Vs: Päivän =) Ahh! Lubitschin iki-huippu Ollako vai eikö olla on tullut DVD:nä! Olipa mukava yllätys. Taannoin tuota paljon etsiskelin mutta nythän se on julkaistu jo alkuvuonna.
Vs: Päivän =) Selvisi viikonloppuna ne asiat mitkä kustantaja halusi minun selvittävän ennen ekan kuvakirjani kustannussopimuksen allekirjoittamista
Vs: Päivän =) Muutaman päivän huipputieteelliset testit on osottanu mun uuden makroikkunan pelaavan ku ajatus. 8)
Vs: Päivän =) Kuin kaksi marjaa: B. Virtasen Lennart Nilkén ja kunnanjohtaja Ahti Kiiski Vain muutaman huijarin tähden tv-sarjasta.
Vs: Päivän =) Laura 8vee löysi jonkun Olympuksen muovipokkarin kaapin perukoilta. Kerroin digi-ajan muksulleni että tämä on filmikamera ja vaatii filmin ja paristot sisäänsä. Samantien hän säntäsi keittiöön hakemaan patterit siihen ja lopulta kuului huuto: "iiiiskäää...täällä jääkaapissa on sun filmejä jossa lukee akross....saanko mä ottaa sen, vai otanko mä tän jossa lukee velvia?" Isin tyttö, ihan selvästi.
Vs: Päivän =) "Papin vaimon käytössä ollut AK-47 ".... markkinointia, hih. Osta & myy, huutokauppana tai heti - Huuto.net
Vs: Päivän =) Hou hou, Pensseli-setä tulee Suomeen. Kas kas, voisin pistää purkin filmiä vetoa, että mun luokkakaveri tekusta, Hakki on taas sillä tulkkina ;-)
Vs: Päivän =) ;D ;D ;D Tässä viimein tajusin kyseessä olevan DVD levyn. Pitääkö tässä nyt mennä sitten DVD-asemaa ostamaan. Tuon trialin download managerin kanssa on muillakin ollut ongelmia, huomasin Adoben keskustelusivuilta. Ehkä siihen tulee ihan pian myös fixattu versio. Katselen vielä muutaman päivän aihetta, ennen kuin menen ostamaan DVD-asemaa. edit. Hitto en minä sen takia mitään romua lähde ostamaan. Olen jo ostanut lisenssin, niin kyllä ohjelma pitää saada koneelle samalla hinnalla. En voi ymmärtää, missä tarvitsisin DVD:tä muuten. Telkkaristakin tulee leffoja enemmän kuin on mahdollista katsoa. Alkaako ohjelmat olemaan DVD:llä nykyään yleisemminkin? Tämä tuli yllätyksenä, mutta tokihan se paketin laidassa jo luki "system requirements" kohdassa.
Vs: Päivän =) Ah, kohti uutta, kohti kuvaa. PSE8 on ainakin koneella. En ollut ainoa kellä oli vaikeuksia: Install problems with PSE 8 free trial | Adobe Community; Jos huomenna vielä skanneri toimii, niin hyvä.
Vs: Päivän =) Kameraliikkeen setä totesi että pisti negaluiskan kokonaisena kun ei saanut kuvien rajoista selvää. Taitaa olla käsillä rullallinen taidetta. Kohta skannataan.
Vs: Päivän =) Valokuvaharrastus kukkii kaikissa kansanluokissa. http://www.reuters.com/article/oddlyEnoughNews/idUSTRE5A831720091109 Mies ei pitänyt poliisin lehteen lähettämästä etsintäkuulutuskuvastaan ja lähetti itse paremman.
Vs: Päivän =) Päivän "=)" irtosi jo viime viikolla, kun sain kuulla että työhaastattelu meni niin hyvin että tällä viikolla alkoi uusi duuni. Enää ei tartte möllötellä kotona pitkin päivää...
Vs: Päivän =) Onpas tuo kattirakkaus rajua. Karvoja pöllyää ja makea erotiikan tuoksu valtasi kämpän vartissa, puhumattakaan äänistä...Onneksi ei naapureilla ole seksi samanlaista ;-)
Vs: Päivän =) Kyl Brandy on saanut melaa mekkoon! Ei meinannut saada nukutuksi kun kissat mölisivät ;-) Ja nyt on alkanut pukata jotain naurettavia "Unauthorized ACH Transaction Report" viestejä mailiin. Neljä parissa tunnissa. Ties mitä p*aa tuokin..
Vs: Päivän =) ONNITTELUT!!! ;D Näinä aikoina tuollaiset uutiset olisivat omiaan pelastamaan kenen tahansa päivän