Vs: Päivän mietelause / ajatus / hajatus / sitaatti "Olemaan RAUHASSA!" _____________________ Lainasin ton ^ "Jukka Pro".lta. Hyvin heitetty! Rakastan tota miestä !! Upea Tapaus !!! - Erska
Vs: Päivän mietelause / ajatus / hajatus / sitaatti erska: sano vaan "diggaan", ne tietää jo että me luuhataan keskellä yötä valveilla, voi alkaa kuvitteleen kaikenlaista. Mää laitoin siihen että uppoudutaan sinne mistä ollan tultu. ei se mikään "in and out" trikki oo, kunhan saa olla niin lähellä kuin mahdollista. muuten ihan "peace & love". kyl tää tästä, valoakin alkaa olla senverran että täältä keltsun hämärästä viittii kömpiä ulos.
Vs: Päivän mietelause / ajatus / hajatus / sitaatti Mä en muuta mitään. Rakastan, Sillä Hyvä ! Yritä elää sen kanssa. Yritelkääpä kaikki: RAKASTAN !!! Tsemiä ! - Erska
Vs: Päivän mietelause / ajatus / hajatus / sitaatti Tuolla toisaalla heräteltiin juonnetta: Musiikin vaikutus, sinne jotakin laitoin, mutta tänne vähän samaa asiaa mutta kaleidoskoopin toiselta särmältä peilattuna: " jos sitä Jumalan lahjaa, Jumalan luomaa, vaikka vain Jazz sooloa tai oivaltavaa valokuvaa, ikuiseksi tallentuneena, vois arvostaa siten ja senveran, että olis kiitollinen ja illalla muistais sen, onnellisena, ennenkuin taas silmänsä sulkee. Sit vois sanoa, että taas pienen askeleen, pienen piirun verran, olis edennyt tällä henkisyyden polulla, jota jazzarin tai Sufistin poluksi kutsun. En mihinkään vertaa enkä tarjoa, kyllä se vetää puoleensa ihan itsekseen ja jos sieltä asioiden juuresta alkaa kuumotus tuntumaan. Sit kun kutsu tuntuu, ylitse muiden ja kuumotus muuttu sisäiseksi hehkuksi, sit vaan astuu sisälle, Ovesta uuteen avaruuteen ja sanoo: Tänks Ukko ! Oli toi kivaa toi entinen, mutta on tääkin, vaikka ihan toisesta näkökulmasta ja toisella tasolla. Kun viimein se ihan heikko hapen imaisu on ohi, ja alkaa olomuoto muuttumaan, sitten olis toivomuksena, ettei ainakaan sitä samaa uudestaan, ihan vaikka elefanttina tai leijonana,ettei tarttis niin kauheesti varoa tai yrittää selittää, itselleen ja varsinkaan muille... (Pääsiäis aikana, vitutuksen syvissä syövereisssä)
Vs: Päivän mietelause / ajatus / hajatus / sitaatti Ku lumeen kusee ni reikä tulee ja kun vastatuuleen kusee niin se kusi tulee omille kintuille.........
Vs: Päivän mietelause / ajatus / hajatus / sitaatti "Kun tarpeeksi kovaa tuulee, on sama mihin suuntaan kusee."
