Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Päivän =)

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana herby, 11 Heinäkuu 2006.

1. paraneva

paraneva Well-Known Member

12 399
    6 239
    113
    Nythän ei ollut kyse mun kameroista tai matkoista vaan palkankorotusmekanismista ravintoketjun alapäässä, olen siis ollut työelämäni pienipalkkaisessa tehdastyössä sen jälkeen varastomiehenä, jokainen voi katsoa varastomiehen palkan PAMin sivuilta.

2. niffe

niffe Well-Known Member

13 347
    543
    113
    Sama pätee moneen muuhunkin haluttuun opintolinjaan. Jos et pääse Aallon kauppikseen tai oikeustieteelliseen, voit aina suorittaa kaupallisesti tarjolla olevan tutkinnon Eestissä tai ostaa sen jostain nimekkäästä jenkkiyliopistosta, jos varallisuus riittää.

3. motris

motris Well-Known Member

4 817
    753
    113
    Aika monessa maassa opettaja onkin ns. puun ja kuoren välissä; pitää siis miellyttää sekä työnantajaa että opiskelijaa. Suomessahan joissakin taide-, jopa tekniikanopinnoissa suhtautuminen opiskelijaan on jo lähtökohtaisesti sellaista, että luovuuteen tavallaan jopa kasvaa. Ei luovuudesta arkkitehdillekaan haittaa ole.

4. Tuojuk

Tuojuk Well-Known Member

1 581
    1 594
    113
    Kyllä ulkomaillakin saa hyvää oppia, kunhan on hyvässä opinahjossa, kuten juillardissa ta git (guitar institute). Mutta rahalla saa myös nimettömämmistä opinahjoista paperit. Nimettömämmissäkin varmasti on hyviä osaajia ja opettajia, mutta tämä nainen ei kyllä sellainen ollut
    Sama ilmiö on nykyään kaiken maailman coacheja, jotka pistävät työyhteisön ja tuottavuuden kuntoon muutamalla päivän koulutuksella, jotka ovat 5000 euroa/ päivä.
    Minä en sellaisia palveluita tule ostamaan koskaan, niin kauan kuin siitä voin päättää. Maalaisjärki, oikeuden- ja johdonmukaisuus sekä suoraselkäisyys ovat organisaation kulmakiviä.