Noh. En tiijä. Tolta listalta voi olla mielestäni 1-2. "Ongelmahan" tässä on se, että A. Rusi ei nyt selvästikään kykene toisaalta hahmottamaan sitä, mitä ns. Tiitisen lista koskee, ja toisaalta keitä se koskee. Jos itse olen oikein ymmärtänyt, niin jäi [sattuneesta syystä] vähän kuin tyhjän päälle [omasta näkökulmastaan]. Siinä mielessä tragedia, mutta mielestäni nyt jo tragikoomistakin, että niin laajasti lähdetään mukaan.
En missään vaiheessa koko Tiitisen lista- keskustelua kovin tarkasti seurannut, tuntui hieman sellaiselta myrskyltä vesilasissa, mutta tuon linkkini takaisen huomasin kun katsoin sen sivuston päivityksiä Ukrainasta.
Kyllä. Naapurimaissahan ei missään nimessä tiedetä, että nykyisin telamiina vaatii sytyttimen lisäksi 50 g esipanoksen.
Minun mielestäni ei "myrskyä vesilasissa". Meillähän on näitä googlen palvelimia. Jos tää [tiitisen] lista julkaistaan vaikkapa tämän vuoden syys-lokakuussa, niin kyllähän sillä ns. jonkun torpan lämmittää ihan hukkalämmöllä. Ollaan edelleen keskustelussa "päivän =)"
A. Rusi on saanut valtiolta yli 100 000 euroa vahingonkorvauksia. Itse olen sitä mieltä, että voisi jo laittaa osan takaisinkin. Varsinkin, kun heittelee ihan päättömästi ns. paskaa tuulettimeensa. Joku roti.
ai jaa, onko trotyylin ja sytyttimen väliin rakenneltu jotain uusia esteitä, kyllä sen ihan tavallisella 1g nallilla pitäisi syttyä kyselemättä jos edelleen ovat puhdasta trotyyliä 10kg. esipanoksesta voi toki olla hyötyä jossakin, mutta jos sytytin on miinan sisällä nallin kokoisessa reiässä, lähtee varmasti sillä, vaikka trotyyli onkin varsin käsittelyturvallista.
En muista, oonko täällä jo maininnut, mutta Suomi on murrosten suhteen Euroopan kärkimaa. Hassua sinänsä, että se oli Venäjä, joka opetti ja maksoi 1. maailmansodan uhkana meidät siihen.
En. Vaan sotilaallista. Käytännössä kehä 1 on se puolustuslinja, joka silloin 1900-luvun alussa rakennettiin.
Mika Aaltola! Kas kun ei "Mannerheim" Martti J Kari. Konkarit jyräävät Ylen presidenttikyselyssä: Olli Rehn nousi kärkeen, Sanna Marin putosi kolmanneksi
Aaltola on ollut paljon esillä, kuukausi sitten tuntui siltä, että hän oli muuttanut ssumaan Ylen studioon. Fiksu ja hyvä esiintymään ulkopolitiikan asiantuntijana.
Heittelin itse tänne vähän vastaavaa "vitsiä", kun "tämä" alkoi. Aaltola on kyllä sellainen persoona, johon vähän jokaisen on helppo samaistua. Mun mielestä verrattavissa Hawkinsiin. Jos haluaa mittakaavaa muutella. Ns. "työmiehenä" vähän kuin kansan palvelija. Ite en osaa sanoa juuta tai jaata.
Aaltola oli myös Puoliseiskassa, muistan. Juuri sen jakson takia en oikeastaan ihmettele että näkyy pressakyselyn tuloksissa. Vierailu oli sovittu Venäjän hyökkäystä aiemmin. Puoli seitsemän | Mika Aaltola