oulun kameramafia? Semmonen tuli mieleen, että joku joka tietää paikan paremmin, vois miettiä mihinkä suuntaan siitä lähdetään taaplaan. Ja muutenkin vois vähän suunnitella etukäteen. Esmes onko se kahvila avoinna talvisin? Sielä vois tieten jossain välissä käydä lämmittelemässä ja vertailemassa vehkeitä ;-) Onko talvella kuohuja padolla? Sehän on siinä lähellä. Talvella ei vissiin hirveesti oo lintujakaan siellä? Ite ei oo pahemmin tullu käytyä ku siellä leikkikentällä niin en edes tiedä mitä siellä on kuvattavaa...
oulun kameramafia? Se taidemuseon kahvila saattaa olla avoinna tai sitten ei Riippuu varmaan onko siellä näyttelyä sillon...Mutta paikanpäällähän tuo seleviää.
oulun kameramafia? Aurinkoisen päivän voisi joku varata jos pystyy, mutta sillä mennään mitä tulee? Ainahan siellä on hyvä sää? Ainakin kuvista päätellen
oulun kameramafia? henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että klo 11.00 on liian aikaisin. Itse ehdottaisin esim. klo 13.00 !? mitä mieltä poppoo on?
oulun kameramafia? Säävarauksesta sen verta, että jos on yli -30 niin en tule. Enkä usko, että nyt alkaa vettäkään satamaan... Kello 11 ois sinällään kiva ku aurinko nousis siitä hetken päästä parhaimmilleen. Klo 13 aurinko alkaa jo laskemaan ja klo 15 se on jo puiden latvojen kohilla. Oisko klo 12 sitten hyvä kompromissi? Vaikka meikäkin on yökyöpeli ja hidas heräämään niin harvemmin sentäs tulee nuokuttua puolille päivin =)
oulun kameramafia? itse oon kaupungissa ~klo 10-14 ko. lauantaina (kiitos äijän työnakin), jos paikalle aion eksyä. jäähän tossa pari tuntia aikaa, jos klo 12 alottaa.. tosin alkukangisteluihin menee kuitenki ainaki tunti.
oulun kameramafia? Niin... no keretään me sentäs muutama foto ottaa susta tunnin aikana ;-) Sitten pitää ruveta ettiin muita malleja.
oulun kameramafia? ketkä kaikki nyt ois tulossa sinne miittiin? kerätään hieman nimenhuutoa, ettei käy niin että nanookin kanssa kahdestaan pörrätään paikan päällä..
oulun kameramafia? No minä sain sen käsityksen, että juuce, savolaine, chemic, Manu, MikkoK ja Vita ois ainaki tulollaan. tommit tulee jos krapulaltaan kykenee =) Ehkä saattais olla tulollaan vielä muitakin?
oulun kameramafia? paitti että mä en ookkaa tulollaan, ku äijällä peruuntu se työhomma.. ei jaksa lähtee sompaileen ku ei oo valmista kyytiä
oulun kameramafia? Ja tänään on avantouinnin MM-kisat... sinne siis. Piste. hop hop. (PS. ja huomenna Poriiiiiiiiiin)
oulun kameramafia? Kerpele, enpä muistanutkaan että terwahiihto on jo ens viikolla ja saattaa olla että sinne pittää mennä, en ole tosin vielä ihan varma tuosta. Saattaa olla että en pääse miittiin.
oulun kameramafia? En pysty pitkää visiittiä luppaamaa, mutta tulosa ollaa. Pakkastakkaa eijjoo ny ku alta kakskytä joten hui hai. Kaip myö jottai voijjaa kuvata, ainaskii tähä asti o tälä viikolla kalusto kestännyy vaik välil oo ollunnaa aikasta kylymä jopa.
oulun kameramafia? Hoplaa, eipä tarvitsekkaan mennä nylkkäämään joten pääsen paikalle. Moneltako sitä ollaan aloittamassa?
oulun kameramafia? jos pakkasta ei ole liikaa, niin itse voisin mahdollisesti yhden korvilla ilmaantua siihen tietomaan parkkikselle...
oulun kameramafia? Kuten hieman jo ounastelin, en pääsekään kotiutumaan huomiseksi, eli toisin sanoen en ole Oulussa huomenissa ja en voi osallistua miittiin...