Vs: Päivän =) voi että. taisinpa munata itseni nyt pahemman kerran. mokasin oikein kunnolla. valtavan suuret pahoitteluni. ihanaa että pidit kirjastasi. olet äärettömän hieno mies ja ... ihminen. aina sinun altis ja aulis, oma, nöyrä ja syvästi ihaileva erskasi
Vs: Päivän =) Sinähän ootki asunut Savossa. Asiat voi myös sanoa suoraan, helpottaa monien elämää. T Jukka
Vs: Päivän =) Varo ! Se saattaa puraista. Kovaa ! Hui kamala, Jukka, kuinka mua huolestuttaa se miten sun nyt mahtaa käydä - kun toi kuikkeli nostaa kohta kätosensä näppikselleen ja ...
Vs: Päivän =) ou jeah, äkkiä kaupoille ;-) http://www.lidl.fi/cps/rde/xchg/lidl_fi/hs.xsl/index_8041.htm
Vs: Päivän =) Maanantaina kauhia ryysis kun kaikki laukkufotaajat rynnii Lidleihin. Parempi että tämmöset invalidit pysyy poissa jaloista. Tallautumasta. Mä olen ymmärtänyt ettei noita ole siellä vielä ? Varmaan ihan huonokin ... Älkää hyvät ihmiset tuhlatko rahojanne tollaseen ... parempi ostaa vaikka viinaa, ehkä ? Edit: Joo, 8.3. alkaa suuri hulabaloo ja tappelu digitointilaitteista, kuka saa omansa ? Loput sitten murjottaa loppuvuoden. Edit: Typo
Vs: Päivän =) Mä jeesaan. Suomeksi siinä lukee jotta : Sinähän ootki asunut Savossa. Asiat voi myös sanoa suoraan, helpottaa monien elämää. Ole hyvä. - Erskis
Vs: Päivän =) Joskus kannattaa lukea ihan jämptisti vaan teksti niin kuin se näytöllä seisoo ? Ei tämä elämä nyt ihan pelkkää kuikutteluakaan ja sellasta ihme kieroilua tarttis olla ? Vai mitä Jukka ? Kyllä jämpti on näin. - Jämpti-Erska
Vs: Päivän =) Kyllä näin on. T Jämerä-Jukka EDIT: Sanoin juuri pojalleni:"Nuku hyvin, rakas poikani" T Jämerä-Jukka
Vs: Päivän =) Ihanaa. Minä sanon sen omalleni ihan kohta. Ja vielä päälle että: "Näe ihania unia kulta-pieni" - Jämpti Ja Hellä -Erska
Vs: Päivän =) Ei kun : "Piis & Lööv", etkö osaa edes kopioida kirjaimia oikein ? Ja : Tietysti kaikille, muutenhan se menettäisi koko merkityksensä. Mutta kun älykkysosamääräsi on mikä on, otat kaiken ilmeisen kirjaimellisesti ? Sinä onnistut kertakerralta paremmin vakuuttamaan olevasi kaikkein epäloogisin vikisijä, mitä millään foorumeilla on ikinä koettu. Millä saatanan tavalla toi sun umpityperä kommenttisi liittyi tuohon lainamaasi minun kommenttiin ? Niin, ei mitenkään. Mistä sitä on tullut karattua neiti silava ? Sulla ei ole varsinaisia mielipiteitä ikinä mistään, ainoastaan on havaittavissa että niin kauan kun olet täällä keikkunut olet vain seuraillut räksyttämässä meikäläisen perässä joka vitun ketjussa. Luonteeton otus, joka saa jotain ihme tyydytystä aiheuttamastaan mielipahasta ja vastareaktioista. Säälittävää. Jospa parsadaiju nyt jumalauta vaan lopetat ton vittuilun, jooko ? Mene vaikka laskemaan vesipäälläsi mäkeä. Olisi päällesikin jotain käyttöä. Kirjoituksen (tai edes ajatusten) tuottamiseen siitä ei ole. - Erska Edit: En minä oikeasti ole minkäänlaatuinen pasifisti, toukka, jos jatkat tota peräaukkomeininkiäsi lennän tältä foorumilta vittuun pian, koska suutun tollasiin perkeleen peikkoihin kuin sinä olet. Sataprosenttisen varmasti niin käy, jos et jätä meikää yksinkertaisesti rauhaan, kuspää. Se nätti yksityisviestini ei mitä ilmeisimmin taannoin riittänyt, joten pistetään tämä ruma kirjoitus nyt sitten rehdisti esille. Tällaista mieltä minä olen tollasista otuksista kuin sinä olet. Ja tulen olemaan, kunnes todistat kykeneväsi edes jossain määrin muuhun kuin vittuiluun. Niin että vielä kerran : LOPETA.