Vs: Päivän mietelause / ajatus / hajatus / sitaatti "Anna sen paskan vaan tulla", . TJukka "you have astia here, only shit is coming" TJukka
Vs: Päivän mietelause / ajatus / hajatus / sitaatti Tässä näitä... 1. Syödä vai nukkua? Kas, siinä pulma. 2. Mahdottoman teemme heti, ihmeiden tekeminen kestää vähän aikaa. 3. Onko meidän pakko löytää ratkaisu? Emmekö voisi vain nauttia ongelmasta jonkin aikaa? 4. Miksi olla vaikea, kun vähällä vaivalla voi olla täysin mahdoton? 5. Taistelu rauhan puolesta on samaa kuin naiminen neitsyyden puolesta. 6. Mikään ongelma ei ole niin suuri ja monimutkainen, ettei sitä voi juosta karkuun. 7. Jokaisen mustan pilven takana on toinen musta pilvi. 8. Jos sinulla on hyvä olo, älä ole huolissasi, se menee kyllä ohi. 9. Jonakin päivänä laivani saapuu, ja minun onnellani olen varmasti lentokentällä. 10. Säälin saa lahjaksi, kateus pitää ansaita! 11. Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla edes huonona esimerkkinä. 12. Vain tyhmin hiiri piiloutuisi kissan korvaan, mutta vain viisas kissa älyäisi katsoa sieltä. 13. 50 % kettujen viisaudesta perustuu kanojen tyhmyyteen. 14. Ympyrän pitää olla pyöreä, myös nurkista. 15. Mielipiteeni on selvä - älä sekoita minua tosiasioilla. 16. Älä opeta sikaa laulamaan. Tuhlaat aikaasi ja kyllästytät sikaa. 17. Miksi pitäisi olla toisten kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? 18. Jos joku ei onnistu, kokeile jotakin toista tapaa - ehkä sekään ei onnistu. 19. Onko maapallolla älyllistä elämää? - Ei, olen vain käymässä. 20. Mitä voi tuoda sellainen päivä, joka alkaa ylösnousemisella? 21. Kuvittele, olet hullu, eikä kukaan huomaa sitä. 22. Ennen olin päättämätön, tänään en ole enää niin varma. 23. Jos olisimme kaikki vähän lihavampia, olisimme kaikki vähän lähempänä toisiamme. 24. Lihakset tulevat ja menevät, läski on ikuista. 25. Lihavuus on onnellisten tuokioitten kertymää. 26. Robin Hood, missä olet nyt, kun tarvitsisimme sinua? 27. Ennen luin Karl Marxia, mutta sitten löysin Peppi Pitkätossun. 28. Herra, älä anna heille anteeksi, sillä he tietävät tarkalleen, mitä tekevät. 29. Kuvittele, että olisimme kaikki kuolleet. Olisi vihdoinkin rauha! 30. Hyvin arvattu on puoliksi tiedetty! 31. Millainen maailma olisi ilman miehiä? Ei sotia, ei taisteluja, vain onnellisia lihavia naisia! 32. En ota koskaan kuin yhden paukun, sen jälkeen olen kuin toinen mies, ja se toinen mies ottaa loput. 33. Omena päivässä pitää lääkärin loitolla, sipuli päivässä pitää jokaisen loitolla. 34. Asiat eivät koskaan ole niin huonosti, ettei niitä voisi viinalla pahentaa. 35. Koskenkorva - maku josta syntyy muistiaukkoja. 36. Onko elämää ennen päivän ensimmäistä kahvikupillista? 37. Tiimityö on sitä, että kaikki tekevät niin kuin minä haluan. 38. Idiootit pitävät yllä järjestystä, nerot hallitsevat kaaoksen. 39. Kun avaan lompakkoni, minulle tulee outo tunne, että raha ei ole enää muodissa. 40. Hymyile - ja maailma pitää sinua idioottina. 41. Murehdin vain päivän kerrallaan. 42. Tympiminen kyllästyttää, taidan siirtyä itsesääliin. 43. Kun kaikki on sanottu ja tehty, on yleensä sanottu enemmän kuin tehty. 44. Luonne on sitä, mitä olet pimeässä. 45. Aivot - koneisto, jolla luulemme ajattelevamme. 46. Jos passikuvasi on aivan näköisesi, olet matkan tarpeessa. 47. Tiedän vihdoinkin, paljonko tähtiä on. Niitä on paljon. 48. Viisauden äärirajat - sitä tavataan sanoa hulluudeksi. 49. Syö paskaa! Kaikki maailman kärpäset eivät voi olla väärässä. 50. Ole aina rehellinen, silloinkin kun et tarkoita sitä. 51. Kaikki haluavat takaisin luontoon, kunhan ei tarvitse kävellä. 52. Juuri kun aloin tottua eiliseen, tulikin tämä päivä. 53. Virheistään oppii: meidän poliitikkomme eivät tee virheitä. 54. Kaikissa meissä on vikamme, minusta niitä ei vain huomaa. 55. Juon vain kun olen yksin tai yhdessä muiden kanssa. 56. Missä äidit oppivat kaikki ne asiat joista he varoittavat tyttäriään? 57. Koneet eivät voi koskaan korvata inhimillistä typeryyttä. 58. Jos koulu on elämää varten, en pelkää kuolemaa. 59. Ei sillä väliä, onko köyhä vai rikas, kunhan vain on tarpeeksi rahaa. 60. Äläkä saata minua kiusaukseen, löydän niitä itsekin. 