Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Päivän =)

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana herby, 11 Heinäkuu 2006.

1. Vs: Päivän =)

Oli kyllä lauantain =), nimittäin saamani lahjakortti jolla voin tehdä kirjan. Kiitos ja halit siitä Teemulle. <3

2. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 892
    116
    63
  3. Vs: Päivän =)

Oliko se se palkkio siitä vuoden kl.comilainen?

4. Vs: Päivän =)

Oli se.

5. Vs: Päivän =)

Sun kannattais mennä hengaamaan RFF foorumille kanssa ,)

6. Vs: Päivän =)

:D Heti!

7. Vs: Päivän =)

Vihdoin tuiskua ja lunta.

Laitoin heti pari kynttilälyhtyä parvekkeelle ;-)

8. Vs: Päivän =)

Jep, nimimerkillä kolme tuntia kolasin. Mut kiva kun on valkosta. Lumi tuo uutta väriä ja valoa maisemaan.

9. Vs: Päivän =)

Ylläpidolla ja moderaattoreilla pieniä näkemyseroja.....

10. Vs: Päivän =)

Kuolen! :D Noita löytyi youtubesta vielä enemmän, en tiedä montako olen katsonut mutta....

11. Vs: Päivän =)

Pulkkinen DVD-sarja tuottaa koko helvetin kotiin nautittavaksi, SUOSITTELEN

12. Vs: Päivän =)

Epäsopivaset persjalkase morsiamen sovitutakses?

13. Vs: Päivän =)

Balle on rautaa !!!!!!!!!!!!!!

14. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38
    Vs: Päivän =)

68,2 Mb:n edestä koko rahalla :D

Aika eepos yhdellä kerralla katsottavaksi, mutta on sen väärti.

15. Vs: Päivän =)

Juu, pieni on kaunista ;-D
    No joo, koitan pakata pienemmäksi, mutta kun on antinörtti ja tallennus vie aina puolitoista tuntia, niin kokeilut pakkaustasosta on vähän tumpus..

16. JPu

JPu Well-Known Member

5 442
    189
    63
    Vs: Päivän =)

Tämä oli kyllä mainitsemisen arvoinen filminpätkä :)

Mukavan näköistä menoa, ainoa joka tulee mieleen, että miksei enempi kiertäisi vaikka kahdeksikkoa, nyt kun pää jää kallelleen koko ajan samaan suuntaan, niin huimaa ;)

Silmukka on kanssa aika jänskä.. Pitää kai osatakin jo enemmän, vai tehoko tuon onnistumisen ratkaisee?

17. Vs: Päivän =)

Juu, jännitti niin ettei oikein osannut varoida tarpeeksi, itse asiassa olin suunnitellut syöksyjä itseä kohti mutta mamistin niissä, eikä suuntakaan ollut oikea -ja sitäpaitsi: minulle tuo pyörimissuunta on helpompi ;-]

Silmukka on helppo, teholla menee, mutta tässä kun oli lisäpainoa niin hyödyllisintä on tehdä ensin vauhtia keräävä syöksy. Vaakakierre on vaikeampi, ja niitä tuli tehtyä kakkosakulla. Paha vaan että siinä vaiheessa muistikortti oli täys. Niissä on taattu Spuglipax-efekti. Samoin kuin selkälennossa, jota tuo spitti ei ihan mielellään mene, mutta kamera painona ehkä hyvinkin.. Kylkilento on minulla opettelun tuolla puolen.
    Ensi viikonloppuna on ajatuksissa kääntää kamera sivuun, ja kuvata siiven ohella maisemaa, ja on helpompi saada itsensä kuvaankin. Olisi hyvä jos saisi monta erilaista kuvaussuuntaa n. samoissa olosuhteissa, lisäksi samaa maasta -ja miksata elokuvaksi ;-)