Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

"Out of Phocus" kuvastriimi ilman ennakkosuunittelua ja ajatuksenpoikasta.

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana J.W.The NowHere Man, 18 Marraskuu 2009.

  1. Jaakko

    Jaakko Active Member

    1 173
    10
    38
    Vs: "Out of Phocus" kuvastriimi ilman ennakkosuunittelua ja ajatuksenpoikasta.

    Niin on. Varsinkin tuo alimmainen.
     
  2. Vs: "Out of Phocus" kuvastriimi ilman ennakkosuunittelua ja ajatuksenpoikasta.

    Tänks, nyt vois vähän laittaa matkaselvitystä: reissun ensisijainen tarkoitus oli hakea kotiin tuo viimekesäinen heräteostos eli R 25 Turbo, 225 heppainen limusiini, en viitsi rapaisesta autosta kuvaa laittaa, pestään ja puleraatan ekaksi. Eli lensin EasyJetillä pariisiin, roikuin Airport Charles De Gaullen lobbyssa yön yli, haapoilin tyhjällä asemalla ja odotin aamun 7,15 luotijunaa alas välimerelle, eli perpignaniin  . Kun tarkkaan kattoo niin yksi japsi siellä suu ammollaan vetää sikeitä. Frendit tuli vastaan, niitten pihalla, pressun alla rellu oli talvehtinut. Kun kelit oli mitä oli pohjoisempana, niin rengaskauppaan ostamaan misukan kitkarenkaita.. hehe 25 asteen lämmössä.
    Kun oli syöty ja nukuttu niin tikkana pohjoiseen, belgian kautta.Siellä mulla on tollainen skabariauto friikki frendi. Aina sillä on tallissa jotakin herkkuja. No kuvasta näkyy muutama. toi Voorttin vieressä oleva on maserati V6 Biturbo lukkoperällä ja 270 heppaisella myllyllä, tummanharmaa metallihohto kori ja harmaa mokkanahkainen sisustus, aivan vimpanpäälle. Se sanoi myyvänsä sen mulle kahdella tonnilla, voi vittu, just oli ostettuna rellu, ei kai sitä heti hypätä Italiaanomerkkiin. Kuikuri, jos sulla on ylimääräistä pätäkkää, on mulla yhteystiedot. No joo, sit vaan taas saksan puolella baanalle. rellu ihan kevyseti nappas lasiin 190+  nelos vaihteella, en uskaltanut kitkarenkailla rykäistä kahteen ja puoleensataan, minkä se kyllä kulkee vitonen silmässä. ois voinu lentää nahkat kitka talvinakeista...  Sit kun oli hampurin kohdalla 2400 kilsaa ajettu, ajattelin, ei vittu ei enää tuhatta kilsaa ruotsin läpi, eiku Travemundeen, 147 ekeä auto ja hytti ja suoraan Vuosaareen. Se on siinä se reissu, vähän välimeren viiniä takakontissa ( 2kpl 12 pullon lootaa valkkista ja joku 15 litraa pahvitonkka punkkua ruokajuomaksi)
    Ei paha, vois vetää kesällä uusiks ja paremmalla ajalla, ja paremmilla kamoilla.
     
  3. Jaakko

    Jaakko Active Member

    1 173
    10
    38
    Vs: "Out of Phocus" kuvastriimi ilman ennakkosuunittelua ja ajatuksenpoikasta.

    Hurja!
     
  4. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    116
    63
    Vs: "Out of Phocus" kuvastriimi ilman ennakkosuunittelua ja ajatuksenpoikasta.

    Minkäsnäkönen tollanen Maserati oikein on
     
  5. Vs: "Out of Phocus" kuvastriimi ilman ennakkosuunittelua ja ajatuksenpoikasta.

    ei oo nyt parempaa kuvaa, mutta kyllä niitä netissä löytyy, se on samantainen kuin "quattroporte" mutta tämä on kaksovinen. Niitä tuo legendaarinen REKARA toi aikoinaan, kävin heti kysymässä, suosittelivat lämpimästi, ja osiakin niillä on vielä ihan tarpeeksi. 20 vuotta vanhat suomiautot alkavat olla jo passe` mutta tämä ei ollut nähnyt vielä ruostetta ensinkään.
     
  6. Vs: "Out of Phocus" kuvastriimi ilman ennakkosuunittelua ja ajatuksenpoikasta.

    Oltiin Kreson näyttelyä diggaamassa baari Ysissä Uudenmaankadulla, kuvassa Kreso, Keni, Timppa ja Mä...
    aika paljon täpäkkää pöydällä...
     
  7. Vs: "Out of Phocus" kuvastriimi ilman ennakkosuunittelua ja ajatuksenpoikasta.

    Sit seuraavana päivänä oli Tyrvään kirkon luonnosten näyttely Kansallismuseossa kuvassa toinen taiteilijoista, mun frendi KL
     
  8. Vs: "Out of Phocus" kuvastriimi ilman ennakkosuunittelua ja ajatuksenpoikasta.

    keni lähetti muutamak kivan kuvan baari ysin sessiosta, tässä mun vastaus+ yksi kiva kahvilakuva
     
  9. Jukkis71

    Jukkis71 Active Member

    Vs: "Out of Phocus" kuvastriimi ilman ennakkosuunittelua ja ajatuksenpoikasta.

