oulun kameramafia? 19.8. Ois meikällä seuraavan kerran vapaa lauantai. Tosin sunnuntaina pitää luultavasti olla kukonlaulun aikaan menossa, mutta ei anneta sen hidastaa. Ja kuten tuli mainittua miitissä niin 12.08. - 13.08.2006 ajetaan Iinatin radalla kisat. Molempina päivinä skabat alkavat klo 11.00. Sunnuntaina on sitten sähäkimmät ajot ja jos raahustaa paikalle about klo: 12-13 niin kerkee nähdä vielä parhaat palat. Jos haluat päästä ilmaiseksi sisään, ilmottaudu minulle (kerrot nimesi). Kiinnostuneille pistän sitten lisäinfoa. Ja kuvaamaan pääsee läheltä tapahtumia turvallisuutta unohtamatta. Edit: ainiin. 26.8.2006 SRC-kisat Oulussa. http://www.akk-motorsport.fi/src/
oulun kameramafia? 19.8 sopii minulle. Mitä muut on mieltä, oisko tuo nanookin ehdottama vkloppu hyvä?
oulun kameramafia? jalometalli sattuu tolle vklopulle, mutta ei haitanne ketään? mulla ois sitte toinenki syy valua keskustaan, josko treffais kavereita sitte siellä..
oulun kameramafia? Tällä hetkellä meitä olisi lähdössä (ainakin sunnuntaina)kostaja! ja savolaine + minä. Olikos muita kiinnostuneita? Ja sitten siitä 19.8. miitistä. Parta, Vita, kostaja! ja minä ollaan ainakin menossa. Alustavasti ollaan puhuttu, että kokoonnutaan Ainolanpuistoon. Siellä taaplaillaan ees taas ja osa porukkaa pakkaa mukaan runsaasti pullonpohjalinssejä... Sitten jossain vaiheessa suunnataan kaupunkiin ja käydään "kuvaamassa" patiot. Olisikos klo 18.00 hyvä aika? Tapaamispaikka vaikkapa siinä museon vieressä olevan sillan/parkkipaikan välittömässä läheisyydessä. Eli siinä missä on se maitotonkka siinä maitolaiturin katolla. Vai onko muita ehdotuksia?
Tuoretta verta Oulumafiaan.. Offtopic: allekirjoittanut, uunituore Oululainen, ilmoittautuu kameralaukun Oulumafiaan.. ..kukas täällä vastaa setä Corleonea, ja kenet minun pitää ensiksi hoitaa pois päiviltä notta pääsen nokkimisjärjestyksessä ylöspäin?
Re: Tuoretta verta Oulumafiaan.. aloitetaan vaikka siitä, että ensi miitissä (lauantaina) hoitelet sopivasti pussikaljaa kurkusta alas nii eiköhän se siitä..
Re: Tuoretta verta Oulumafiaan.. Kiitos tiedoista 'Sonny', en tuosta pussikaljasta tiedä - mutta lupaan ainakin _yrittää_ antaa kovan vastuksen täällä: http://www.paskakaupunni.org/valoku...punni.org/valokuvauskilpailu/ilmoittaudu.html
oulun kameramafia? En oo tehny vielä mitään edellä mainituista ja taitaa jäädä tekemättäkin =) Mutta paikalle tullaan \o
oulun kameramafia? oon about tasan klo18 keskustassa (kuvernöörin pysäkillä tms) ja tallustan siitä sitte kohtaamispaikalle.