61. Anteeksi että elän - en tee sitä toista kertaa. 62. Miksi kuorsaajat nukahtavat aina ensimmäisinä? 63. Muutkin tekevät virheitä, mutta minulla on niistä eniten kokemusta. 64. Maanantaisin tunnen itseni Robinson Crusoeksi saarellaan: odotan perjantaita. 65. En minäkään ole täydellinen, minusta puuttuvat kaikki viat 66. Nuoruus tuntee kyyneleet ilman surua, vanhuus surut ilman kyyneleitä. 67. Nuoruus on sairaus, josta toipuu päivän kerrallaan. 68. Nuoruus on uskonto, josta aina lopulta eroaa käännynnäisenä. 69. Nuoruus on ajanjakso, jonka aikana poika kieltäytyy uskomasta, että jonain päivänä hänestä tulee yhtä torvi kuin isästään. 70. Nuoruus on kuin kevät, ylimainostettu kausi. 71. Kokemattomuus saa nuoren miehen tekemään sen mitä vanhempi mies väittää mahdottomaksi. 72. Nuoret luulevat vanhoja hölmöiksi, mutta vanhat tietävät että nuoret ovat hölmöjä. 73. Nuorena joutilas, vanhana puutteessa. 74. Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken. 75. Nuorempana muistin mitä tahansa - olipa se sitten tapahtunut tai ei. 76. Se, minkä opit koulun jälkeen on tärkeää. Muuten tiedät vain sen, minkä kaikki tietävät. 77. Olet nuori vain kerran. Sen jälkeen sinun on keksittävä toinen selitys. 78. Nykyisin nuoret ihmiset kuvittelevat, että raha merkitsee kaikkea. Ja kun he vanhenevat, he tietävät sen. 79. Murrosikä alkaa silloin, kun vanhemmat alkavat vaikeiksi. 80. Vanhemmat, olkaa kilttejä lapsillenne, he maksavat joskus eläkkeenne. 81. Joka ei opi mitään, ei mitään unohdakaan. 82. Pessimisti on ihminen, joka valitsee kahdesta pahasta molemmat. 83. Optimisti on ihminen, joka luulee, että kuolleista turvamiehistä tulee suojelusenkeleitä. 84. Optimisti näkee munkkirinkilän mutta pessimisti näkee vain reiän. 85. Optimisti uskoo, että tämä on paras kaikista mahdollisista maailmoista, pessimisti tietää, että se on. 86. Pessimistin vaalilause: liian totta voidakseen olla hyvää. 87. Optimisti on ihminen, joka tietää tarkalleen miten paha paikka maailma voi olla; pessimisti taas hoksaa sen joka aamu uudestaan. 88. Autuas on se, joka ei kiitosta odota, sillä hän ei tule pettymään. 89. Mies ilman naista on kuin niska ilman kipua. 90. Aatami tuli ensiksi, niin kuin miehet aina. 91. Jumala loi miehen ennen naista, sillä hän ei halunnut neuvoja miehen luomisessa. 92. Kaikki on mahdollista miehelle, jonka ei tarvitse tehdä sitä itse. 93. Jos jumala olisi tahtonut, ettemme runkkaisi, hän olisi luonut meille lyhyemmät kädet. 94. Miehellä on tahtonsa, mutta naisella keinonsa. 95. Usein sitä keksii sellaista, minkä naiset ovat jo kauan sitten tienneet. 96. Suurin ero poikien ja miesten välillä on lelujen hinta. 97. Mies on niin hyvä kuin on pakko, ja nainen niin paha kuin rohkenee. 98. Ellei miehelle sano - tai annan hänen ymmärtää - että hän on jumala, hän kuihtuu ja kuolee pois. 99. Naisen ja koiran ero on siitä, ettei koiraa voi kusettaa puhelimessa. 100. Mies on naisen pää, mutta nainen sitä päätä kääntää. 101. Nainen on paras esine, joka isännällä on talossaan. 102. Naiset ovat koristeellinen sukupuoli. Heillä ei ole mitään sanottavaa, mutta he sanovat sen hurmaavasti. 103. Avioliitto on uhkapeliä. Jos tulee kruuna, mies voittaa, jos klaava, nainen häviää. 104. Jättäkäämme kauniit naiset miehille, joilla ei ole mielikuvitusta. 105. Nainen, joka luulee tien miehen sydämeen käyvän vatsan kautta, liikkuu hiukan liian korkealla tasolla. 106. Nainen on kuin pikakivääri; kuumenee yhtä helposti, pitää kovaa ääntä ja on taakaksi miehelle! 107. Naiset ja norsut eivät koskaan unohda. 108. Jos sinulla on onnea pelissä, sinulla on rahaa rakkauteen. 109. Jos on onnea rakkaudessa, ei ole aikaa peleihin. 110. Rakkaus on kaikki mitä tarvitset, mutta hieman vessapaperia silloin tällöin ei liene haitaksi. 111. Äidiltä vie parikymmentä vuotta tehdä pojasta mies, ja sitten toinen nainen tekee hänestä hupsun parissakymmenessä minuutissa. 112. Rakkaus syntyy sokeana kuin kissanpentu. 113. Rakkaus on mielikuvituksen voitto järjestä. 114. Rakkaus on pakkomielteen luonteinen aistiharha, jonka avioliitto parantaa. 115. Rakkaus sokaisee silmät - avioliitto avaa ne. 116. Rakkaus on kristillisen moraalin suurin vihollinen. 