Vs: Oulu-Mob möötte edellisellä sivulla mainittu 30.8 mutta pvm on kai vielä ilmassa, abstraktiona. Voisin tulla tutustumaan tähän mafiaan, en oo missään mukana ollutkaan. Laitelkaahan hieman etukäteen tuosta konkretiaa, mikä aika ja missä? Aiheella ei niin väliä .
Vs: Oulu-Mob möötte Samoilla linjoilla, voisi 30.8 käydä näyttäytymässä. Ehkä. huomenna to - tullista strobistikamaa Ja miittiin, joko reppu tai jalustalaukku, tai pelkkä vyölaukku - suosituksia
Vs: Oulu-Mob möötte nonii, Laite, Kostaja ja Drinkkeri + Intiasta/Englannista yks vahvistus oli tänään dokaas (pikku dokausta vaan). Porilaista miehistä hormoonia oli sen verran ilmassa että naiset valuivat Amarillon seiniä pitkin. Kuis ny sit se lauantai? Kello 16 jossain? Suoraan baarissa vai niinku häh?
Vs: Oulu-Mob möötte klo. 16 jossain baarissa Porilaisten marssin kajahtaessa olis kyllä jotain! Passaa siis. Voitais vaikka nuuhkia niitä valumajälkiä joita Parta on siellä aiheuttanut... Sovitaan etä jätetään aseet kotiin tällä kertaa mutta jotain kamerarekvisiittaa voi ottaa mukaan ne jotka ei muuten saa kotoaan lupaa tulla, ressukat. Paikka siis?
Vs: Oulu-Mob möötte ei ku kuvaamaan jonnekin. kuvausmiittihän tämän piti tarkotus olla? jos meette vaan baariin niin en lähe. niinkerta. *kiukuttelee*
Vs: Oulu-Mob möötte en tiedä missä ja minkälaisissa paikoissa olette aiemmin möötänneet mutta tässä yksi jota olen pari kertaa käyttänyt miljöönä mallikuvauksissa. Untitled Document Ainolan puiston yksi kulmaus, jossa on palanut kuvaamataidon koulu (?) ja sinne sisälle pääsee pölyn ja roinan keskelle (pukeutuminen sen mukaan). Lisäksi vieressä on iso sisäpiha parine vanhoine rakennuksineen ja graffiteineen, puro ja silta sekä nätti harju. Ja tuostahan pääsee valumaan kohti cityä. Henkilökuvaukseen voisi sopia hyvin, tai sitten noitten rakennusten ja miljöön kuvaamista ohjelmaan. Säävaraus tietenkin, ulkonahan ollaan. Jos tapaaminen alkaisi tuolla klo. 14 ja klo 16 olisi baarin vuoro. Sinne en voikaan jäädä kuin ehkä tunniksi kahville. En tuota optiota isommin suosittele, onhan paikka mulle jo tuttu eikä siis uusi ja mielenkiintoinen tuttavuus. Odottelenpa siis muitakin ehdotuksia.
Vs: Oulu-Mob möötte Tuo Ainolan palanut voimalarakennus olis tarkotus korkata mallin kanssa näillänäkymin 14-16.9 välisenä aikana. Toppilassa on halpa-hallin kulmilla vielä näitä sellutehtaan aikaisia rakennuksia, ainakin yksi koneita täynnä oleva tiilirakennus oli auki viitisen vuotta sitten, joku muukin teollisempi ympäristö vois olla mukavaa vaihtelua studio/luonnon helmassa -kuvaukseen.
Vs: Oulu-Mob möötte no eipä mun 2 vuoden paikkakuntatuntemuksella paljon hilluta, koulu olikin voimala! Tarkoitatko drinkkeri Meri-Toppilan osotosparatiisin keskellä olevaa isoa punatiilistä rumilusta, ehkä joku harmaakin siinä lähettyvillä? Jos noin on, niin mikseipä passaisi sekin mulle, tuon löydän.
Vs: Oulu-Mob möötte Itse asiassa on siellä voimalarakennuksessa ollut koulun kuvaamataidon tilatkin ja mm. pimiö, jotka olivat myös Oulu-opiston käytössä. Voisin itsekin liittyä ehken seuraan, jos miitti saadaan aikaan ja aika/paikka sovittua .
Vs: Oulu-Mob möötte [QUOTE> [/QUOTE] Joo, tuota tarkotin, on siinä halpa-hallin ja tien välissä muistaakseni.
Vs: Oulu-Mob möötte Olen Oulussa nyt ja salamavehkeet Haukiputaalla, nouto ei huomiseksi onnistu, joten pikkutuikkuihin tulee tyytyminen. Jos mentäis vaan tuonne Ainolaan kun sinne varmasti pääsee, tuo Toppilan rakennus saattaa olla lukittu?
Vs: Oulu-Mob möötte Ilmaannun siihen Ainolan taidemuseon kulmille pyörimään kolmen jälkeen, tulkoot ne jotka pääsevät. Illalla sitten toinen mahdollisuus kuuden jälkeen.
Vs: Oulu-Mob möötte Minä täällä vielä arvon, lähdenkö vai en. Päätä särkee niin vietävästi. Onko ketä menossa?
Vs: Oulu-Mob möötte Sen verran epämääräiseksi meni nyt tuo aika ja paikka että jätän tulematta, kun ei jaksais turhaan etsiä ihmisiä joista ei tiedä muuta kuin nimimerkin. Jos on kiinnostuneita studiokuvauksesta niin laittakaa yksityisviestiä ja koitan järjestää jollekin arki-illalle mahdollisuuden käyttää studiotani. Mallia tms. en ala hommaamaan.
Vs: Oulu-Mob möötte Eipä tuo nyt mitenkään epämääräistä ole, kolmen jälkeen olet siinä Ainolan Taidemuseon edessä ja bongailet kameralaukkua roudaavaa sälliä, erehtymisen madollisuus minimaalinen. Näin sitä ensimmäinen miittikin, jossa minä olin mukana, järjestettiin.