Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Päivän =)

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana herby, 11 Heinäkuu 2006.

1. kb

kb

2 235
    0
    0
    Vs: Päivän =)

Selvisi viikonloppuna ne asiat mitkä kustantaja halusi minun selvittävän ennen ekan kuvakirjani kustannussopimuksen allekirjoittamista :)

2. Vs: Päivän =)

Muutaman päivän huipputieteelliset testit on osottanu mun uuden makroikkunan pelaavan ku ajatus.  8)

3. Vs: Päivän =)

Huomenna kotiin . ???

4. Vs: Päivän =)

Kuin kaksi marjaa:

B. Virtasen Lennart Nilkén ja kunnanjohtaja Ahti Kiiski Vain muutaman huijarin tähden tv-sarjasta.

5. Vs: Päivän =)

Laura 8vee löysi jonkun Olympuksen muovipokkarin kaapin perukoilta. Kerroin digi-ajan muksulleni että tämä on filmikamera ja vaatii filmin ja paristot sisäänsä. Samantien hän säntäsi keittiöön hakemaan patterit siihen ja lopulta kuului huuto: "iiiiskäää...täällä jääkaapissa on sun filmejä jossa lukee akross....saanko mä ottaa sen, vai otanko mä tän jossa lukee velvia?"
    Isin tyttö, ihan selvästi.

6. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113
  7. Vs: Päivän =)

Hou hou, Pensseli-setä tulee Suomeen.

Kas kas, voisin pistää purkin filmiä vetoa, että mun luokkakaveri tekusta, Hakki on taas sillä tulkkina ;-)

8. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113

;D ;D ;D

Tässä viimein tajusin kyseessä olevan DVD levyn.  Pitääkö tässä nyt mennä sitten DVD-asemaa ostamaan.  :eek:

Tuon trialin download managerin kanssa on muillakin ollut ongelmia, huomasin Adoben keskustelusivuilta.  Ehkä siihen tulee ihan pian myös fixattu versio.  Katselen vielä muutaman päivän aihetta, ennen kuin menen ostamaan DVD-asemaa.

edit. Hitto en minä sen takia mitään romua lähde ostamaan. Olen jo ostanut lisenssin, niin kyllä ohjelma pitää saada koneelle samalla hinnalla.  En voi ymmärtää, missä tarvitsisin DVD:tä muuten.  Telkkaristakin tulee leffoja enemmän kuin on mahdollista katsoa.

Alkaako ohjelmat olemaan DVD:llä nykyään yleisemminkin?  Tämä tuli yllätyksenä, mutta tokihan se paketin laidassa jo luki "system requirements" kohdassa.

9. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

HA !!!
    :D -E

10. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113
  11. kb

kb

2 235
    0
    0

Kameraliikkeen setä totesi että pisti negaluiskan kokonaisena kun ei saanut kuvien rajoista selvää. Taitaa olla käsillä rullallinen taidetta. Kohta skannataan.

12. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Tänään julkaistaan viuluopus, johon otin kuvat.
    T Jukka

13. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

Mistä voin katsoa kuvat ? Muualta kuin opuksesta.

14. Vs: Päivän =)

Päivän "=)" irtosi jo viime viikolla, kun sain kuulla että työhaastattelu meni niin hyvin että tällä viikolla alkoi uusi duuni.
    Enää ei tartte möllötellä kotona pitkin päivää...

15. Vs: Päivän =)

Onpas tuo kattirakkaus rajua. Karvoja pöllyää ja makea erotiikan tuoksu valtasi kämpän vartissa, puhumattakaan äänistä...Onneksi ei naapureilla ole seksi samanlaista ;-)

16. Vs: Päivän =)

Kyl Brandy on saanut melaa mekkoon! Ei meinannut saada nukutuksi kun kissat mölisivät ;-)

Ja nyt on alkanut pukata jotain naurettavia
    "Unauthorized ACH Transaction Report" viestejä mailiin. Neljä parissa tunnissa. Ties mitä p*aa tuokin..

17. Vs: Päivän =)

ONNITTELUT!!!  ;D
    Näinä aikoina tuollaiset uutiset olisivat omiaan pelastamaan kenen tahansa päivän