117. Rakkaus ilman vastarakkautta on kuin tärkeä kysymys ilman vastausta. 118. Seksi on kuin pizza: kun se on hyvää, se on erittäin hyvää, ja kun se on huonoa, on se silti aika hyvää. 119. Seitsemän veljestä tulee - Impi vaarassa. 120. Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava! 121. Olisin todella halunnut nussutella aivosi pellolle, mutta näyttää siltä, että joku toinen on ehtinyt ensin. 122. Mikään ei ole niin yliarvostettua kuin huono nainti, ja mikään ei ole niin aliarvostettua kuin hyvä paskalla käynti. 123. Seksi on kuin lumisade - et koskaan tiedä, montako senttiä tulee ja kuinka kauan se kestää. 124. Ilmeni, että raha on aivan kuin seksi. Jos sitä ei ollut, niin ei ajatellut mitään muuta, ja jos sitä oli, niin ajatteli muita asioita. 125. Seksi yhtyneenä rakkauteen on kauneinta mitä ajatella voi. Mutta seksi ilman rakkautta ei ole hullumpaa sekään. 126. Seksin ja kuoleman välinen ero on siinä, että kuolla voi yksinään eikä kukaan tee siitä pilaa. 127. Jos miehelle antaa vapaat kädet, tietää kyllä mistä ne löytävät. 128. Pilviin on piian nännit, maata kohti maatun naisen. 129. Himot ne on hiirelläkin ja diakonissalla tunteet. 130. Täällä sitä naidaan eikä taivaassa. 131. Puhutaan mitä puhutaan, mutta kyllä paneminen puhumisen voittaa. 132. Kylmiä naisia ei ole olemassa, on vain taitamattomia miehiä. 133. Seksi on kuin raha: on mukava, että sitä on, mutta on rahvaanomaista puhua siitä. 134. Aivoni. toiseksi mieluisin elimeni. 135. Seksi on kuin bridge - täytyy olla joko hyvä kumppani tai hyvä käsi. 136. Hymyile, sillä se on toiseksi parasta mitä voit huulillasi tehdä. 137. Ystävä - joku joka tietää sinusta kaiken, ja rakastaa sinua sittenkin. 138. Jos haluat tietää, ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio. 139. Jumala antaa meille sukulaiset; itse voimme luojan kiitos valita ystävämme. 140. Tosi ystävyys on kuin terveys - sen arvon huomaa vasta, kun sen on menettänyt. 141. Ystävyys, joka kuolee, ei ole koskaan syntynytkään. 142. Etsin yksinäisyyttä - kuka lähtee mukaan? 143. Yksinäisyys on hengelle sama kuin dieetti ruumiille - tarpeellinen mutta kuolettava, jos se jatkuu liian pitkään. 144. Onni on tauko kahden onnettomuuden välissä. 145. Kun pomppaat ilosta ilmaan, varo ettei joku vedä mattoa jalkojesi alta. 146. Joka on aina onnellinen, on varmaankin hullu. 147. Tee yksi ihminen onnelliseksi joka päivä - vaikkapa se olisit sinä itse. 148. Onni on kuin uni - sen tiedostaa vasta herättyään. 149. Jos kärsimys rikastaa ihmistä, silloin minun pitäisi olla jo miljonääri. 150. Älä ota elämää liian vakavasti: et koskaan selviä siitä hengissä. – 151. Kaikki on huvittavaa niin kauan kuin se sattuu jollekulle toiselle. 152. Jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen. 153. Aina kun asiat näyttävät menevän paremmin, olet unohtanut jotakin. 154. Aina kun ei halua jotain, saa sen. 155. Kadonnut esine löytyy heti, kun olet ostanut uuden. 156. Jos ihminen olisi luonut ihmisen, hän häpeäisi suoritustaan. 157. Helvetti on olemassa - elämä se on! 158. Kaikki mikä ei tapa, vahvistaa. 159. Ns. tervejärki on kokoelma ennakkoluuloja, jotka hankitaan kahdeksantoista vuoden iässä. 160. Elämäni hyödyllinen opetus on se, että idiootit ovat usein oikeassa. 161. Elämä on kuin lapsen paita: lyhyt ja sontainen. 162. Elämä ei ole pelkkää juhlaa, se on myös ruusuilla tanssimista. 163. Elä niin kuin voit, ellet voi elää niin kuin tahdot. 164. Älä koskaan tee samaa erehdystä kahdesti, ellei se kannata. 165. Erehtyminen on inhimillistä. Ja typerää. 166. En etsi: minä löydän. 167. Jos näet valoa tunnelin päässä, katsot väärään suuntaan. 168. Elämä on kuin sipuli - kuorit sitä kerros kerrokselta, ja välillä itket. 169. Mikään ei ole niin hyvä kuin miltä se näyttää etukäteen. 170. Aika parantaa sen, mihin järki ei pysty. 171. Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena. 172. Ei sillä, että pelkäisin kuolla. En vain halua olla läsnä, kun se tapahtuu. 173. Ei minulla ole mitään kuolemista vastaan: ainoa vain, että seuraavana päivänä on niin pirun kankea olo. 174. Ihmisen kuolema on pikimminkin jälkeenjäävien ongelma.
