Vs: Erään koiran tutkimuksia Suorastaan hauska, varsinkin tuo puuryteikkö tuolla oikeassa yläkulmassa...
Vs: Erään koiran tutkimuksia Ensimmäinen kuva on vallan poikkeuksellisen erinomainen koirakuvauksen saralla. Kerrankin on jätetty koiran keho sivuosaan ja tehty luovaa kuvausta. ...Ja niin kuin usein tapahtuu, muut kuvat tahraavat sen täydellisyyden. Koskaan ei kukaan osaa lopettaa juuri oikeassa paikassa...
Vs: Erään koiran tutkimuksia Ihan samoilla linjoilla olen. Ajattelin venekuvat laitettuani että se mitä minulla oli mielessä, meni pilalle. Koira tunkee aina itsensä kuvaan ja olenkin sitten ajatellut sellaista sarjaa talven ajan. (Ensimmäinen koira minulla ollut itsenäisyyspäivästä alkaen.) Tänään sai sarja ainakin työnimen.
Vs: Erään koiran tutkimuksia koiran tutkimukset vaativat useamman kuvan ja siihen otsikkoon käyvät kaikki. Ensimmäinen kuva on hauska ja loistava. Ihan tulee pikkukakkonen mieleen ja selostus kulkee taustalla =)
Vs: Erään koiran tutkimuksia Eka kuva on mielestäni aivan mainio! Siinä on niin koiramaista näkemystä kuin mihin ihminen vain kykenee.
Vs: Erään koiran tutkimuksia Kafkamainen anonyymi apatia on vaihtunut uteliaan koiran touhotukseksi. Ensimmäinen kuva on kyllä mukava rajaukseltaan sekä maisemana ja koirakuvana. Seuraavista jää minulle enemmän dokumentoiva vaikutelma.
Vs: Erään koiran tutkimuksia On nämä kaikki minusta hyviä. Mukavaa pelkistystä, ei liian paljoa elementtejä T Jukka