Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Päivän =)

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana herby, 11 Heinäkuu 2006.

1. canonmk4

canonmk4 Well-Known Member

1 680
    621
    113
    taitaa olla varustenetin ja Mirroredin vitsailua he ovat muutaman kuukauden aikaansa edellä, toki toukokuu on toivoa täynnä mutta ei sinne kiire ole tulee sitten ajallaan.

2. Jari_S

Jari_S Well-Known Member

3 395
    696
    113
    Joo, umpihankeen on päästävä. "Tietä käyden tien on vanki. Vapaa on vain umpihanki."

Itse ostin joskus sellaiset lumikengät, ihan kätevät…

3. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    748
    113
    En minä vitsaile enkä ole ennen huomannut noittenkaan vitsailevan, mutta voihan tuo olla harkittu virhe joka tuo näkyvyyttä.

Vitsailusta ja huumorista puheenollen, Varusteleka on siinä kunnostautunut. Varusteleka.fi - Armeijatavaran erikoisliike

4. Jari_S

Jari_S Well-Known Member

3 395
    696
    113
    Talvisen Jumalanpalveluksen päätös hetki sitten: ”Lähtekää rauhassa hiihtämään ja palvelkaa Herraa iloiten” :)

5. canonmk4

1 680
    621
    113
    voi olla kumminkin minusta Loppiaisena myydään kaikki loppuun ja tilataan tarvittaessa lisää, kuitenkin vielä kerkeät ostoksille jne.

6. canonmk4

1 680
    621
    113
    no jatketaan samaan malliin, sähköpostiin tuli Rajala Pro shopin ilmoitus nauti talvisäästä valokuvaushanskoilla, kalliita ovat ja vielä rikkinäiset, pipot vaikuttaa ehjiltä?

7. canonmk4

1 680
    621
    113
    tätäkö meinasit. B&W 075 (2).jpg

8. Jari_S

Jari_S Well-Known Member

3 395
    696
    113
    ^ Jotain tuollaista varmaan. Tiedä sitten, oliko Jumalanpalvelusväellä jo sukset valmiina nojaamassa kirkon ulkoseinää vasten…

9. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

22 970
    3 395
    113
    Tuo kaveri saattaa ns. suksia helvettiin.... :)

10. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

22 970
    3 395
    113
    FBn dekkariryhmästä ohje joulukuusen paketointiin. Ei tipu neulasia rappuun.

kuusi.jpg

11. canonmk4

1 680
    621
    113
    jenkeillä on varaa koristeet, tähti ja jalka mukana.

12. canonmk4

1 680
    621
    113
    luultavasti onkin helvetissä? onhan tapahtumasta jo yli 40 vuotta, sydis tuossa tahdissa tulee ennemmin tai myöhemmin.

13. Mirrored

23 779
    748
    113
    Back to basics. :cool:

edit . en nää mittää.. onnistuuko linkitys. (facebook. piirtäjä Keijjo Ahlqvist luullakseni)

Viimeksi muokattu: 7 Tammikuu 2022
    SakkeM ja keegan tykkäävät tästä.
  14. Jari_S

Jari_S Well-Known Member

3 395
    696
    113
    Tulinpa vilkaisseeksi työeläkeotettani ja nytpä vasta huomasin, että jokunen vuosi sitten suorittamani opiskelu ja sitä seurannut tutkinto on merkitty työeläkeotteeseen ja tutkinto näköjään kerryttää eläkettä.

Ilmeisesti joku uudempi juttu, kun nuorempana suoritetusta tutkinnosta ei näy merkintää.

Joka tapauksessa, :)

15. Mirrored

23 779
    748
    113
    Kolmannen rokotuksen kävin hakemassa muutama päivä sitten kunnan Walk In -mestassa. Heinäkuussa olin viimeksi. Vaihtui Pfizeristä Modernaan. Rokotuskohta oli pari päivää vähän arka viiden sentin alueelta eli sama vaikutus kuin ennenkin. Nivelien vaivoihin en ole vielä huomannut etua. :)

"Eläkkeelle jäänyt postimies Brahmdeo Mandal, 85, kertoo ottaneensa 11 koronarokotusta.

Mandal kertoo, että rokotusten avulla hän on päässyt eroon ”kaikista kivuista ja säryistä” ja nyt hän pysyy terveenä.

– Minulla oli aikaisemmin polvi tosi kipeä ja käytin kävellessä keppiä. Nyt rokotusten jälkeen polvi on kunnossa, kertoo Mandal BBC:lle." ILTALEHTI

Covid-19: Indian man has taken at least eight Covid jabs

Viimeksi muokattu: 9 Tammikuu 2022
  16. canonmk4

1 680
    621
    113
    seuraavassa viestissä

Viimeksi muokattu: 9 Tammikuu 2022
  17. canonmk4

1 680
    621
    113
    postimies intiasta 65 vuotias, oli saanut Covishield ja Covax Covid-19 rokotetta mitkä ovat kehitetty Astra Zeneca Covid-19 rokotteesta, näitä tehdään ja käytetään ns. kehitysmaissa, EU:n ja muiden Länsimaiden rahallisilla tuilla, lisätkää jos olen väärässä.

18. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

22 970
    3 395
    113
    Olen minäkin ottanut kymmenkunta influenssarokotetta vuosien mittaan. Ehkäpä juuri siitä syystä polvi ei ole yhtään kipeä.

19. paraneva

paraneva Well-Known Member

12 387
    6 227
    113
    Olen ottanut vain 2, ilmankos polvet on huonossa kunnossa.

20. canonmk4

1 680
    621
    113
    en ole ottanut kertaakaan, ilmankos olisivat laittaneet polveen tekonivelen, en laitattanut, kukas sen dogin olisi sitten ulkoiluttanut?