Vs: Päivän =) . . . kuka sitä nyt Barcelonaan. Siellähän ei ole kuin narkkareita, huoria ja grynderien korruptoimia poliitikkoja, hyi! Ainakin Manuel vázquez Montalbanin mukaan.
Vs: Päivän =) Ehkä. Joku kaupunki, jonne pääsee kohtuuhalvalla eikä yöpyminenkään liikaa sais maksaa. Menee kevättalvelle kuitenki.
Vs: Päivän =) Itse ajattelin matkustaa Irlantiin ja Skotlantiin. Kummassakin on sukujuuria ja haluan löytää itselleni herttaisen kelttiläisen vaimon. Nämä itäbalttilaiset mimmit ovat hieman liian äksyjä ja kylmiä mun makuuni -tsori :/ Kokemusta on ... - Erska
Vs: Päivän =) Kuvailet minua !! Niin, jonnekin Toscanaan olis ihana mennä ton panoraaman kans. Provence olis kans kiva, mut ei mun varoilla tehdä kuin kaupunkiloma
Vs: Päivän =) Cén cineál úsáid a bhaineann tú as? Tá ríomhaire glúine agam. Tá próiseálaí maith ardmhinicíochta ann.
Vs: Päivän =) Kyyllähän ton asian voi noinkin ilmaista ... Mutta - joka tapauksessa kaks versiota (ikävä kyllä englanniksi) samasta kivasta biisistä, nimeltään "söde irkkufriidu". Ekassa ton sjungaa Mikki Hiiri ja tokassa saman kipaleen laulaa lurauttaa Sean Connery : Pretty Irish Girl w/ Lyrics Sean Connery sings!
Vs: Päivän =) No sinne Erskan mainitsemaan Bergamoon pääsee halvalla. Siinä tuhtaat päivän pari kameras kanssa ja sit joko hyppäät junaan joka vie sut Firenzeen, tai vuokraat pikkufiiun. Meillä maksoi kännä kaikkine vakuutuksineen 240e. Ja ajat rallia pitkin Toskanaa.
Vs: Päivän =) Firenze kun on keskellä Toscanaa..... sinne ja paikallisjunalla pari pysäkinväliä jonnekin päin, niin olet niin Toscanassa kuin olla voi.
Vs: Päivän =) Jumakekka kun tulee sientä. Nyt on jääkaapissa kolme kassillista odottamassa toimenpiteitä.
Vs: Päivän =) Opetan 5-6 -luokkalaisille mv-valokuvausta. Mukavaa, parilla kerralla kuvasimme ja eilen kehitimme 11 filmiä. Ensi viikolla vedostamaan. T Jukka
Vs: Päivän =) Mielestäni vastasin edelliseen viestiin jo viime yönä, enkä yhtään muista mitä -mutta ei nävy mittään -ja hyvä niin. ;-) Tuli oltua nimittän kirjanjulkikstamistilaisuudessa Salon teatterissa, ja nyt haisen kokoukselta.