Kerkisinkin jo jonkin aikaa ihmetellä, miten sekaisin äijä voi olla, ennen kuin potkitaan persuistakin ulos. No, sekin probleema selvisi.
Olet oikeassa, että viittaan VKK:n. En halua kiistää. Vaikka me täällä heitetään sanan säilää politiikasta, niin mielestäni pitäisi olla aina sellaista, että kunnioitetaan niitä, jotka eivät osallistu. Olen suoraan sanottuna syyllistynyt Turtiaisen kaltaiseen retoriikkaan. Jälkeen päin ajatellen se on ollut tyhmää. Ja kadun sitä. Anteeksi sinullekin. Niin kuin Antti sanoi, kun olin 16-vuotias ja viettämässä aikaa tyttöystävän kanssa, ja kesä Antillakin; Antti sanoi: "Pistä nyt edes se dörtsi boseen, ettei fågelit lennä ineen." Olisi pitänyt kuunnella Anttia herkemmällä korvalla.
Mun mielestä pitää yleensäkin erottaa Turtiainen ja VKK toisistaan. On hauska nauraa ajatukselle, että Pietarista tulisi Putinstad, Putingorod tms. Ajatuksena se ei kuitenkaan sitten kuitenkaan ole kovin kaukana edes.
Tämäkin naurattaa sillein häpeästi... Jokainen täällä kuitenkin ymmärtää, mitä ajan takaa. Itse ennustin, että PS kuolee noin ennen vuotta 2010.
Ei Venäjä hyökkää Ukrainaan. Ei ole koskaan hyökännytkään. Venäjän mukaan sillä ei ole aikeita hyökätä Ukrainaan – Naton ovet pysyvät auki, vakuutti Yhdysvallat Seiskatielle saadaan (vasemmiston dissaamina) taas uudet peltipoliisit. Ei tämä sen ihmeempää ole. Niinistö ollut vakuuttavampi kuin Putin. Tai vähintään samanveroinen.
Muistaako joku vielä sitä aikaa, kun Krim kuului Ukrainalle? Käsittääkseni Jens Stoltenberg on Naton pääsihteeri. Ei random [meistä katsottuna] yhdysvaltalainen tyyppi.
Turtiainenhan ei tätä lue, mutta aika huvittavaa puhua sarvipäistä, jos tähän ei ole kertaakaan tarttunut. Mutta mikäpä siinä, jos tukholmalainen herätysvloggaajan psykoosin seuranta on tärkeämpää kuin kansan etu.
Jos kiinnostaa, niin mulla on diagnooseja useampikin. En häpeä niitä enää. katso liitettä 279563 K-ROKOTTEISSA ON LÖYTYNYT MIKROSIRU - TUTKIJALTA PALAA PÄREET KUN HÄN KERTOO - SUOM. TEKSTI
Vastauksena. Miksi Suomen pitäisi ottaa kannettavakseen tutkimusrahoitus, jos tämä niin epäilyttävä on ollut. Miksi ei saisi olla yrityssalaisuuksia..? (Hakkaraisen kysymys) Do the Sars2 COVID-19 vaccines contain graphene oxide? (Vastaus Hakkaraisen kysymykseen) Answer for question P-003980/21
Suomeksi: Kysymys: Sisältävätkö Sars2 Covid-19 -rokotteet grafeenioksidia? Vastaus: Sisältävätkö Sars2 Covid-19 -rokotteet grafeenioksidia?
Kokoomuksen vaaliohjelma on poikkeuksellisen rehellinen tällä kertaa. Hatunnosto sille. Jotkut puolueet lupailevat kaikenlaista, mutta kokoomus sanoo suoraan tavoitteensa: ei hyvinvointia, ja terve järkikin on jäänyt. Vai onkohan satuttu palkkaamaan graafikko Vasemmistoliitosta?
onkohan kokomuslaisilla tosiaan sydän oikealla puolella? ja kumminkin hiukan kallellaan vasemmalle? silloinhan ne on piilokeskustalaisia?
Jotkut ihmiset ovat osanneet sikailla jo ennen tätä. Yhdysvalloissa mies sai sian sydämen kokeellisessa elinsiirrossa