Vs: Päivän =) Niin...onhan sitä johdettu Ruotsiakin vastaan 5-0 ja siltä pelit loppui siihen matsiin. Kuitenkin mä luulen että näillä mennään taas tänä iltana: http://www.youtube.com/watch?v=snfKTqRvsiY&feature=related
Vs: Päivän =) Yhden setin mukana saamani vanha Henselin infrapunalaukaisin toimii virheettömästi. T Jukka
Vs: Päivän =) Sain illassa asennettua xp:n läppärille. Jess. Ensin sata-ajurit ja sp3 integroitiin asennus-xp-cd:lle ja sitten asennus. Kaikki muutkin ajurit löytyivät, netti, langaton verkko ja siinä tiedostojen ja kirjoittimien jako toimii. Tämä menee suoraistaan hyvin. Xp:n aktivointikin onnistui. ...nyt vain odotetaan aamua jotta saan kuulla mitkä kaikki tiedostot nyt ovat kadonneet, mun vika ;-)
Vs: Päivän =) Musta taide pukkasi Kai Preemerin ison kirjan, ny onki sit vuoden tilaus miltei maksettu ;-)
Vs: Päivän =) Isoveljeni puhuu kylläkin Kaj Bremeristä, vaikka hänkin on asunut Salon seudulla yli 20 vuotta. Varmaan Kuikurin naapurissa, ainakin valokuvista päätellen. TJukka
Vs: Päivän =) Aamu alkoi mahtavasti.......kiitos minua muistaneille! On tosi hauskaa provosoida ja myös provosoitua ;-)