Vs: Päivän =) Moskovan radiosta? Valitettavasti lähettävät vieläkin suomenkielistä ohjelmaa lyhyillä aalloilla, onnoksi en muista taajuutta ja onneksi ei monellakaan ole enää sen aallonpituuden vastaanotinta. Joskus olen sattumalta kuullut ja sisältö ei juuri ole muuttunut valtion nimen vaihtumisesta huolimatta. Äh, eihän se sieltä ollut. Mutta hyvää pääsiäistä kaikille! T. K.
Vs: Päivän =) Taitaa olla porukalla mämmiä jo maisteltuna... Ylen ykköseltä, mutta sovitaan vaan että se on Moskovasta päin...
Vs: Päivän =) Eivät lähetä, eikä enää myöskään Venäjän Ääni, joka on Radio Moskovan "uusi" nimi viime vuosituhannen puolelta. Vatikaanin Radio lähettää ainoana suomenkielistä ohjelmaa lyhytaalloilla, edes YLE ei enää lähetä suomea, Euroopassa kulkevien rekkakuskien, merimiesten ja matkailijoiden harmiksi.
Vs: Päivän =) 4 täydellistä päivää vapaata. 4 pulloa erittäin täyteläistä punkkua. Neljälle päivälle täyteläistä härän pihvifileetä. 4 täyttä ja kehittämätöntä filkkaa.
Vs: Päivän =) Salibandyliigan nettipelistä voitto, palkintona Samsung ST500 -digipokkari. http://www.samsung.com/fi/consumer/photo-film/cameras/digital-still-cameras/EC-ST500ZBPRE2/index.idx?pagetype=prd_detail Myyntipuheetkin vähän lisäsi hymyä =) EDIT: ostotarjouksia otetaan vastaan... 150e anyone?
Vs: Päivän =) Tarttisin kyllä melkein rahaa, kun ei kukaan mun Leicaakaan halua ostaa . Periaatteessa perus kinofilmijärkkäri vähän kiinnostaisikin, mutta pitänee odotella jos vaikka saisi jotain kesätöitä... =)
Vs: Päivän =) Pääsiäsishauskaa/kärsimystä. Ulkoilutettiin lelua tuossa kadulla. Koitin kaapissa ehkä 10v. maanneeseen Maruin Golden Eagle -lelujeppin GPS-tikkua -kunhan olin ensin wanhan hajonneen mekaanisen nopeudensäätimen vaihtanut vähän nykyaikaisempaan lennokkisäätimeen. 38km/h. Ei paha, en muistanutkaan tuon menneen noin lujaa. Ensin ajatelin jotta en vain muista, mutta taitaa tämä yli 11v. nykyakku antaa hieman potkua vanhaan 7,2v nicadiin verrattuna. Hajotin pelin tietenkin tuolla keikalla, mutta tänään koitettiin uudestaan, ja sain assarinkin videoimaan kokeen. Jeps: 41km/h
Vs: Päivän =) Vielä kolme päivää vapaata ja ulkona hieno sumu mv-filmin kuvaamiseen. Lisäksi heräsin siihen että kissat tassuttelivat sängyssä vaatimaan ruokaa. Voisi päivä huonomminkin alkaa.
Vs: Päivän =) Mä otan jalustan, vanhan obiskan, kameran ja lähden ottamaan sumu-ilta-kuvia. Ihan just kohta. Ihana sumu halaa Herttoniemeä ! - Eero
Vs: Päivän =) Vielä noin 300 sivua jäljellä Hannu Väisäsen Kuperat ja koverat-kirjaa. Mukava mennä peiton alle yölampun loisteeseen. kapa
Vs: Päivän =) Kello 4:00 asti ollaan synnytystä seurattu. Nyt perhe onnellisesti köllöttelee. Neljä kakaraa! Mau!