Vs: Päivän =) Baad misteik! Susta ei ikänä tuu vuoden laukkulaista, jos paljastut tuhmaksi! http://www.kameralaukku.com/forums/smf/http://code.mediadrive.fi/phpbb/viewtopic.php?t=7
Vs: Päivän =) ...oho. Miksi minulta on pidetty tuo salassa? ;( Ja nomuttakun minä olen luultavasti menossa erään ystävän luokse päivälliselle! Mieluummin menen päivälliselle ja katsomaan elokuvaa kuin menen ryyppäämään. Katsos nyt kuinka kiltti tyttö olenkaan. (Ja jos ystäväni on unohtanut tuon kutsunsa niin ainakin pääsen elokuvateatteriin katsomaan Marie Antoinetten, kahden tunnin kuluttua lähden kaverin kanssa kaupungille, jeah!)
Vs: Päivän =) Oli muuten ihan hyvä elokuva minusta, ei mässäilty mestauksilla tms. mikä tuohon kohtaloon oleellisesti liittyy, oikeastaan aika inhimillinen kuvaus tapahtuneesta.
Vs: Päivän =) Tuo Marie Antoinette tarvii varmaan mennä kattoo itekki. Toivottavasti se ei oo semmoinen että tarvii nyyhkiä? Muuten joudun odottaa sen verran, että se tulee dvd:lle ja kattoa kotona
Vs: Päivän =) Kyllä se saattaa muutaman tipan silmäkulmaan virvottaa, aika kauniisti käytetty myös kameraa
Vs: Päivän =) Joku tuntematon tyttö sanoi aamulla pysäkille mulle "huomenta". Tuntui varsin kivalta varsinki ku töihin olin menossa ja työmotivaatio on nolla.
Vs: Päivän =) Mä kuvasin hevikeikkaa hikisessä kapakassa.. lavan nurkalla entinen luokkakaveri (tyttö,täsmennän) anto jostain syystä pusun poskelle.. tuli hjyvä fiilis,kun samaan aikaan tappeli punaisen spottivalon kanssa..
Vs: Päivän =) En tiiä kaipa tää nyt olisi pitänyt vitutus topiciin laittaa, mut kun ei oikein siltä tunnusta. Okei, eli tässä tuli taas vuodenaika ja vuosi jolloin pojulle pitää rokotus hankkia. No kävin oikein metsässä juoksentelemassa kunnolla ja et pojulla ei sit pissit ja kakat olis itse piikin pisteytyksessä. Hiukanhan siinä meinas sit paleltua mut urhoollisesti sit kipitettiin sinne lääkäriin jossa yllätykseksi olikin aivan pirunmoinen määrä muitakin sinne menijöitä. No sit vaan odottelemaan ja kun ollaan tälläisessä pienessä kylässä niin eihän täällä ole isoja noi paikat. Joten kolme tuolia oli ja noin kymmenisen jonottajaa. Kun yksi lääkäri/hoitaja oli niin kestäähän se, sitten kävin hakee tuolin yhdelle flikalle kun se piti sylissään omaa pienokaistaan. Josta sit tulikin ihan hyvä fiilis kun oli tehnyt jotain positiivista. Okkei, sit vaan seisoskella ja koettaa jaksaa odottaa omaa vuoroaan kunnes hiukan ylitse tunnin päästä pääsinkin sisään. Ja oma poju oli tosi hyvin itse rokotuksenkin ja olihan se myös sen odottamisenkin, vaikka kaaheen pitkästyttävää olikin varmaan sille. No piikit vaan niskaan ja laskut vaan maksuun sekä sit löntystämään kahvin keittoon positiivisin mielin. ^_^ Ps.Olipas selvästi kerrottu.
Vs: Päivän =) Olipa pitkästä aikaa kiva ilta. Poikkesin spinnin radiokommandojen salaisessa bunkkerissa tsekkaan lähetyksen ja parit livet ja paikalla oli mukavia ja hauskoja ihmisiä!
Vs: Päivän =) 1. No niin, kiinteistöhuijarit on sen verran vedättäneet että nyt meni kämppä kaupaksi.. JIPII !!!!! No mutta hinta oli taas aivan arsesta, mutta en todellakaan välitä siitä koska se asunto vaan meni kaupaksi. 2. Nyt kun asuntokaupat tehtiin niin pääsen vihdoinkin hakemaan sen auton joka on ollut mulle varattuna 3kk tutun tallissa. 3. Olen pittttkästä aikaa iloinen. Tuntuupas hyvälle.
Vs: Päivän =) Minulla on taas uskoa siihen, että pääsen tentin läpi. Ulkona paistaa peräti aurinkokin, vaikka myöhemmin varmaan taas sataa.