Vs: Päivän =) 1. Läpäisin Photoshoptenttini. Olen ikuisesti onnellinen. 2. Sain järjestettyä Oopperasta työharjoittelupaikan. Olen siitäkin onnellinen.
Vs: Päivän =) Miltä tähdet tuoksuu entä luinen kuu soiko maapallon liikkeessä fuuga hiljainen Miltä Afrikka näyttää heiluuko Suomen lanteet vai onko tänne pilvet pesineet Lennä Juri Gagarin lennä Juri Gagarin tule elävänä takaisin Näetkö laukausten juovat kun ne maailmaa rikki neuloo ja ihmiset häpeilee viattomuuttaan Näetkö rahan liikkeen näetkö minne se menee aselastit vaihtaa omistajaa Näätkö minun katseeni sieltä vielä se on lämmin näätkö rakastavaiset kaupungin päällä Ja kun kuulokkeet laitat korviin ja väännät volumen kymppiin kuuletko lapsien syntyvän täällä Lennä Juri Gagarin lennä Juri Gagarin tule elävänä takaisin
Vs: Päivän =) Oltiin tuossa iltasella pulkkamäessä parin kaverin kanssa! Hiton hauskaa, vaikka mäki oli sekä jyrkkä,muhkurainen että jäinen. Nyt kolottaa joka nurkkaa, mutta helvetin hauskaa oli.
Vs: Päivän =) Tää on jo kyl eilinen mut ei turhaan mietitä liikoja yksityiskohtii! KIROILEVA SIILI -albari signeerauksin! <3333333333333333333333
Vs: Päivän =) Ystävänpäivävinkki Huom. TYTÖILLE http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=173564&shopId=10009&findPath=true&compartmentId=10071&categoryId=10149&catalogId=1444&ddkey=Product
Vs: Päivän =) Jes! Toinen =) on se, että pitäis lähteä hakemaan auto ja sit siihen vakuutukset. Rahaa menee, mut pääseepä sit taas kulkemaan hieman vapaammin!
Vs: Päivän =) Rahan tuhlaus luo ihan omanlaistansa tyydytystä, jota on vaikea ellei peräti mahdoton saada mitenkään muuten. Kivaa, mutta kallista touhua.
Vs: Päivän =) Voishan sitä rahat käyttää johonkin muuhunkin, mutta ens maanantaina alkaa sellaiset duunit jossa oma auto on melko välttämätön (lähinnä epäsäännöllisistä työajoista johtuen). Bussilla / junalla kulkeminen kustantais n. 400e / kk, joten totesin että on ehkä järkevämpää sijoittaa toi raha autoon, vakuutuksiin ja bensoihin
Vs: Päivän =) Tuhlauksen perusteleminen onkin ihan oma taiteenlajinsa. Onnistunut itsepetos rahantuhlauksen yheydessä nostaa tyydytyksen suorastaan tähtitieteelliselle tasolle