    Mielenkiintoisia kuvia!
    TJukka
     
  10. Vs: "Out of Phocus" kuvastriimi ilman ennakkosuunittelua ja ajatuksenpoikasta.

    Kiitos, kiitos ! Tässä taitaa olla vikat leicakuvat, Tanja Kostenius osti mun rapidwinder leican,  Nokton 35 millisen ja kymmenen leica kasettia, saas nähdä mitä mimmi saa aikaiseksi reppisleicalla...
    Tässä kuvia mun mikki mammasta joka tykkää hepoista, annoin sille ihan tsoukkina ratsastus alkeiskurssin 50 vuotislahjaksi, sanoin: puhu pollelle, se ymmärtää...
     
  11. Vs: "Out of Phocus" kuvastriimi ilman ennakkosuunittelua ja ajatuksenpoikasta.

    ...
     
  12. Jukka H

    Jukka H Well-Known Member

    1 959
    35
    48
    Vs: "Out of Phocus" kuvastriimi ilman ennakkosuunittelua ja ajatuksenpoikasta.

    simple-art-jpg.jpg . Mielenkiintoisia ajatuksia heräs.
     
  13. Vs: "Out of Phocus" kuvastriimi ilman ennakkosuunittelua ja ajatuksenpoikasta.

    Heppatytöt on siisti ja erillainen ruutu! hyvä fiivis!
     
  14. Vs: "Out of Phocus" kuvastriimi ilman ennakkosuunittelua ja ajatuksenpoikasta.

    kamalia asioita tuo hammaslääkärikammo tuottaa: Kun tarpeeksi vetkuttelee ja soittaa vielä fonia päälle, alkaa toi eturivistö tanssimaan sambaa ihan ittekseen, sit löystyy muutama ja vittu , niin sitä vaan on mentävä hammaslääkäriin. No tuossa yläkuvassa selviää koko kaameus, juuret on ihan soossia, veks vaan muutama hammas ja joku hemmetin siltaproteesi paikalle. Lupas leguri että senjälkeen kyllä taas ansatsi kestää ja hymy on vielä herkemmässä. No just, en valita...
     
  15. Jukka H

    Jukka H Well-Known Member

    1 959
    35
    48
    Vs: "Out of Phocus" kuvastriimi ilman ennakkosuunittelua ja ajatuksenpoikasta.

    Mr-Jekyll.jpg ... Sä et oo ihan terve, ....  :p no ku hammaslääkärissä kävit..  :D
     
  16. Vs: "Out of Phocus" kuvastriimi ilman ennakkosuunittelua ja ajatuksenpoikasta.

    Nyt olen "terveempi" kuin ennen käyntiä, selvisi myös toi ajoittainen "jomottamisen" syy, oli leukaluu jo menossa huonoksi.
     
  17. aaki

    aaki Active Member

    3 685
    2
    38
    Vs: "Out of Phocus" kuvastriimi ilman ennakkosuunittelua ja ajatuksenpoikasta.

    Aika osuvaa tekstii.
    Tilasin just ajan hammikseen.Huomenna 15.00.
    Alkoi sunnuntaina pikkusen jomottaa ja nyt alkaa
    huumori loppua.
    Oma vika tietysti olen meinaan vuoden vetkutellut.
    Huonosti hoidetuista tai muuten viottuneista hamaista
    tosiaan saatta seurata vaikka minkälaista vaivaa.
    Eli pidetään hampaista huolta kuten kuvauskalustostakin.
     
  18. Est

    Est Well-Known Member

    17 228
    1 840
    113
    Vs: "Out of Phocus" kuvastriimi ilman ennakkosuunittelua ja ajatuksenpoikasta.

    No just - niistä muutamasta jäljellä olevasta voisi yrittää pitääkin huolta ... ja kynsin ja niine hampain kiinnikin.

    Pahuksen onnettomuudet - vieneet varmaan kolmasosan hampaista, leuanmurtumat ... koko kallokin kerran murtui, silmänpohjat useasti jne jne ...


    Rankkaa olla Mies, Erska !

    Hammaslääkärille menoa olen viivytellyt taas yhden vuoden - säryistä huolimatta - minäkin ... On se niiiin helvetin pelottavaa.


    Edit: Nastat fotot, varsinkin vika :D
     
  19. Vs: "Out of Phocus" kuvastriimi ilman ennakkosuunittelua ja ajatuksenpoikasta.

    Hammaslääkärit, nuo kauneimmat lapsuusmuistot. Maaseudun terveyskeskuksen lääkäri ei ollut ilmeisesti koskaan kuullut puudutuksesta ja huonon hampaiston seurauksen poraamista oli paljon joka vuosi. Siitä seurasi sitten kammo, että välttelin melkein 7 vuotta lääkäriin menoa ja kulmahampaassa ollut pieni reikä kasvoi kraateriksi...
     
  20. motris

    motris Well-Known Member

    4 774
    747
    113
    Vs: "Out of Phocus" kuvastriimi ilman ennakkosuunittelua ja ajatuksenpoikasta.

    Joo, viimeinen on kiva.
    Mulla meni armeijan jälkeen aika tarkalleen 15 vuotta. Sitten meninkin kandin hoidettavaksi, nuuka kun olen. On muuten mielenkiintoista seurata läheltä kuinka ihminen kehittyy lyhyessä ajassa.