Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Päivän =)

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana herby, 11 Heinäkuu 2006.

1. J.Vuokko

J.Vuokko Well-Known Member

8 192
    63
    48
    Vs: Päivän =)

Olipa nopee sylki :eek:

2. Vs: Päivän =)

No räkäsee motarilla akkunasta niin vot ;-)

Tuossa mun sylki:

3. motris

motris Well-Known Member

4 928
    785
    113

Heh. Mulle on puhkeamassa vissiin viisaudenhampaat. Eihän niiden enää tällä iällä pitänyt tulla!? Eikä alkaa vaivaamaan. Onneksi lupauduin hoidattamaan hampaitani kandeilla. Ihanan jännittäviä aikoja.

4. Bester

Bester Member

790
    0
    16
  5. Vs: Päivän =)

Naiset sai kiekossa pronssii! Hienoja maaleja, joista miehet saisi ottaa tyylioppia!

6. sahe69

sahe69 Well-Known Member

10 276
    47
    48

edit: väärä ketju

7. Vs: Päivän =)

Hiutale -ohjelma.

Miten voikin olla varsinainen kootut runkkarnat tuon joka jakson esiintyjät? ;-D

8. Vs: Päivän =)

Niin oli. On tullut seurattua tätä lajia, kun tytär pelaa... nyt miehet vielä sama niin on kisat osittain pelastettu.

Mutta jos tietäisitte millä budjetilla naiset treenaa ja lähtee jenkkejä ja kanukkeja vastaan niin nauraisitte. Jääkiekkoliitto käytti miesten joukkueen vaimojen hyyssäämiseen Torinossa enemmän saman verran rahaa kuin mitä naisten joukkueelle annettiin samoihin kisoihin valmistautumiseen normaalien vuosien päälle....

9. Vs: Päivän =)

Miehet on jääkiekossa arjalaisia? ;-)

10. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Taidatkos sen selkeämmin sanoa.... :)

No, ehkä tuo päivän mittaan avautuu, kun kunnolla herää.

11. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Erich "Iso-Erik, Suomen kaataja vai oliko se peräti: "SUOMEN TAPPAJA (Kyllä se oli !!!)" Kühnhackl :

Allgemeines und Sonstiges | Landshut-Blog

"Siinäpä vasta mies minun makuuni", jokainen pienempikin pensseliviiksi vinkaisee kuvan nähtyään ?

(No. Erich oli kyllä hieno urheilija, mutta kaatoi TAPPOI hieman liikaa Suomea !)

12. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Suuri kaimani "Suomen Tappaja eli Iso-Erik" Kühnhackl. Ennen oli jääkiekkoilijatkin ihan toisella "tasolla" ? :

http://4.bp.blogspot.com/_TwAbZhMGVEw/ShShNuNbI0I/AAAAAAAAHmM/DTIVxGfs27Q/s400/kuhnhackl2.jpg

PS. Tämä tsekkiläissyntyinen germaanijätti pelasi kuin itse Wotan. Hän oli aikansa gigantti. Muistan ne pelit niin elävästi ! Ei ole enää lätkäkään samaa kuin ennen, Saksan "Iso-Erskan" aikoihin ...

Edit: Kuumeesta johtuvaa kirjoitussekoilua sähläilty jotenkin jälestä päin ...

13. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63

Nykyään on opittu, että kameramainontaa tehdään jollekin kohderyhmälle. TV:ssä on tullut Matkaoppaat-ohjelmasarja, jossa "jokaisessa" jaksossa joku ruotsalainen turisti sotkee huoneensa ulostamalla. Tämä kamera on heille: turistikamera huolettomalle matkailijalle, ei ole niin vakavaa, vaikka vahingossa ulostaisi kameransa päälle!

14. Vs: Päivän =)

Kyllä pieni tanssaus aina piristää, ja innostuessaan voi vähän irroitella.
    Tulee oma tanssiminen mieleen tästä Marcello Mastroiannin esityksestä Valkeat Yöt-leffassa...

Niille, jotka eivät ole Viscontin klassikkoa nähneet, eivätkä laatuelokuvia muutenkaan jaksa, voin antaa vinkin että M.M. piristyy 6-minuutin kohdalla.

15. Vs: Päivän =)

No, peli alkaa.

Mitä veikkaatte, paljonko Suomi häviää?

Mä veikkaan 5-2

16. Vs: Päivän =)

3-2 ja turpiin tulee rankkareissa.
    Tästä johtuen itkeminen Jussi Jokisen pois jättämisestä saa ihan uudet mittasuhteet.

EDIT: viiden minuutin pelin jälkeen selvisi että veikkaukseni meni pieleen.

17. Vs: Päivän =)

Vielä 5-0 joten...itse asiassa nyt 6-0 ;-)

Hyvä Suomi!

18. AndyCapp

AndyCapp Well-Known Member

3 561
    159
    63

Vaimo käänsi mun puolesta kanavaa.

19. Vs: Päivän =)

Matsi sai jäädä ja tulin yläkertaan tietsikalle ja laatuviihteen (KL.com ja Karjala IVB) seuraan.

20. Vs: Päivän =)

Älkääs ny. Tätä peliä muistellaan isältä pojalle ja te ette katso. Kuka muistaa jonkun usan 3-2 voiton?