Vs: Päivän =) On vain levollinen olo,pitkästä aikaa. Miksi tämä säje täytyy niin hitaasti,kun vertaa top vitutuksiin ja juovuskissaan?? Kertonee jotain suomalaisesta mielenlaadusta.. heh..
Vs: Päivän =) Ihanan siistiä kun jakso 3 tuntia siivota. Nyt lattiat kiiltää niin että vois lattialta nuolla.
Vs: Päivän =) Onnittelut! Itse sain vihdoinkin kotitentin valmiiksi. Sitä olen nyt viimeistellyt ja sliipannut ja puleerannut sen verran että pitäisi päästä läpi.
Vs: Päivän =) Kiitos ja onnea itsellesi kotitentin johdosta. Tuo kandihan on vasta harjoittelua gradua varten, vaikka olipa siinäkin hommaa.
Vs: Päivän =) Sain vuokrattua studiotilat tänään. Viime vuoden olin töissä studiolla, jonne oli matkaa 45km eli ruuhkassa tunti per suunta. Nyt tulee matkaa noin 700m ja aikaa menee kävelleen 5 min
Vs: Päivän =) Oikeastaan jo eilisenpäivän paras mutta kumminkin. Sain sen asunnon myytyä, eilen tehtiin paperit. Hieman huojentunut olo, ½ vuotta meni mutta meni kumminkin. <COLOR color="red"]<SIZE size="140"]Tänään hakemaan autoa </SIZE></COLOR>
Vs: Päivän =) Teini sanoi tv:n uutisissa että ei jaksa äänestää. Olisikohan nuorten fyysisessä kunnossa parantamisenvaraa? ;-D
Vs: Päivän =) Kävin uimassa 1,5 km ja se tuntuu kivasti varsinkin jaloissa. Ja huomenna pyöräilemään sekä steppailemaan, kunhan ensin olen käynyt ystävättären kanssa syömässä intialaista ruokaa.
Vs: Päivän =) No niin, uusi auto kotona ja elämä hymyilee http://miisu.1g.fi/kuvat/puerco/wrxsti/pihassa.jpg/full Vaan 3 vuotta meni että sen sain hommattua.
Vs: Päivän =) [QUOTE> [/QUOTE] Oletko kolmeen vuoteen syönny mitään muuta kun makaroonia? Mä en sais kolmessa vuodessa ees palkkaa niin paljon että onnistuis ostaa tollasen.
Vs: Päivän =) [/QUOTE] Heh, ohan sitä tullu syötyä ainakin mahasta päätellen. Mutta tuo on ollut pitkäaikainen harrastus ja palkankorotuskin tuli sopivasti. En tosiaan maksanut ihan käteisellä.
Vs: Päivän =) http://www.quick2load.com/view_video.php?viewkey=53058db75714ac400b58 On se hyvä että maan parhaat ovat rajalla vastassa..... ;P