Se että kysyy muistaako ei tarkoita että pitää alkaa asioikseen muistelee. Jos muistaa, muistaa, ellei niin ei. Tääl on kuitennii aika paljon joukkoo, joka ei tätä oo koskaan nähny. Mut ku tuohon kuvan yhteyteen on pakko kirjottaa jotain vähemmän viisasta, se ei tällä saitilla oo yhtään sen paremmin kuin aikoinaan vknetissäkään.
Aika jyrkäksi vedetty, tästä tulee mieleen ajat kun tietokoneissa ei ollut värejä ihan niin montaa kun nykyään. Eli sikäli semmonen vanhahtava fiilis, mutta tää on yks niitä asioita joissa kehitys on mennyt parempaan suuntaan joten tämmösenä ei miellytä mun silmää. Sommittelu ja sensemmonen on kyllä kohallaan, vähemmän käsiteltynä tää ois oikeen kelpo potretti.
Minulle tuli mieleen 50-luvulla ilmestynyt lehti Elokuva-aitta, jossa oli sen ajan filmitähtien kuvia ja juttuja. Itse olin senverran nuori silloin, että kuvat jäi mieleen ei jutut. Eli ihan kun sen ajan filmitähden kuva,tyylikäs.
Tulihan se sieltä, mua vaivaskin tossa päivällä kun muutamaan otteeseenkin oli pakko käydä kattomassa mikä tästä kuvasta tulee mieleen mutta sepäs se... vanhat pc-kuvat ja kaikki 16 väriä... vai mitä nyt niitä sillon oli. Kuvana aavistuksen liikaa muokattu. Olisin mielelläni katellu muokkaamatonta ja selkeempilinjasta mutta ehdottomasti mustavalkoisena. Hankalaa kun helposti tulee kuvia kateltua siltä silmältä että millaisessa mainoksessa niitä käyttäis jolloin itse kuvaa ei tule aina pelkästään kuvana katottua. -B-