Vs: PÄIVÄN PIIPITYS Toivotaan toivotaan, minä voisin vaikka maksaa että saisin banni napin muutamalle turhalle tyypille? Olisko sellainen mode vuorojen arvonta kiva? (;D) Aivan kuin politiikassa, mutta nopeammalla rymillä, vaihtuisi kerran viikossa linja?
Vs: PÄIVÄN PIIPITYS ^^ Jokseenkin samaa mielta! Äkkiseltään näyttäisi, että ei se tilanne ainakaan pahemmaksi voisi muuttua. Mun mielestä toi peukku ylös/alas vois olla tosi kiva. Sehän on kuitenkin ihan sama palaute klikata peukku ylös, kuin että antaa verbaalin palautteen "kiva". Nyt olis vaan henkilöneutraali tapa sanoa "ei-niin-kiva". Nythän kuitenkin suurin osa sanallisesta palautteesta on vittuilua ja täysin kuvaan liittymätöntä vääntöä ja sitten näitä toimii / ihan kiva / kolahtaa kommentteja. Pienempi vaiva on kuitenkin laittaa peukku kuin kirjoittaa "kiva". ?
Vs: PÄIVÄN PIIPITYS Suomalaisuus perusteena... eikö Aukea riitä ? Peukut sitten, annatteko tosiaan joko huono tai hyvä arvion? Entä ne välimaaston kuvat, jotka eivät ole huonoja, mutta eivät tajunnanräjäyttävän hyviä? Eikö mieluummin arvotus esim. nollasta viiteen? Nolla = kehno, viisi = mahtava?
Vs: PÄIVÄN PIIPITYS On paljon helpompaa ja turvallisempaa, käydä tykittäämään ykkösiä, epämieluisten ihmisten kuviin, kun ärsyttää. Tämä huomasin aikoinaan Aukeassa, kun laitoin "salanimellä" kuvia, ne oli aina parasta nyt listalla.
Vs: PÄIVÄN PIIPITYS Piip! Aukea tai mikään muukaan ei ole sopiva vastaus mihinkään Kameralaukkuun liittyvään keskusteluun. Sama kuin sanoisi 'onhan meillä uimahalli' kun toinen ehdottaa pururadalle valoja.
Vs: PÄIVÄN PIIPITYS 27. (näin ollaan osanottavaisia kätevästi) edit. Numerologian kirjasta voi etsiä tulkintoja!
Vs: PÄIVÄN PIIPITYS 42 Jos minä laittaisin kuvia esille, niin ei minua kyllä missään tapauksessa kiinnostaisi vähääkään, missä ihmisten peukut on tai mitä numeroita sinne kuvan alle kertyy. Kyllä minä ainakin odottaisin saavani kuulla, millaisia reaktioita kuva katsojassa herättää. Ehkäpä toiset ovat sitten enemmän sen näennäisen arvostuksen perään, tiedä häntä.
Vs: PÄIVÄN PIIPITYS Tuo oli ensimmäinen mitä netissä opin, että saadut numerot kuviin Aukeassa oli suhteessa kommenttejeni jyrkkyyteen.
Vs: PÄIVÄN PIIPITYS Aika hiljaista on mun kuvien kommentoinnin kanssa ollut, mutta lienevät sen verran yhdentekeviä voittopuolisesti 8)
Vs: PÄIVÄN PIIPITYS Sun pitää lyöttäytä johonkin porukkaa ja käydä vaikka suokissa heidän kanssa kuvaamassa, niin ristiin kehu on taattu.
Vs: PÄIVÄN PIIPITYS En usko tuohon.Mikäli sulla on oikeasti hyvä kuva niin kyllä sitä pitää hyvänä likipitäen kaikki,tai sitten eivät kommentoi.
Vs: PÄIVÄN PIIPITYS Sulla on kyllä ollu tasasen laadukasta kuvaa, varsinkin jos kattelee noita postauksia muutamankin. Peukutan reilusti!
Vs: PÄIVÄN PIIPITYS mjuu jos rupee miettimään nimimerkkejä joilta on tottunu näkemään hyviä kuvia niin araneva tulee ekojen joukossa mieleen. Mutta mun näkemys lienee tässä yhdentekevä..