Vääntelin muutaman päivän turhautuneena tätä silmäaihiota, tuloksetta tai tuloksena tällainen peruspläjäys. Olisin vaan halunnut jotenkin ympätä syksyä ja kesähaavetta yhteen, mutta ei kait oikein onnannut? Säälii ---> itseään.
Todetaan se nykyinen toteamus mikä minulta tulee "todella hieno". Silmä on taitavasti tehty ja kauniin oloisesti vielä saatu tuohon sopimaan, lehdet tekevät kuvasta fantasianomaisen. Ehkä tuota voisi erilaiseksi saaha mutta minkälaiseksi onkin puhdas arvoitus. Jälleen kuva joka on kaunis.
Kyllä tämä on minusta oikein nätti ja hieno. Kesähaaveen sijasta minulle tulee kyllä ennemmin "viipyileminen syksyssä" mikä onkin myös oma mielentila ennen pakkasia, lunta ja talvea.
Ihan hyvä kommenttihan se on . Itse tässä just ajattelin, että pitäisi varmaan perustaa "hiljaista yläkerrassa"-keskustelu kun tuntuu itsellä olevan niin vähän järkevää sanottavaa kuvista. Ei siis tarvitsekaan vaipua itsesääliin . Turhauttavaa vaan kun mikään tuntunu sopivan siihen ideaan mikä päässä pyöri. Kokeilin jos mitäkin yhdistelmiä tähän, vetoketjuista kyyneliin jne
Mä rajaisin. Liian löysä jotenkin näin. Neliöksi, siten että silmä jää oikealle niin on parempi ja keskittyy asiaan. Nyt tuo "turha" tila jättää mun silmän vaeltamaan tuonne oikealle eikä sieltä löydy oikeastaan enää mitään uutta tai lisäarvoa tuovaa. Tää siis vain mun mielipide.
Jos nyt sit ei kuitenkaan Tää on just passeli näin ilman kyyneliä ja vetoketjuja..Olis voinu noiden kanssa olla liikaa tavaraa..Tai mistäs minä tiedän mitä sun päässäs liikkui Anyway tää on tässä ja pistefi
Rajaisin minäkin. Toisalta jos kulmakarva olisi vähän tummempi ja liukuisi taustaan pidemmältä...nyt silmä on vähän päälleliimattu, eli tausta on eri paria, jokin kytkös pitäisi olla?
Juu kokeilin. Silmästä vain tuntui tulevan jotenkin hyökkäävä rajauksen jälkeen? ps. eikä saa sanoa vain mun mielipide, pitää sanoa että tää on Nimenomaan Mun Mielipide
ottaisin muuten alhaaltakin puolet pois tuosta silmänurkan alta... Ja oikealta, ei tätä välittämättä neliöksi tarvis rajatakaan...
Välillä enemmän enimmäkseen vähemmän . Joo, vetskarin kanssa en olisi silmään laittanut maisemaa vaan yritin sovittaa tuohon sisempään silmäkulmaan, ikään kuin talviuni tai jotain.. sitten lehtien sijaan olisi voinut olla perhosia tai jotain hempeää