =) Valehteluja, taas. Minä rakastan Suomea ja suomalaisia. Ihmiset ylipäänsä voisivat kehittyä paljon henkisesti, siitä olen usein kirjoittanut. Ehkäpä kaltaisellesi vannapii-älykölle pitäisi kirjoittaa paljon selkokielisemmin että menisi edes jotain jakeluunkin ? Ja tuskinpa sinunlaisesi kyökkkipiika juuri maailman rauhalla ja muilla paistinpannuja suuremmmilla kuvioilla pientä päätänsä vaivaakaan - kunhan on kivaa "pöperöä" mussutettavanaan - se kait sinulle riittää Olen kiertänyt tätä maata varsin paljon ja pidän sen kaikista heimoista ja alueista, en halveksi ketään tai mitään niistä. Älä TAAS valehtele minusta ! Järjettömiä ja ilkeitä valheita. Erittäin surullista ja ikävää tekstiä. Häpeä, mies ! - E
Vs: Päivän =) Pyh. Et lainkaan taida nyt ymmärtää missä mennään ? Olen hieman kyllä pettynyt. Se alkuperäinen kuvasi sinusta, Vesa, ei ollut sentään ihan noin mitätön. Nyt en jaksa. Voiko tämän turhuuden jätttää, antaa vain olla ? Turhuuksien turhuudet ja pölvästien pölvästöinnit ...
Vs: Päivän =) Noo, tuosta kun taas virkistyt, niin saadaan taas aika setti solvauksia tallenettavaksi. Eikä unohdeta valheitasi ;-)
Vs: Päivän =) Joo, lopettakaa. Minulla kiva päivä sateessa Saarijärvelle kirjanjulkistamistilaisuuteen museolle. Valtaosa kirjan kuvista oli meikäläisen, varsinkin ne isot ja aukeaman kokoiset. Ja moni muu. Kyseessä Maaseudun sivistysliiton julkaisema "ITE keskellä". Toimittajana Marjo_Riitta Simpanen ja kustantajana Maahenki. 130 sivua. kapa
Vs: Päivän =) Digiboksi heittäytyi vitsikkääksi. 'Haluatko peruuttaa tämän ajastuksen?' Vaihtoehdot: 'OK' tai 'Peruuta'
Vs: Päivän =) Ei niin, sillä kuvassa ei ole ihmeempää tynnyrivääristymää, vaan ihan normaali laajakulman ja matalan kuvauskulman tuottama perspektiivi.
Vs: Päivän =) Suomessa (siis täällä "slummiStadissa", ainakin) oli ainakin vielä 1980 -luvulla hemmetin monta varmasti tosi pätevää afrikkalaista "siltainsinööriä" (Kymmenet ilmoittivat sen ainakin minulle tuohon aikaan "tittelikseen"). He kai voisivat auttaa - turkulaisiakin. On tää pohjola yhtä isoa slummia vaan ... (paitsi Salo). - Erska
Vs: Päivän =) Jep. Tänään on kuulemma viimeinen päivä kuvata tuo puolitoistametriä notkahtanut insinööritaidon näyte, joten käväisin aamulla paikalla. Huomenna alkaa sillan piikkaus palasiksi.
Vs: Päivän =) Ei. Kokeilepa korjata silta kalansilmäobjektiivilla. Pitäisi kai vaan mennä jokeen kuvaamaan. T. K.
Vs: Päivän =) Sain äsken sähköpostia Frank Ubinilta, ilmeisesti perintöä tulossa ;D "This is to inform you that your long over due Outstanding Debt Payment for contract executed or Inheritance claims with the Federal Government of Nigeria will now be paid within 72 hrs to your nominated account through Centrum Merchant Bank on behalf of the Federal Government. Awaiting your prompt response. Yours faithfully, Chief Frank Ubini Director of Foreign Operations"
Vs: Päivän =) Nää turkulaiset on hupaisia, ensin olisi ollut Turun kauneimman sillan vahvistaminen kallista ja vaikeaa, nyt kun sitä aletaan purkaa, ensimmäiseksi: siltaa vahvistetaan ;-D