Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Oulun kameramafia

Keskustelu osiossa 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' , aloittajana Vita, 30 Toukokuu 2005.

1. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36
    oulun kameramafia?

mäkin pistin yhdelle kaverille viestiä malliuden tiimoilta :)

2. oulun kameramafia?

LOISTAVAA PARTA!!

3. Parta

Parta

305
    0
    0
    oulun kameramafia?

Maksut hoituu sit siten että pistätte meikän tilil massii ni mä maksan sen sit Rannan Vesalle. Älkää tuoko rahoja mukana, vaan pistäkää sit tilille. Helpompaa mulle.

cheers

4. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36
    oulun kameramafia?

kaveri peru, ku lähtee reissuun :(

mutta mä ite kyllä voin hillua kameran edessä (ihan mielellänikin..) ja siitä tuli mieleen. onko kellään hattua? stetsonia, knallia tai jotain siltä väliltä? tai jos joku haluaa itse toteuttaa jotain perversioitaan (vaatteet päällä kiitos) niin saa ehdotella.

kostaja tais puhua siitä kitarasta.. multa ei hirveenä taida rekvisiittakamoja löytyä, ellei kenkiä ja nahkatakkeja lasketa :D yksien tiettyjen kenkien kanssa tahtoisin mua kyllä kuvattavan..

5. Drinkkeri

Drinkkeri Active Member

479
    34
    28
    oulun kameramafia?

Musta stetson löytyy :D Omassa päässäni viettää suurimman osan ajastaan ja on täten suurikokoinen, mutta kaipa tuo menee? Isäukon kaappeja voisi käydä penkomassa, koska siellä pitäisi olla vielä harmaa pienempi.

Maastotakin ajattelin tuoda ja ehkä maiharit, näin rekvisiittalinjalle kun lähdetään.

Löysin vielä Neuvostoliittolaisen maavoimien upseerilakin, jäljitelmä taitaa olla, kun kokardi on muovia :(

ähäpäs! löysin myös aidon kokardin :D

6. oulun kameramafia?

joo, mä voin ottaa skeban messii.. kumpaa laitetaan sähkökitaraa vaiko akustista? :)

7. Drinkkeri

Drinkkeri Active Member

479
    34
    28
    oulun kameramafia?

Soitinlinjalta löytyisi balalaika ja iso kannel. Itsekin voisin olla kameran edessä, mutta taitaa mennä kuvaajalla linssi halki kun minuun suuntaa.

8. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36
    oulun kameramafia?

akustinen!

9. Drinkkeri

Drinkkeri Active Member

479
    34
    28
    oulun kameramafia?

Erikoisempaa tavaraa tosiaan kertynyt nurkkiin. Harmaa "itsensäpaljastaja" -takki löytyy, samaa sarjaa oleva hattu, heittoveitsiä, jousi (just se, jolla ammutaan nuolia) varusteineen, valmet m49 pienoiskivääri, tätä kymmenkunta vuotta nuorempi tsekkoslovakialainen ilmakivääri, -77 honda cb four (tätä ei varmaan viitsi studioon raahata?)

10. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36
    oulun kameramafia?

pienoiskivääreitä ja muita tuliaseita ei varmaan kannata roudata paikalle, mutta veitset kuulostaa kivalta :)

11. Drinkkeri

Drinkkeri Active Member

479
    34
    28
    oulun kameramafia?

serkkupojalla taitaa olla jaappanialainen miekkasarja, siis katana, wakizasi(prkl. sana, jota ei opi kirjoittamaan sitten ikinä) ja tanto. Vois melkeen soitella huomenissa josko irtoaisivat lauantaina lainaan.

12. Drinkkeri

Drinkkeri Active Member

479
    34
    28
    oulun kameramafia?

Huomennahan on se mikälie mielenosoitus torilla, jos jaksatte raahautua paikalle, niin bongatkaa stetsonipäinen hippi.

13. oulun kameramafia?

Jaah? Satuitko näkemään mua ja kostajaa? Harmi sinänsä ku luin tämän vasta nytten niin en älynnyt metsästää stetsonipäisiä hippejä sieltä =) Bongailin ainoastaan maajusseja ja kauniita naisia ;-)

Ai niin. Mitenkäs toi lähtö aika sitten? Ollaanko me studiolla klo 14 vai lähdetäänkö siihen aikaan? Ne jotka haluavat mun kyydillä sinne niin voitaisiin sopia tapaaminen vaikkapa Partan tönön edustalle. Tai sitten voi loikata kyytiin myös Kaketsulta (eli meikän parkkipaikalta).

Ja jos porukkaa huvittaa niin jatkot voidaan viettää meillä =) Koirakammoiset/allergigot/astmaiset ihmiset älkööt vaivautuko paikalle...

14. Drinkkeri

Drinkkeri Active Member

479
    34
    28
    oulun kameramafia?

Opel päätti antaa vikakoodin polttoaine loppu Patelan kohdalla, onnekseni jätin lompakon työpöydälle lähtiessäni, niin ongelma ratkesi siinä yhdentoista jälkeen kun pääsin takaisin kanisterin kanssa.

Jatkot taitaa mun osalta jäädä väliin, kun on Noppasopan levynjulkaisukeikan kuvaukset yhdeksästä eteenpäin :I

15. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36
    oulun kameramafia?

voihan vinetto. en sitten yhtään ajatellut, että mulla ois lauantaina työpäiväki.. jos kukaan ihana duunikaveri ei suostu vaihtamaan vuoroa, niin sitten vita(lla) jää lauantaina kuvaamatta ;(

16. oulun kameramafia?

Mää voisin pummata sulta kyydin jos sopii?

17. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36
    oulun kameramafia?

jesh. sain vaihdettua vuoron. lauantaina nähdään \o/

mäkin pummailen sitte joltain kyytejä :)

18. oulun kameramafia?

Kyytiin vain.

19. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36
    oulun kameramafia?

tuuks hakeen mut kotoo? :D

20. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36
    oulun kameramafia?

mä voisin raahata ton räpsyjalustani mukaan, on sille varmaan jotain käyttöö.

ja taisin saada puhuttua yhden kaverini mukaan malliksi :)