Vs: Omakuva Seppähän se on ihan itsensä näköinen. Kuva mielenkiintoisten kuvien tekijästä. kuvasta tuntuu tauon tunnelma ? korjaa jos väärässä olen. ps.typot humalan piikkiin.
Vs: Omakuva ... mutta "sinulla" (tekijänoikeutta ei voi olla millään weppisaitilla) on kumminkin copyright? Kuva on ihan mukava. Tausta on erinomaisen abstrakti ja monimuotoinen. Nämä (siis tämä ja omat omakuvasi) kuvat antavat sinusta erilaisen ja ehkä realistisemman kuvan kuin entinen avatarisi. Toisen kyynärpään olisi voinut sovittaa kuvaan ja ilmassa oleva vasen käsi on jännittyneen oloinen. Tupakan olisi voinut painaa kukkaruukun sisälle. Rouvan kannattaa siis kehittää ainakin henkilöohjausta.
Vs: Omakuva Pientä turhautumista kuvauksen saralla kun vaimon kuvia esitellään? ,) Lempeämmän näköinen kaveri kuin oletin. Vaimot ovat hyviä henkilökuvaajia.
Vs: Omakuva Heh, ei turhautumista. Vaimo ei vain tykkää pätkääkään ottaa kuvia mutta sitten riehaantui ja räppäs kokonaisen yhden kuvan, siihen nähden oon varsin tyytyväinen. Mä kun en viihdy niin mallina. Ehkä siksi itsestä hyvä kun ei ole lavastusta pätkääkään. Kahvitauko vain menossa ku oltiin muksujen kanssa torilla käymässä.