Vs: Päivän =) Sain sähköpostia ihan Norsunluurannikolta asti: "Lähettäjä: Menettää Geraldine Gerald Abidjan, Norsunluurannikko Länsi-Afrikassa. Re: Valitus kiireellistä ja liikesalaisuuksia apua! Rakkain, Olen käyttöön itseni Menettää Geraldine Gerald ainoa tytär myöhään Chief ja rouva Martins Gerald. Isäni oli hyvin varakas Coccoa kauppias Abidjanissa, taloudellisen pääoman Norsunluurannikko, isäni oli myrkytetty kuoliaaksi hänen liikekumppaneiden aikana yksi heidän peleistään työmatkalla. Äitini kuoli, kun olin vauva ja sen jälkeen isäni vei minut niin erikoinen. Ennen kuin isäni kuoltua marraskuussa 2007 yksityisessä sairaalassa täällä Abidjanissa hän salaa soitti minulle hänen sängyn puolella ja kertoi minulle, että hänellä on summa seitsemän miljoonaa, viisisataatuhatta Iso valtion dollaria ($ US7.5M) vasemmalle kiinteä / aputilille yhdessä prime pankin täällä Abidjanissa että hän käytti nimeni hänen ainoa tyttärensä lähiomaiset ja sijoittamiseen rahastoon. Hän selitti minulle, että se oli tämän vuoksi rikkautta, että hän oli myrkyttänyt hänen liikekumppaneita. Tämä johtuu jatkuvien poliittinen kriisi tässä maassa ja välttää ollut tappaa hänen vihollisensa minun pitäisi hakea ulkomaisen kumppanin maassa minun valinta, jos aion siirtää rahat ja käyttää sitä investointeja varten, kuten kiinteistö-tai hotelli- . Ole hyvä, olen kunniallisesti etsivät sinun apua seuraavilla tavoilla: (1) Tarjota pankkitili, jolle rahat siirrettäisiin: (2) palvella valvojana rahaston koska olen vielä pieni tyttö: (3) Jotta sovitus minulta yli oman maan edelleen minun koulutuksen sekä turvata oleskelulupa kotimaassasi: Lisäksi olen valmis tarjoamaan teille 15% kokonaissummasta korvauksena vaivannäköäsi / panos jälkeen onnistunut siirto rahaston osaksi nimittää huomioon ulkomailla. Lisäksi Pls ilmaisee vaihtoehtoja avustamiseen minua koska olen sitä mieltä, että tämä toimenpide olisi tehdä seitsemän (7) päivän osoitat kiinnostusta auttaa minua. Ennakointi kuulla sinusta pian. Kiitos ja Jumalan siunausta. Ystävällisin terveisin, Geraldine Gerald " ;D
Vs: Päivän =) Mä vastasin joskus huvikseni tuollaiseen viestiin. Kyselin lisätietoja yms, mutta en tietenkään antanut omia tilinumerojani. Kyllä sieltä kolme meiliä tuli ennen kuin ne tajusivat että pilailen...
Vs: Päivän =) http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2097704 "Asuntovaunussa yöpynyt lammas välttyi palokuolemalta perjantain ja lauantain välisenä yönä noin kello 02-03 Sauvossa. Luurilantiellä oli yritetty polttaa omakotitalon pihassa ollut asuntovaunu, jossa oli ollut sisällä lammas. Lammas saatiin vahingoittumattomana ulos, mutta vaunu kärsi vahinkoa. Vaunun syttymissyytä tutkitaan, ja vihjeitä asiasta voi antaa puh..."
Vs: Päivän =) Olisiko ollut kaltaisellesi ihmiselle vieläkin vitsikkäämpää lukea lammasparan kuolleen kärsien suurista tuskista ?
Vs: Päivän =) Vanjoki: Järjestelmäkamerat käyvät turhiksi ”Järjestelmäkameran suorituskyky käy aivan tarpeettomaksi, kun me voidaan sillä meidän pienen pienellä kännykkäkameralla ottaa aivan vastaavanlainen kuva kuin tuolla hirvittävän raskaalla ja valtavalla putkella varustetulla kameralla” http://www.tietokone.fi/uutiset/vanjoki_jarjestelmakamerat_kayvat_turhiksi
Vs: Päivän =) No voihan paska, just ostin yli tonnin kameran ... turhaan. Vituttaa, kun toi ukko nyt vasta ton kertoi. - Est
Vs: Päivän =) Äläs ny, kaikki eivät vielä ole edes huomanneet, että filmikamerat ovat käyneet turhiksi
Vs: Päivän =) Järjestelmäkameran. ~~***~~ Toi kundihan väittää että fotossa on sen mutsi. Sitä se hevosen lihan ylenpalttinen turpaan mättäminen kai teettää ... (sekoseko) ... Ei kai se noita kissojakin syö ...
Vs: Päivän =) Yksi päivän on sekin, että HPK pelaa lätkää loppuotteluissa.... Ainoa kokonaan suomalainen joukkue tällä kaudella, kaikissa muissa oli vierastyöläisiä. Kotimainen työ kunniaan, sano.
Vs: Päivän =) Stan pannahinen Uutisvuodossa: "Irlantilainen pahojen henkien manaus nykyään; Kutsutaan saatana paikalle, että saadaan pappi ulos."
Vs: Päivän =) Kuules sekoseko, ei se ole kundi, eli asiakas, vaan tyttöpuolinen kissanpentu. Hyvin voi äippä, syömästään hevosenlihasta huolimatta. Kyllä emo voi syödä pentunsa. Ei ole tavatonta...mutta sinulle tietysti uutta, sekin. Mutta kitos taas päivän =):stä.
Vs: Päivän =) Sinä kirjoitit että kuvassa on sun : "Aamun tunnelmia" ja että : "tää on mun äippä". Etkö sä nyt -helvettiviekööt, kiukkeli- edes bonjaa mitä sä ite skrivaat ? Niin tuo tekstisi on ymmärettävissä, ei siinä minkään kissanpennun emosta ilmaista yhtään mitään. Toihan on kamala jama jo toi sun tilas ...