Melkein live kuva "rikospaikalta" . Tämä on mun vakipaikkoja, nyt oli lumet kivasti oksilla. Saa nähdä miten tyrin negan kehityksessä
Tuolla aiemmin Jaakolla oli aivan asiallisia ja neutraaleja kommentteja videosta. Niistäkin silti jotkut mielensä pahoittivat. Omasta mielestäni videon kaverilla on CP-vamma.
No se on nyt hakattu kallioon. Hassua että ovat ottaneet vammasen juomaan työmaalle sorry eihän juonutkaan .Ei Jaakollakaan ole kiirettä poistaa kommentiaan jossa linkki on. Siitä voi jokainen tehdä päätöksensä onko vammainen "työmies" .
No on työmiehet vähissä jos vammainen pitää noihin hommiin raahata , ressukka liannut naamansakin vaikka ei juo
On sen hemmon käynti jotenkin kulmikasta, joten kyllä Jaakko varmaan ihan oikeassa on. Videon tarkoitus on kuitenkin luoda mielikuva humalaisista venäläisistä kaivosjanttereista ja siinä se hyvin onnistuukin.
No en nyt ala vääntää, onhan miehellä kokemusta " tuhansista" potilaista. Oletteko nähneet muuten tökkivä liikkeisiä alkoholisteja ?
Koti on tärkeä, baaria ei ole mutta lähikauppa on. Hiukan olen saanut avarrettua maailmaa kun 25v on tullu tehtyä huopakattoja pelkästään matkatöissä. Toki talvet olen lähikaupassa. Meillähän on jotain yhteistä, vai puhutku minusta Edit 24v tarkalleen
En puhunut. Mulla on vaan aivovammat. Toki aikoinaan puhelimessa komppaniamme päällikkö kysyi, olenko kännissä. Otin vastavuoroisena kohteliaisuutena, toki tuolloin hämmentyneenä. Vasta jälkeenpäin kuulin mm., että seurusteli meidän hoitsun kanssa. Ymmärsin laajemmin.
Mulla on tosiaan aivovamma. Siitä on aiheutunut myös psykologisia ongelmia. Harva ymmärtää. Harvan kanssa olen voinut jutella. Vammoja useampikin. Vaivat on olleet välillä täysin sietämättömiä. Olen käynyt terapioita jne. Vajaan viimeisen kymmenen vuoden aikana en ole jaksanut tai halunnut peitellä. Kun olen saanut jotain ns. kannuksiakin. Mä voin nauraa hyvinkin itselleni. Ei tee mitään ongelmaa. Mulla on ollut sellainen onni matkassa. Mutta olen itkenyt monet illat toisten takia. Ei se ole ollut "loukkaantumista" tai "mielenpahoitusta". Se on ollut lähinnä sitä, että jotkut ihmiset on idiootteja. Liian idiootteja.
Youtubessa "funny handicap" -haulla tulee noin ensimmäisenä tämä: Jossain siellä tulee tämäkin. Skini. Mutta. Loppujen lopuksi alkoholismikin on sairaus. Saahan sillekin varmaan nauraa. Mutta tarvitsisiko se tyyppi kuitenkin ennemminkin vain kontaktia? Ja missä tunnetasolla sairauden raja menee?