Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

- mennyt aika -

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana simos, 5 Syyskuu 2005.

1. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83

2. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Kiva vaikka onki alhaalta vähän tiukka.

3. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Hiukan alhaalta tosiaan katkeaa turhan helposti. Muuten kyllä todella hyvä otos. Hienosti pongattu.

4. JPu

JPu Well-Known Member

5 484
    225
    63
    Samaa mietin minäkin, liiankin pitkään kun kävin muualla, niin Heli ehti sen kirjoittaa..

En silti ole ihan vakuuttunut olisiko kameraa pitänyt laskea aavistus, että maa jalkojen alta vähän näkyisi, oikeastaan tämä on erilaisena rajauksena hyvä näin.

Tämä rajaus jotenkin korostaa kohtalokkuutta ja aikakautta, jolta tuo DC-3 on, ehkä silti juuri näin...

5. Juu. Vaikka ei kai se ihan joka paikassa haittaa.

6. Mulle tulee mieleen joku kiinalainen tai neukku propagandajuliste, en tiedä miksi..

Toimii hyvin mustavalkoisena.

Saisi olla alhaalla himpun verran enemmän tilaa.

7. Hyvä kuva, eikä mua haittaa ainakkaan jos on alhaalta tiukka

8. Anonymous

Anonymous Guest

Hiukan se tiukkuus alhaalla häiritsee, varsinkin, kun yläosassa olisi tilaa. Jos tuon pikkuhäirön jättää omaan arvoonsa, tämä on todella hieno kuva.

9. Hieno nostalginen kuva.
    Herättää omakohtaisia muistoja.
    50 vuotta sitten matkustin samanlaisella koneella Rissalasta Joensuuhun, olisko ollut Onttolan kenttä.
    Silloin ei ollut Finairista mitään tietoa, oli Aero.
    (Niin se nuoruus kuluu)

10. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    Kiitoksia kommenteista... Rajaus oli tilanteen ohikiitävän nopeuden johdosta tämä. oikeelta ja ylhäältä kaistaleet poistettu, mutta tytölle tuli amputaatio vääjäämättä...

11. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    117
    63
    Oli miten oli, minä pidän tästä, vaikka jalat onkin amputoitu, siis kuvassa. Menneen ajan fiilistä, tyttö katsoo kaihoisasti konetta. Hieno.