Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

"Out of Phocus" kuvastriimi ilman ennakkosuunittelua ja ajatuksenpoikasta.

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana J.W.The NowHere Man, 18 Marraskuu 2009.

    Vs: "Out of Phocus" kuvastriimi ilman ennakkosuunittelua ja ajatuksenpoikasta.

    Lisää vaan Päiviä kehiin, Tää on tehty sille portofolioon, ei siis varsinainen fashionduuni, siksi saattoi olla vähän rajumpi.
     
  1. Est

    Est Well-Known Member

    17 227
    1 839
    113
    Vs: "Out of Phocus" kuvastriimi ilman ennakkosuunittelua ja ajatuksenpoikasta.

    HIENO KUVA !!!

    - Eero
     
  2. Vs: "Out of Phocus" kuvastriimi ilman ennakkosuunittelua ja ajatuksenpoikasta.

    Vähän leikittelyä...
     
  3. Vs: "Out of Phocus" kuvastriimi ilman ennakkosuunittelua ja ajatuksenpoikasta.

    aina vaan tota vitun fassioonia...
     
  4. Vs: "Out of Phocus" kuvastriimi ilman ennakkosuunittelua ja ajatuksenpoikasta.

    Kun ei ole muutakaan nyt laittaa, niin laitetaan pari kesäistä kuvaa.
     
  5. Jukkis71

    Jukkis71 Active Member

    Vs: "Out of Phocus" kuvastriimi ilman ennakkosuunittelua ja ajatuksenpoikasta.

    Pidän erityisesti päivi2 ja heinähattu kuvista, tosin muutkin ovat hienoja.
    TJukka
     
  6. Vs: "Out of Phocus" kuvastriimi ilman ennakkosuunittelua ja ajatuksenpoikasta.

    Kiitos, kiitos, kyllä sillä Flextightillä saa aikaiseksi skanneja. Obiska on muuten näissä se olympia sonnar 2,8/180mm , joka on tuolla myynnissä kaupan...
     
  7. Kimo

    Kimo Well-Known Member

    12 411
    1 065
    113
    Vs: "Out of Phocus" kuvastriimi ilman ennakkosuunittelua ja ajatuksenpoikasta.

    Heinähattu on hieno,mutta vesivarvas ahdas(oma näkemykseni)
     
  8. Vs: "Out of Phocus" kuvastriimi ilman ennakkosuunittelua ja ajatuksenpoikasta.

    Juu olen samaa mieltä, tuli rajattua tiukaksi kun alumperin ei pitäny olla varvasta, mutta tässä ruudussa se juju oli tossa veden liikkeessä, ois saanu olla oikealla ja ylhäällä enemmän ilmaa...
     
  9. Vs: "Out of Phocus" kuvastriimi ilman ennakkosuunittelua ja ajatuksenpoikasta.

    Tämä alkaa olla muistoa vaan.kaikki päättyy aikanaan...
     
  10. Keni

    Keni Well-Known Member

    6 380
    1 752
    113
    Vs: "Out of Phocus" kuvastriimi ilman ennakkosuunittelua ja ajatuksenpoikasta.

    Uuden alkua, Jukka, uuden alkua. Mutta voi pojat, oli se hieno paikka se sun kellari! En ole eläessäni vastaavaa nähnyt. Toivottavasti saat sitä samaa hyvää henkeä uuteen paikkaan.
     
  11. Vs: "Out of Phocus" kuvastriimi ilman ennakkosuunittelua ja ajatuksenpoikasta.

    Nämä eivät ole hasselilla vaan Nikonilla, kuiteski kaksi mulle tärkeätä nais suhdetta: Marjatta ja Kirsi
    (Kumpikaan ei vaimoja, mulla on muistikirjassani aforismi:"Moni mies rakastaisi vaimoaan paljon enemmän, jos tämä olisi naimisissa jonkun toisen kanssa" Younou: The crap and nagging to the other guy, just the fun & sweetness to me... -Ultimate male chauvinism???  You bet!)
     
