oulun kameramafia? kehtaanko mä räpsyineni edes haalautua mukaan..? jos, niin joku saa luvan kaapata mut tosta hailuodontien varresta kyytiin sitte
oulun kameramafia? Vita kehtaa kyl tulla mukaan. Napataan sut kyytiin sit matkan varrelta. Ja hei hox! Jos meinataan lähtee klo: 18.00 lautalla niin... Ja juu, lähetääns sitte keskiviikkona. Mitenkäs Manu sitten tahi onko ketään muita lähdössä?!? Jos Savolaine polkaseen suorilta meikän tykö ja meikä nappaa sit Vitan matkalta kyytiin niin voidaan tavata lossilla. Kostaja napsii loput tulijat Servitin edestä kyytiin. Tämä siis jos ei tule kauheesti enempää porukkaa. Viisi muuta ihmistä vielä mahtuis mukaan =) (näihin kahteen autoon) Katotaas josko nuita vielä jokunen muu ilmottautuisi. Niin joo. Ja mitenkä on, onko teillä hirvee hinku päästä majakan huipulle? Jos on kova kiinnostus niin voin soittaa ja kysyä tuota hintaa paljonko maksaa tilattu esittely sinne.
oulun kameramafia? Itseasiassa minä pörrään Oulussa viikolla, joten ilmoittaudun mukaan keskiviikon Hailuotoreissulle. En ole sielä ikinä käyny. Kävisikö niin että tulen lauttarantaan, missä se sitten onkaan ja joku poimii mut kyytiin? Voisi olla viisasta mennä vähällä määrällä autoja saareen...
oulun kameramafia? aivan juu, eli jos klo 18.00 lautalla meinataan mennä niin aiemmin täytyypi silloin lähteä liikkeelle. Eli oisko jo hetimiten viiden jälkeen syytä lähtä keskustasta ajaan... mä voin napata tosiaan siitä servitin edestä halukkaat kyytiin, katotaan ja sovitaan vaan tuo aika tarkemmin tuossa lähemmin. Mulla on tuon lautan aikataulu jossain, täytynee tsekata että oliko nimenomaan klo 18.00 kun lautta lähti vai miten.. jees, mut katotaan tässä tarkemmin että monelta siihen servitin eteen tulisin. Ilmotelkaa ketä halukkaita olisi tulossa kyytiin!
oulun kameramafia? lautan aikataulut löytyy mm. täältä: http://www.tieliikelaitos.fi/lautat/aikataulut/hailuoto.htm
oulun kameramafia? jep, klo 17.00 tulen siis siihen. kyytiin sopii, eli jos muita halukkaita on niin mukaan vaan!
oulun kameramafia? Et sitten lukenut mun aikaisempaa viestiä? (pitänee tästedes laittaa urlit urleina eikä tekstilinkkeinä niin ei mene ohi silmien...) Vimma: Servitin osoite on Kansankatu 53. Oulun karttapalvelu Tällä hetkellä ois niinköstä 2 autoo ja 6 ihmistä. Lisääkin soppii. Eli jos ei tän enempää porukkaa tuu, niin tää toinen auto kurvaa sit suorilta lauttajonoon. InfoGIS Hailuoto
oulun kameramafia? Oukkidou hienoa. \o/ Ilmestyn joko keskustaan tai lauttarantaan. 040 5683492 jos meikää ei näy. Vanha kartturihan ei koskaan eksy, sillä on vaan väärät nuotit
oulun kameramafia? Saattaa olla etten pääsekkään saareen, mökkireissu painaa päälle...Huomenna varmistuu.
oulun kameramafia? Ehdotusta matkasuunnitelmaan: 1. Emutarha 2. Ojakylän tuulimylly 3. Kirkkosalmen lintutorni 4. Kestin sotamänty 5. Marjaniemen majakka ja kalastajakylä jne Plus makkaran paistot ja olusten nautiskelut siihen päälle =) Keskustellaan siitä sit enempi lautalla... Täältä webkamerasta voi sitten seurata meidän liikkeitä: http://www.panoraama.com/live/marjaniemi/
oulun kameramafia? viimenen lautta lähtee sitte takaspäin näköjään 22:30.. ja piru.. oisko mun pitäny ostaa kauppareissulla matkaevästäki..
oulun kameramafia? Itsehän varauduin siihen, että myöhästytään lautalta ja jäädään yöksi Vaskenperän aitiotupaan =) Loppujen lopuksi aika lyhyt aika tuokin reilut 3h mitä keretään olla saaressa. Matkoihin ku menee niin pirusti aikaa. Edit: Oisko sitteki pitäny lähtee 17.30 lautalla =) kostaja! Jos lähdette viimeistään tasalta sevitistä tai vaikka vähän ennemmin niin voitas keretä tuohon lisälauttaan, joka lähtee jo puolelta.
oulun kameramafia? Vimma tulee about 17.00 suoraan tuonne laiturille ja noussee siitä sit Volvon kyytiin.
oulun kameramafia? eikös nuo lautat lähde oulunsalosta klo 17.00 ja 18.00, eli puolelta ei näyttäisi menevän.
oulun kameramafia? Ku rullaa sitä listaa vähän alaspäin niin hoksaapi, että kesäisin menee tosiaa lisälauttoja. Menehän jo kostaja! hakemaan sitä partaa =) Meikä meni jo -->
oulun kameramafia? meikä tästä lähtee venaileen kostajaa, käväsen vähän kioskilla ja meen servitin eteen
oulun kameramafia? noniin, nyt kun on yksi miitti vedetty onnistuneesti läpi, niin olisiko aihetta suunnitella jo seuraavaa? pikkasen oli puhetta jo ainolanpuistosta ja patioista.. joku lämpönen vkloppu? tai jos vierailevia tähtiä on taas ilmaantumassa ouluun, niin sen mukaan sitten.