Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Päivän =)

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana herby, 11 Heinäkuu 2006.

1. motris

motris Well-Known Member

4 809
    752
    113
    Noh. En tiijä. Tolta listalta voi olla mielestäni 1-2. "Ongelmahan" tässä on se, että A. Rusi ei nyt selvästikään kykene toisaalta hahmottamaan sitä, mitä ns. Tiitisen lista koskee, ja toisaalta keitä se koskee. Jos itse olen oikein ymmärtänyt, niin jäi [sattuneesta syystä] vähän kuin tyhjän päälle [omasta näkökulmastaan]. Siinä mielessä tragedia, mutta mielestäni nyt jo tragikoomistakin, että niin laajasti lähdetään mukaan.

Viimeksi muokattu: 25 Maaliskuu 2022
  2. keegan

keegan Well-Known Member

8 486
    1 417
    113
    En missään vaiheessa koko Tiitisen lista- keskustelua kovin tarkasti seurannut, tuntui hieman sellaiselta myrskyltä vesilasissa, mutta tuon linkkini takaisen huomasin kun katsoin sen sivuston päivityksiä Ukrainasta.

3. motris

motris Well-Known Member

4 809
    752
    113
    Kyllä. Naapurimaissahan ei missään nimessä tiedetä, että nykyisin telamiina vaatii sytyttimen lisäksi 50 g esipanoksen.

Viimeksi muokattu: 25 Maaliskuu 2022
  4. motris

motris Well-Known Member

4 809
    752
    113
    Minun mielestäni ei "myrskyä vesilasissa". Meillähän on näitä googlen palvelimia. Jos tää [tiitisen] lista julkaistaan vaikkapa tämän vuoden syys-lokakuussa, niin kyllähän sillä ns. jonkun torpan lämmittää ihan hukkalämmöllä. Ollaan edelleen keskustelussa "päivän =)"

5. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

22 964
    3 393
    113
    Terävä havainto. - Paperiakin kuluisi varmasti yksi junanvaunullinen.

motris tykkää tästä.
  6. keegan

keegan Well-Known Member

8 486
    1 417
    113
    Totta kyllä, tuota en tullut ollenkaan ajatelleeksi.

motris tykkää tästä.
  7. motris

motris Well-Known Member

4 809
    752
    113
    Suomessa korruption ja "itämyönteisyyden parhaista" ilmentymistä oli Suomen Teollistamisrahasto.

8. motris

motris Well-Known Member

4 809
    752
    113
    A. Rusi on saanut valtiolta yli 100 000 euroa vahingonkorvauksia. Itse olen sitä mieltä, että voisi jo laittaa osan takaisinkin. Varsinkin, kun heittelee ihan päättömästi ns. paskaa tuulettimeensa. Joku roti.

9. JPu

JPu Well-Known Member

5 441
    189
    63
    ai jaa, onko trotyylin ja sytyttimen väliin rakenneltu jotain uusia esteitä, kyllä sen ihan tavallisella 1g nallilla pitäisi syttyä kyselemättä jos edelleen ovat puhdasta trotyyliä 10kg. esipanoksesta voi toki olla hyötyä jossakin, mutta jos sytytin on miinan sisällä nallin kokoisessa reiässä, lähtee varmasti sillä, vaikka trotyyli onkin varsin käsittelyturvallista.

10. motris

motris Well-Known Member

4 809
    752
    113
    Huoh... Anteeksi 10 gramman (tietoinen) heitto.

Viimeksi muokattu: 28 Maaliskuu 2022
  11. keegan

keegan Well-Known Member

8 486
    1 417
    113
    Ja noiden kanssahan edettiin juosten, telamiina kummassakin kädessä. Oi niitä aikoja:)

motris tykkää tästä.
  12. motris

motris Well-Known Member

4 809
    752
    113
    "Tiitisen listassa" mainittu myös THL:n pääjohtajaa.

13. motris

motris Well-Known Member

4 809
    752
    113
    En muista, oonko täällä jo maininnut, mutta Suomi on murrosten suhteen Euroopan kärkimaa.

Hassua sinänsä, että se oli Venäjä, joka opetti ja maksoi 1. maailmansodan uhkana meidät siihen.

14. keegan

keegan Well-Known Member

8 486
    1 417
    113
    Et ehkä tarkoita yhteiskunnallisia murroksia kuten teollistumista tai 1990-luvun alun lamaa?

motris tykkää tästä.
  15. Vinski

Vinski Well-Known Member

4 264
    379
    83
    PSX_20220325_214853.jpg

16. motris

motris Well-Known Member

4 809
    752
    113
    En. Vaan sotilaallista. Käytännössä kehä 1 on se puolustuslinja, joka silloin 1900-luvun alussa rakennettiin.

keegan tykkää tästä.
  17. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    748
    113
    motris tykkää tästä.
  18. riekkosak

riekkosak Well-Known Member

1 477
    329
    83
  19. motris

motris Well-Known Member

4 809
    752
    113
    Heittelin itse tänne vähän vastaavaa "vitsiä", kun "tämä" alkoi.

Aaltola on kyllä sellainen persoona, johon vähän jokaisen on helppo samaistua. Mun mielestä verrattavissa Hawkinsiin. Jos haluaa mittakaavaa muutella. Ns. "työmiehenä" vähän kuin kansan palvelija.

Ite en osaa sanoa juuta tai jaata.

20. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    748
    113
    Aaltola oli myös Puoliseiskassa, muistan. Juuri sen jakson takia en oikeastaan ihmettele että näkyy pressakyselyn tuloksissa. Vierailu oli sovittu Venäjän hyökkäystä aiemmin.

Puoli seitsemän | Mika Aaltola