  12. Vs: "Out of Phocus" kuvastriimi ilman ennakkosuunittelua ja ajatuksenpoikasta.

    jatketaas vähän Nikon linjaa, kun tota hasselinrotiskoa ei oikeen tonne lumensekaan viiti roudata
     
  13. Est

    Est Well-Known Member

    17 227
    1 839
    113
    Vs: "Out of Phocus" kuvastriimi ilman ennakkosuunittelua ja ajatuksenpoikasta.

    Mielenkiintoista.

    Kiitos, että annoit meidän kurkistaa elämääsi.


    Hyvin Arvokas Lahja !
    - Est
     
  14. Vs: "Out of Phocus" kuvastriimi ilman ennakkosuunittelua ja ajatuksenpoikasta.

    Kiitos Est ! Olet kameralaukun kiintotähtiä !
     
  15. Jukka H

    Jukka H Well-Known Member

    1 959
    35
    48
    Vs: "Out of Phocus" kuvastriimi ilman ennakkosuunittelua ja ajatuksenpoikasta.

    ei o paha.
     
  16. duuso

    duuso

    77
    0
    0
    Vs: "Out of Phocus" kuvastriimi ilman ennakkosuunittelua ja ajatuksenpoikasta.

    Loppua kohden alkoi löytyä miellyttävämpiä tuotoksia, tai pikemminkin niinpäin että ensimmäiset kuvat ei auenneet. Vuokko-silta ansaitsee maininnan.
     
  17. Vs: "Out of Phocus" kuvastriimi ilman ennakkosuunittelua ja ajatuksenpoikasta.

    8. helmikuuta... Nyt on taas ääni kellossa toinen ...
     
  18. Est

    Est Well-Known Member

    17 227
    1 839
    113
    Vs: "Out of Phocus" kuvastriimi ilman ennakkosuunittelua ja ajatuksenpoikasta.

    Ei, kyllä mä olen näistä asioista ihan samaa mieltä vielä.
    En vain ymmärrä noita sun pistelyitäsi. Tulevat niin varottamatta ja joskus on muutenkin niin hiton poikki ettei jaksa suhtautua vain huumorilla.
    Pitemmän aikaa jo aikamoinen vitutus... sitten alkaa itse heittämään sontaa minkä kykenee.

    Niin dorgasti asiat usein näyttävät menevän. Se on skeida juttu.

    Mutta nyt: Rauhaa, se on ainoa keino. Tämän kenkkuilun on nyt loputtava.
    Oon sitä mieltä.


    Tarjoan sovinnon kättä !
    - Est
     
  19. Vs: "Out of Phocus" kuvastriimi ilman ennakkosuunittelua ja ajatuksenpoikasta.

    Senkun tarjoat Esti, ja hyväksyn. mutta huomaa: Tämä oli vain TESTI ! omaan säikeeseeni laitoin kommentin. Jos OIKEESTI haluaisit välttää yhteentörmäyksiä niin kyllä ohittisit nämä. Minä osaan kyllä varoa ja olla provosoitumatta. mutta sulla on tekemistä. samalla huomaa, en ole yhteenkään sun aloittamaan säikeeseen kommentoinut, enkä kommentoi.( Muitten aiheisiin kyllä, jos on mielenkiintoinen message)  Ja vielä: Oneksi toi jäbäpalauttiton "homelinssin" ihan loistavaa jälkeä tekee MV kuvassa, hiukan matalampi kontrasti, hyvin antaa "retrovaikutelman" uusilla jyrkemmillä MV filkoilla. Se on mun suosiki leica linssi nyt. hehe-- en myy mistään hinnasta...)
    Lisää hasselikamaa luvassa tänä viikonloppuna kun alkaa olla valoa 100 asa ja hasseliobiskoille.