aika ovela, mä en osaa tästä sanoa mitään joten jätetään kommentit ja tuumailut ihan suosiolla muille..
Eiköhän jätetä suosiolla nämä tyttökuvat peetille ja tipelle niin saadaan laatua. Eipä silti, itse olen tuona päivänä otettuihin kuviin aika tyytyväinen kuten mallikin (siveellisiin mv-kuviin kuin pehmopolnoonkin).
No ei tietenkään. Se, että joku on hyvä, ei estä muitakin yrittämästä ja harrastamasta, vaikka niin hyvää ei helpolla syntyisikään.
Suotta vähättelet tyyliä tässä on enämpi kun monessa muussa täällä nähdyssä koskien kaikkia aihealueita..
Rikkinäiset sukkahousut toisivat kuvaan vielä enemmän skitsoa meininkiä. Mulle tulee tästä ahdistava fiilis. Tyylikäs.
Hitsi... Tämä voisi olla hyvä valokuva, mutta kovin pahasti pimenee katseen vaeltaessa vasemmalle alas... mustaa! Vähän lisää sävyjä alapäähän... siis kuvan alapäähän
Pikkuisen kaipailisin valoa antamaan muotoa (katsojan) oikealle alas, muuten kyllä sanoisin, että: lisää vaan. ----------------------------------- Niuho-osaston terveiset: Oikean käden etusormi saisi olla 27 astetta koukistettuna.