Vs: Päivän mietelause / ajatus / hajatus / sitaatti pannas muutama jonoon: 175: Jos ihminen olisi luonut ihmisen, hän häpeäisi suoritustaan. 176: Nykypäivän ihmiset haluavat elää ylihuomisen elämää eilispäivän hinnoin. Tää olis erskalle: Elämä on jotain tekemistä kun uni ei tule silmään. Tää olis kuikurille: Naisen osa on paras kun hän on tyhmä ja kaunis. kaunis, jotta miehet rakaistavaisivat häntä ja tyhmä jotta hän pystyisi rakastamaan miehiä.
Vs: Päivän mietelause / ajatus / hajatus / sitaatti Pari lainausta hikipediasta: ”Naiset on kuin parkkipaikkoja: parhaat on viety ja vapaat on vammaisille.” ”Jos mies sanoo mielipiteensä ääneen metsässä, eikä kukaan nainen ole kuulemassa, niin onko mies silti väärässä?” Ja yksi loistavalta kirjoittajalta jonka teoksellaan pitäisi ansaisisi Finlandia palkinnon: (Jouni Hynynen) ”On ne aika epeleitä ne naiset. Mutta onneksi niillä on aina hyvät tissit ja perse. Naamalla ja älykkyydellä nyt ei ole niin väliä. Turhaa hifistelyä.” Lopuksi vielä pari tosipolitikon (tony Halme) lausahdusta: ”Suomalaiset veteraanit ei pääse vieläkään kuntoutukseen, mutta ulkomaalaisille on kyllä tarjota valtion puolesta kaikki perkeleen kriisiavut ja terapeutit heti, jos grillijuhlilla sataa ja tötteröhattu kastuu." ”...Jos miestä ei kotityöt huvita eikä se saa muijaansa siivoamaan, niin silloin sillä on vääränlainen muija. Jos taas nainen ei saa ukkoaan imuroimaan ja puhumaan joka päivä kolme tuntia parisuhteen filosofiasta, niin vaihtakoon miestä. Uusi löytyy varmasti vaikka ympäristöministeriöstä, tohvelitehtaasta tai kehitysmaakaupasta..."
Vs: Päivän mietelause / ajatus / hajatus / sitaatti Väittelyn aloittaminen kameralaukussa on kuin osallistuminen vammaisten olympialaisiin... Voit voittaa, mutta ne on silti VAMMAISTEN olympialaiset...
Vs: Päivän mietelause / ajatus / hajatus / sitaatti Tuossa piilee suvaitsemattomuuden ja ylemmyydentunnon haiseva siemen. Mutten viitsi alkaa väittelemään; Jokainen uskokoon omiin horinoihinsa (jollei kaipaa henkilökohtaista kehitystä, ihmisenä). - Erska, Ihminen ja Invalidi
Vs: Päivän mietelause / ajatus / hajatus / sitaatti "Jos Elämäni Mies tulee mua vastaan, mä kelpaan sille kyllä näin." by Heli
Vs: Päivän mietelause / ajatus / hajatus / sitaatti Lopussa loistaa. (mä juon noita light limuja ja niissä on kuulemma jotakin sellasia aineita että hautuumaallakin vielä loistaa, johonka työkaveri tämän lausahduksen sanoi)