Vs: Tutu Oletan että nämä sun viimeaikaiset värikuvat on polaroidia. Jos niin, niin onneksi olkoon, oot löytänyt välineen jolla saat kuvat toimimaan ja elämään ..ja jos arvaus meni metsään niin kuitenkin jonkun muutoksen olet valokuvauksellisesti kokenut. Pakko, koska mulla on niin hyvä arvostelukyky ja olen kaiken lisäksi selvin päin! Con-gratz!
Vs: Tutu Viimeisimmät kuvat on kieltämättä Pola tuotantoa,lukuunottamatta tuota makro kuvaa,joka on digikuva
Vs: Tutu Menee kommentointi nyt vähä fiilistelyn puolelle mut laitetaan kuumeen piikkiin. Kuvassa siististi kolme tasoa; lapsuus, aikuistuminen sekä nykyinen jossa katsotaan taaksepäin menneisiin aikoihin. Itse yhdistän tutun heti lapsuuteen (joo olen ennakkoluuloinen, tiedän kuitenkin että aikuisetkin harrastavat balettia) paperikruunujen avulla ja tutun laittaminen pussiin tuo hyvin esiin aikuistumisen jolloin kaikenlainen performanssi on jätettävä vähemmälle kun aikuisuuden normit iskevät päin näköä. Sitten tässä istutaan kultamokka kädessä fiilistellen niitä vanhoja kivoja aikoja kuin sai vielä hyppiä ja pomppia miten halusi. Sävyt toimii tosi hyvin mutta nehän me ehkä laitetaan ihan polaroidin piikkiin joka formaattinakin hyvin tukee kuvaa sinäänsä, aikuistumisen vaihetta jolloin pitää saada kaikki, heti nyt eikä kaikki aina mene täysin kohdilleen. Ei voi sanoa muuta kun että; toimii ja jatka valitsemallasi linjalla.
Vs: Tutu Toisaalta tuohan näyttää myöskin sellaselta prinsessahyttysverkkoviritelmältä (ei ehkä oikea sana) jolloin tulee mieleen heti rakastavan äidin toive antaa lapselle jotain mitä ei itse pystynyt saamaan, tai sitten ehkä saavutti ja kontrolloiden laittaa omaakin lasta vetelemään spagaatteja. No mutta nämä kuitenkin minun omia ajatuksia kuvasta, kuvanhan on tarkoitus aiheuttaa ajatuksenkulkua ja stimuloida, eikö vain? Kuva toimii vieläkin.