Vs: Päivän =) Kävin uudessa varsin mukavaksi osoittautuneessa kahvilassa Karhupuistossa ja todennäköisesti muutama onnistunut ruutukin tuli valotettua.
Vs: Päivän =) Tiukkaa tastoa naisten jäkitsyssä Wankercuuverissa. Kanada voitti Slovakian äärijännästi 18-0 ;-)
Vs: Päivän =) Kyllä tasoa löytyy juu... http://www.hs.fi/urheilu/artikkeli/Slovakia+voitti+Bulgarian+82-0+laukaukset+139-0/1135239304965
Vs: Päivän =) "Mä itse tykkään henkilökohtaisesti..." Ah, tätä urheilukieltä ;-] Kas kun ei sitä termiä "allekirjoittanut" tungettu vielä sekaan...
Vs: Päivän =) Toihan on aivan mieletön, upea ! tauluun vain teksti: I am the Mountain God, and I move the cliffs the way I want ... Siinä hommaa M Vuorelle...
Vs: Päivän =) Sympatiat heräsivät mitä suurimmin. Varmasti erityisen mukava ihminen toi lennättäjä. Ja älykäs. Todennäköisesti valokuvauksenkin harrastaja.
Vs: Päivän =) Taidat viitata aukkoon: suomalaisilla kameraharrastajilla kun on tapana puhua f-arvoista ja luultavasti f-moraalistakin. ;-]
Vs: Päivän =) Tänään nauratti suomalaisten urheiluselostajien tapa pistää pingispallo aina suuhun, kun on kyse jostain amerikkalaisesta nimestä. Nyt kuultiin messevästi lausuttuna: "Cärölainän Joni Pitkänen".
Vs: Päivän =) 2 ammattilais tanssijatarta pyysi soittamaan heidän sooloprojektiinsa, kun kuulivat eräässä tilaisuudessa soittoani. He tanssivat, minä soitan yksin kitaralla. Keväällä alkavat harjoitukset, syksyllä ovat esitykset. Tiedättehän tanssijattaret... Ei ollenkaan vastenmielinen projekti T Jukka
Vs: Päivän =) Tiedetään tiedetään....työmaalla tanssijat järjestää tanssitunteja. Tekis mieli mennä tunnille opiskelemaan vaikka en osaa yhtään mitään tanssia. Ehkä saisin sellasta mukavaa vierihoitoa ;o)