Vs: Päivän =) Hyi helvetti tota ameriikan enklantialaista "selostusta". Hirveetä kielenkäyttöä, korvaisin tuon mandariinikiinalla koska tahansa nk. yleiskielenä. Ja miljoonat muut ovat kanssani -varmasti- tästä samaa mieltä ? - Erska
Vs: Päivän =) Nih. näyttää Ameriikassa vihreäkin olevan punaista, kun puhutaan punaisesta. (kuorma-auto pysähdyksissä)
Vs: Päivän =) Tunnen ihollani Mongolian tuulet, sisässäni sen heinikon kutinan. Tänä aamuna olen, mikä tänä aamuna olen : Mongooli mongooli Mongooliasta. - Mongooli-Erska
Vs: Päivän =) Näin unta, että tänään lämpötila nousee muutamassa tunnissa aamun 30 asteen pakkasesta 30 asteen helteeksi -joku suihkuvirtaus suoraan Saharasta ;-). Mutta ei tämä "Lämpötila -9,4°C" ihan siltä vaikuta....
Vs: Päivän =) Naise pyörittävä tämmöst viästi: _______________________________ Hyvät siskot. Aina välillä on hyvä muistella miten saa mielenrauhan. Naistenlehdestä lukemani artikkelin neuvoa seuraamalla löysin vihdoin sisäisen mielenrauhani. Lehdessä luki: "Sisäisen mielenrauhan löytääkseen ihmisen on saatettava päätökseen kaikki keskeneräinen, jonka hän on aloittanut." Katsoin ympärilleni nähdäkseni kaikki jutut, jotka olin aloittanut, mutta joita en ollut vienyt loppuun asti. Päätin tehdä asialle jotain. Olen tänään vihdoin saanut tyhjennetyksi ginipullon, puolikkaana lojuneen punaviinipullon ja kaksi valkoviinipulloa, 2 avattua karkkipussia, 2 pakettia Buranaa, ison laatikollisen suklaata, 1/2 litraa jäätelöä ja vajaan korillisen siideriä. Theillä ei ole pieninthä aavishtusthakaan shiitä, kuinka hhyvältä minushtha nyt tuntuu!!! Voit lähettää tämän niille, joiden uskot tarvitsevan sisäistä mielenrauhaa. PS. Siskot, älkää murehtiko ikääntymistänne. "Ne on munat, jotka pilaantuu, ei kanat."
Vs: Päivän =) Radiosta kuultua tamperelaista nuorisohuumoria: "Mitä eroa on pedofiililla ja pedagogilla? Pedofiili pitää lapsista."
Vs: Päivän =) Samaan hintaan olisit työstänyt tuonkin sanajärjestyksen. Tuonkin sanajärjestyksen olisit työstänyt samaan hintaan. Sanajärjestyksen tuonkin, olisit työstänyt samaan hintaan. Työstänyt tuonkin sanajärjestyksen samaan hintaan, olisit. Samaan hintaan tuonkin sanajärjestyksen olisit työstänyt. Jne... Sata hymiöö het peerään ettei kukaan ota tätä tosisnaan.;=);O)..jne
Vs: Päivän =) Maanantaina puoli-Pekkanen, kuulemma viimevuotinen pitämätön. Olen kyllä pitänyt mutta en ruvennut kinastelemaan asiasta, jostain syystä
Vs: Päivän =) Nettihesarin kuvitus on kirvoittanut eilen tänään hyvät naurut pariin otteeseen: Eilen Tänään
Vs: Päivän =) Tämänpäiväinen on kyllä hyvä; Tarja katsoo Jyrkiä kuin äkäinen naapurintäti... siis sellainen täti, jonka kukkapenkkiin on pikkupoika juuri kusaissut ilkeyttään... ;D