Vs: Päivän =) Jatka vaan, et tosin pääse paljon alemmas. Limboaminenkin alkaa josaain vaiheessa vaatia taitoa.
Vs: Päivän =) Kestohumoristista nyt muihin aiheisiin: Radion tulivuori-illassakin oli yksi hauska nero. Kummasteli jotta miten sateliitit nyt pärjäävät, kun ovat herkkiä laitteita ja lentävät kuitenkin tuossa 10km korkeudella ;-D
Vs: Päivän =) Tunnen kyllä luonnon lait, ehkäpä jopa huomattavasti paremmin kuin kaltaisesi pölystä tunkkainen valkokaulusorja. Ja : Ihme vääristelyitä, valheellisuutta ja sekoilua, jälleen ... aitoon kiukuli -tyyliin ! Eikö sinulle kukaan ehtinyt opettaa, kun olit itse vielä pentu, että rehellisyys on hyve ? - Est
Vs: Päivän =) * Pidätkö itseäsi jo hauskana neronakin. (Voi hyvä tavaton sentään - et sinä ole - olet surkuhupaisa ja se on ihan eri juttu se !)
Vs: Päivän =) Ai nyt Estilässä minua jo luullaan radio-esiintyjäksikin. Mitäköhän seuraavaksi? ;-) Mutta, olet oikeassa, vain sinä olet naurettava.
Vs: Päivän =) No jopas ... En voi olla ihan ainut. Vääristelet omaakin näkemystäsi nyt. Myönnä pois, on muitakin naurettavia, sinunkin mielestäsi. Sitäpaitsi, ei naurettavin ole se, joka tietoisesti on narri, vaan tosikkomaiset ihmiset, pilan kohteet. Myönnä nyt vaan, olisit edes kerran rehellinen mies. - E
Vs: Päivän =) Mutta nyt jarruja. Olen yhdestä asiasta kanssasi samaa mieltä; Sinun hevostelusi on johtanut naurettavaan tilanteeseen, jankutukseen. Koska olen meistä kahdesta ainut oikea mies, teen yrityksen tämän ikävän touhun likvitoimiseksi. Toivon vain, ettet niin kovin propagoisi hevosten kidutuksien, tappamisen ja syömisien autuudesta. Sellainen kun loukkaa ja satuttaa joitakin ihmisiä, eläinten ystäviä. Ja saa aikaan tunnekuohua, jota on tunnekylmien petojen ehkä mahdotontakin ymmärtää. Meissä on niin moniksi ... Tee, kuikkeli, parannus, jooko ? Edit: Minä yritän olla tästä asiasta nyt hiljempaa. - Est Edit2: Poistin pilkun.
Vs: Päivän =) Led Zeppelin Houstonissa 21. 5.1977. Keikka alkaa ja Plant sanoo: "Sori vaan viivästymisestä, mutta takahuonessa oli ruokaa" ;-D
Vs: Päivän =) v.....u ma pidan sun asenteesta! ma oon juonu kaks pitkaa ja loytany vitosen eli tienestireissu... voodoo dick
Vs: Päivän =) Kiitos luonnonvoimien, mullakin on ollut löysää töissä. En tiedä onko hyvä vai huono etten päässyt Hillary Clintonia kuvaamaan.. Olisin voinut kertoa pari vinkkiä siitä miten asiat pitäisin hoitaa.
Vs: Päivän =) No enmä tiedä, mutta yksi virstanpylväs. Tasaiset nousut kai olenaisempaa on, ettei ala paino putoamaan...
Vs: Päivän =) Sain haettua työni Oulusta. Päivän reissu, noin 700 km. Kauppahallista 6 ohrarieskaa, joista olivat taasen unohtaneet hiivan. Pari 200 grammaista pussia hyvää teetä ja samainen espressoa, luomua. Kaksi filettä hevosta (ulko-sellaista, kotimaista hyvän elämän elänyttä elukkaa). Kotona kaksi naista vastassa, se karvainen osoitti tunteensa aidosti. Menenpä sen kanssa iltakävelylle. kapa P.s. Niin, meinasi unohtua, että tarttui matkalla mukaan tuliterä Nikkor 24-70/2,8. Hinnan mukaan voisi kyllä mennä osastoon
Vs: Päivän =) Kai nyt grilliltä kärkkäreitä hait? Niistä on jo tullu perinteiset Oulussa käydessä. Kim
Vs: Päivän =) [quote author=rimppakimppa Kai nyt grilliltä kärkkäreitä hait? Niistä on jo tullu perinteiset Oulussa käydessä. Kim [/quote] Nevöhöörd. Otetaanpa seuraavalla kerralla selvää. En tosin käynyt edes syömässä, kun meni rahat sinne Verkkikseen. kapa
Vs: Päivän =) Tosta tötteröstä voisi olla melkein kateellinen, jos siihen olisi taipuvaisuutta. Onneksi kaverin vehkeet eivät herätä semmoisia tuntemuksia. Onnittelut kummiskin hienosta hankinnasta!
Vs: Päivän =) Koneelle aukeni tiedote: "Johdon raportoinnin -välilehti kadonnut = BI-portaalin salasanasi on vanhentunut." Vanhana heteroänkyränä en osaa olla tuosta niin pahoillani .... BI-portaali ei ainakaan näin perjantaiehtoon painaessa päälle niin suuremmin kiinnostakaan....